Автор Тема: CARclub Возење: BMW X3 M50 & X3 20  (Прочитано 1092 пати)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3788
Одг: CARclub Возење: BMW X3 M50 & X3 20
« Одговори #15 на: 04 Октомври 2024, 21:02:06 pm »
Штета што во поглед на модели BMW стана нај пацерска марка од сите германски премиум. Ниедно право спортско купе нема, коливе личат како на заебанција да се цртани, внатре па се комедија во споредба со BMW, Porsche, Audi.....

M2 и M4 се далеку поспортски од било што на Audi и Mercedes (со исклучок на AMG GT), да бидеме реални сега. Не-М моделите им се тие што се глупираат.

Ауди го имаше Р8 со 20 итерации од него со 8 и 10 цилиндри, за Мерцедес па да не зборувам AMG GT, SLS моделите и остало. И двете марки имаа некаков си предизвикувач на 911 кој што е бенчмарк за спортско возило. БМВ го имаше смешниот I8 со 3 цилиндри.
Далеку се зад Ауди и уште подалеку од Мерцедес во таа смисла. М2 и М4 се спортски верзии на нормални секојдневни возила, може се за нијанса побрзи од конкурентите во истата класа од Ауди и Мерц но не се ништо специјално. За разлика од Р8 и АМГ ГТ и АМГ СЛС.

Да кажеш дека БМВ се упропастени пошто немаат моментално директен конкурент на 911 е глупо, пошто никогаш не ни имале. Не е тоа рецептот на ///М, никогаш не ни бил во 50 годишната историја на BMW M.

Ауди секако го укинаа R8, Мерцедес се префрла на хибрид 4 цилиндри на повеќето модели. Само БМВ уште се држи до редна 6ка напред, погон позади, и единствен бренд што уште нуди рачен менувач во performance возила. Затоа и М продава повеќе од RS и AMG.

Види, и јас возам БМЊ така да не е дека сум кон некоа марка приврзан. Ама дека се многу лејм во тој поглед, се и не го менувам мислењето. Неможе марка што се пропагира како драјвинг машин да нема воопшто конкурент на 911 во последниве 20-30 години, барем и да пробале да имаат нешто, они не ни пробуваат.
Ауди го укина Р8 ама го имаше 15 години и направи 20 верзии од него која што и најслабата е по спортска од најј спортското БМВ во тоа време веројатно, Мерцедес се префрла во Ц63 на такви глупости и се свесни дека не се продава, но сеуште ги има моделите со В8 машини како ГТ Купе кое што е пропер спортска кола и минативе 15 години имаше грст модели кој што беа прави спортски купиња и во тој поглед им симнувам капа, со такви коли се гради имиџот на брендот.
БМВ не ни има како да го спомнеме во таа тема, Ок им се скроз М4 и М2 али како што гледаме и они почнаа да го следат Мерцедес со хибридите од 2.7 тона кој што во М5 треба да биде некакво спортско возило.
За рачниот менувач нема да коментирам, за МЕНЕ тоа е далечно минато и не ја гледам примената на истиот во никоја кола освен во Миата можеби, али вкусови нели.
Верувам дека имаш гледано на Јутјуб клип како најјобичното 911 е побрзо од М3/4 на стаза, така да не се ни споредливи моделите што ги дебатираме.

Искрено не ги сфаќам на мерцедес СЛС и ГТ моделите, кој има такви пари ќе купи 911 или нешто од Британските производители(примарно Астон Мартин)

Моментално мислам дека 3ка Г20 во нормални и во М изведби е најдобра кола што може да се купи за под 100к.

Се слагам, и јас за тие пари би купил 911. Но се трудат да направат нешто и да се крене имиџот на брендот, другиве не се ни трудат.
Еве и со вложување во Ф1 или било која друга гранка на мото спортот, се тоа може ни изгледа безначајно но малце по малце си има влијание, барем за мене.
Мерцедес има страшни мотори и вложува во Ф1 долго време, Ауди ете им текна решија и они да вложат. Порше и Тојота имаат ЛеМан ЛМП1 возила, БМЊ има тим само во пониските трки на изджливост во ГТ3 серијата.

