Senna e No.1 na site vreminja.
I Schumacher go priznava toa.
Ferari nema nisto zaednicko so najdobriot na site vreminja.
Ima Mclaren.
Требаше да остане во Мекларен, трансферот во Вилиамс му го сметам како едини минус на Сена, премногу инсистираше на тоа бидејќи во сезоната 1993 беа доминантни благодарение на изумите на тогаш младиот Њуи и тоа: активна суспензија, тракшн контрол, абс, полуаутоматски мењач.
Е сега парадокосот да биде поголем Сена беше против електронските помагала велејќи дека се намалува улогата на возачот и дека секој може да биде шампион, но во исто време сакаше да прејде во Вилиамс по секоја цена.
Но тоа е тоа, 1994 година болидот на Вилиамс имаше проблеми со тракцијата.
Компромисот кој го пишав вчера највише се однесуваше лично бидејќи во себе долго време го имав конфликтот Сена Шумахер. Одбивноста да го признаам Сена како најголем можеби и се должеше на апатијата која ја ширеше коментаторот против Шумахер крајот на 90-тите почетокот на новиот век. Тоа се поклопи со најголемите успеси на Шумахер, прекинување на 16 годишниот пост на Ferrari како и со мојот зенит во следење Ф1. Секоја победа на Шуми и секој нов рекорд беше коментиран у стилу дека Сена е најголем и дека Шумахер скокал од радост 1994 година на Имола.
Не е битно, Сена го ценам затоа што ја мрзеше политиката која владее во Ф1, беше бунтовен против челниците на ФИА и секогаш сакаше да даде максимум и никогаш не калкулираше.
Е сега се поставува прашањето дали можеби Нуволари и Фанџо биле уште поголеми од Сена и Шумахер.