Пак ќе кажам, за мене лично многу глупо од нивна страна и мислам дека скроз им избледе тој имиџ на марка со нај спортски имиџ од германските.

А да, М3 кај нас почнува од 117к :D
« Последно менување: 04 Октомври 2024, 21:19:23 pm Sase_91 »
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1762
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Возење: BMW X3 M50 & X3 20
« Одговори #16 на: 04 Октомври 2024, 21:25:44 pm »
Сашка брату не го подценуј бенвето x1 😂

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 854
Одг: CARclub Возење: BMW X3 M50 & X3 20
« Одговори #17 на: 04 Октомври 2024, 21:32:28 pm »
Штета што во поглед на модели BMW стана нај пацерска марка од сите германски премиум. Ниедно право спортско купе нема, коливе личат како на заебанција да се цртани, внатре па се комедија во споредба со BMW, Porsche, Audi.....

M2 и M4 се далеку поспортски од било што на Audi и Mercedes (со исклучок на AMG GT), да бидеме реални сега. Не-М моделите им се тие што се глупираат.

Ауди го имаше Р8 со 20 итерации од него со 8 и 10 цилиндри, за Мерцедес па да не зборувам AMG GT, SLS моделите и остало. И двете марки имаа некаков си предизвикувач на 911 кој што е бенчмарк за спортско возило. БМВ го имаше смешниот I8 со 3 цилиндри.
Далеку се зад Ауди и уште подалеку од Мерцедес во таа смисла. М2 и М4 се спортски верзии на нормални секојдневни возила, може се за нијанса побрзи од конкурентите во истата класа од Ауди и Мерц но не се ништо специјално. За разлика од Р8 и АМГ ГТ и АМГ СЛС.

Да кажеш дека БМВ се упропастени пошто немаат моментално директен конкурент на 911 е глупо, пошто никогаш не ни имале. Не е тоа рецептот на ///М, никогаш не ни бил во 50 годишната историја на BMW M.

Ауди секако го укинаа R8, Мерцедес се префрла на хибрид 4 цилиндри на повеќето модели. Само БМВ уште се држи до редна 6ка напред, погон позади, и единствен бренд што уште нуди рачен менувач во performance возила. Затоа и М продава повеќе од RS и AMG.

Види, и јас возам БМЊ така да не е дека сум кон некоа марка приврзан. Ама дека се многу лејм во тој поглед, се и не го менувам мислењето. Неможе марка што се пропагира како драјвинг машин да нема воопшто конкурент на 911 во последниве 20-30 години, барем и да пробале да имаат нешто, они не ни пробуваат.
Ауди го укина Р8 ама го имаше 15 години и направи 20 верзии од него која што и најслабата е по спортска од најј спортското БМВ во тоа време веројатно, Мерцедес се префрла во Ц63 на такви глупости и се свесни дека не се продава, но сеуште ги има моделите со В8 машини како ГТ Купе кое што е пропер спортска кола и минативе 15 години имаше грст модели кој што беа прави спортски купиња и во тој поглед им симнувам капа, со такви коли се гради имиџот на брендот.
БМВ не ни има како да го спомнеме во таа тема, Ок им се скроз М4 и М2 али како што гледаме и они почнаа да го следат Мерцедес со хибридите од 2.7 тона кој што во М5 треба да биде некакво спортско возило.
За рачниот менувач нема да коментирам, за МЕНЕ тоа е далечно минато и не ја гледам примената на истиот во никоја кола освен во Миата можеби, али вкусови нели.
Верувам дека имаш гледано на Јутјуб клип како најјобичното 911 е побрзо од М3/4 на стаза, така да не се ни споредливи моделите што ги дебатираме.

Искрено не ги сфаќам на мерцедес СЛС и ГТ моделите, кој има такви пари ќе купи 911 или нешто од Британските производители(примарно Астон Мартин)

Моментално мислам дека 3ка Г20 во нормални и во М изведби е најдобра кола што може да се купи за под 100к.

Се слагам, и јас за тие пари би купил 911. Но се трудат да направат нешто и да се крене имиџот на брендот, другиве не се ни трудат.
Еве и со вложување во Ф1 или било која друга гранка на мото спортот, се тоа може ни изгледа безначајно но малце по малце си има влијание, барем за мене.
Мерцедес има страшни мотори и вложува во Ф1 долго време, Ауди ете им текна решија и они да вложат. Порше и Тојота имаат ЛеМан ЛМП1 возила, БМЊ има тим само во пониските трки на изджливост во ГТ3 серијата.

Пак ќе кажам, за мене лично многу глупо од нивна страна и мислам дека скроз им избледе тој имиџ на марка со нај спортски имиџ од германските.

А да, М3 кај нас почнува од 117к :D

Base model 911 апсолутно НЕ Е побрза од било која М3/М4 на стаза. М4 CSL што ценовно е тука некаде со почетните модели на 911 е во категорија на 911 GT3 и AMG GT со официјалното време на Нирбургринг.

М4 CS е исто тука некаде, 3-4 секунди разлика од CSL.

И јас јадам бурек за многу од одлуките на БМВ, особено за дизајнот целокупно (прв бев на темава) и многу сум среќен што го тргнаа Домагој, како и за тежината на новата М5ка, ама никако не смееме да ги потцениме моделите што ги имаат или па нивното присуство на пазарот како спортски бренд само затоа што се "само" М3/М4. They punch way above their weight.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3788
Одг: CARclub Возење: BMW X3 M50 & X3 20
« Одговори #18 на: 04 Октомври 2024, 21:36:18 pm »
Штета што во поглед на модели BMW стана нај пацерска марка од сите германски премиум. Ниедно право спортско купе нема, коливе личат како на заебанција да се цртани, внатре па се комедија во споредба со BMW, Porsche, Audi.....

M2 и M4 се далеку поспортски од било што на Audi и Mercedes (со исклучок на AMG GT), да бидеме реални сега. Не-М моделите им се тие што се глупираат.

Ауди го имаше Р8 со 20 итерации од него со 8 и 10 цилиндри, за Мерцедес па да не зборувам AMG GT, SLS моделите и остало. И двете марки имаа некаков си предизвикувач на 911 кој што е бенчмарк за спортско возило. БМВ го имаше смешниот I8 со 3 цилиндри.
Далеку се зад Ауди и уште подалеку од Мерцедес во таа смисла. М2 и М4 се спортски верзии на нормални секојдневни возила, може се за нијанса побрзи од конкурентите во истата класа од Ауди и Мерц но не се ништо специјално. За разлика од Р8 и АМГ ГТ и АМГ СЛС.

Да кажеш дека БМВ се упропастени пошто немаат моментално директен конкурент на 911 е глупо, пошто никогаш не ни имале. Не е тоа рецептот на ///М, никогаш не ни бил во 50 годишната историја на BMW M.

Ауди секако го укинаа R8, Мерцедес се префрла на хибрид 4 цилиндри на повеќето модели. Само БМВ уште се држи до редна 6ка напред, погон позади, и единствен бренд што уште нуди рачен менувач во performance возила. Затоа и М продава повеќе од RS и AMG.

Види, и јас возам БМЊ така да не е дека сум кон некоа марка приврзан. Ама дека се многу лејм во тој поглед, се и не го менувам мислењето. Неможе марка што се пропагира како драјвинг машин да нема воопшто конкурент на 911 во последниве 20-30 години, барем и да пробале да имаат нешто, они не ни пробуваат.
Ауди го укина Р8 ама го имаше 15 години и направи 20 верзии од него која што и најслабата е по спортска од најј спортското БМВ во тоа време веројатно, Мерцедес се префрла во Ц63 на такви глупости и се свесни дека не се продава, но сеуште ги има моделите со В8 машини како ГТ Купе кое што е пропер спортска кола и минативе 15 години имаше грст модели кој што беа прави спортски купиња и во тој поглед им симнувам капа, со такви коли се гради имиџот на брендот.
БМВ не ни има како да го спомнеме во таа тема, Ок им се скроз М4 и М2 али како што гледаме и они почнаа да го следат Мерцедес со хибридите од 2.7 тона кој што во М5 треба да биде некакво спортско возило.
За рачниот менувач нема да коментирам, за МЕНЕ тоа е далечно минато и не ја гледам примената на истиот во никоја кола освен во Миата можеби, али вкусови нели.
Верувам дека имаш гледано на Јутјуб клип како најјобичното 911 е побрзо од М3/4 на стаза, така да не се ни споредливи моделите што ги дебатираме.

Искрено не ги сфаќам на мерцедес СЛС и ГТ моделите, кој има такви пари ќе купи 911 или нешто од Британските производители(примарно Астон Мартин)

Моментално мислам дека 3ка Г20 во нормални и во М изведби е најдобра кола што може да се купи за под 100к.

Се слагам, и јас за тие пари би купил 911. Но се трудат да направат нешто и да се крене имиџот на брендот, другиве не се ни трудат.
Еве и со вложување во Ф1 или било која друга гранка на мото спортот, се тоа може ни изгледа безначајно но малце по малце си има влијание, барем за мене.
Мерцедес има страшни мотори и вложува во Ф1 долго време, Ауди ете им текна решија и они да вложат. Порше и Тојота имаат ЛеМан ЛМП1 возила, БМЊ има тим само во пониските трки на изджливост во ГТ3 серијата.

Пак ќе кажам, за мене лично многу глупо од нивна страна и мислам дека скроз им избледе тој имиџ на марка со нај спортски имиџ од германските.

А да, М3 кај нас почнува од 117к :D

Base model 911 апсолутно НЕ Е побрза од било која М3/М4 на стаза. М4 CSL што ценовно е тука некаде со почетните модели на 911 е во категорија на 911 GT3 и AMG GT со официјалното време на Нирбургринг.

М4 CS е исто тука некаде, 3-4 секунди разлика од CSL.

И јас јадам бурек за многу од одлуките на БМВ, особено за дизајнот целокупно (прв бев на темава) и многу сум среќен што го тргнаа Домагој, како и за тежината на новата М5ка, ама никако не смееме да ги потцениме моделите што ги имаат или па нивното присуство на пазарот како спортски бренд само затоа што се "само" М3/М4. They punch way above their weight.

Base 911 e апсолутно побрз од М3 на стаза. М4 CSL e 1 тон пари и врска немаат перформансите за парите. Незнам зошто воопшто споредувам М4 со 911, скроз други класи и типови на возила се. М3 го има во изведба 318д, 911 го нема во изведба со помалце од 385кс и тоа кажува се што треба за класите и типовите на возила и дека не се за споредба.

Еве пред 10 год како била ситуацијата, сигурен сум и сега дека е иста.


Иста била :)
« Последно менување: 04 Октомври 2024, 21:45:12 pm Sase_91 »
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 854
Одг: CARclub Возење: BMW X3 M50 & X3 20
« Одговори #19 на: 04 Октомври 2024, 21:57:56 pm »
Штета што во поглед на модели BMW стана нај пацерска марка од сите германски премиум. Ниедно право спортско купе нема, коливе личат како на заебанција да се цртани, внатре па се комедија во споредба со BMW, Porsche, Audi.....

M2 и M4 се далеку поспортски од било што на Audi и Mercedes (со исклучок на AMG GT), да бидеме реални сега. Не-М моделите им се тие што се глупираат.

Ауди го имаше Р8 со 20 итерации од него со 8 и 10 цилиндри, за Мерцедес па да не зборувам AMG GT, SLS моделите и остало. И двете марки имаа некаков си предизвикувач на 911 кој што е бенчмарк за спортско возило. БМВ го имаше смешниот I8 со 3 цилиндри.
Далеку се зад Ауди и уште подалеку од Мерцедес во таа смисла. М2 и М4 се спортски верзии на нормални секојдневни возила, може се за нијанса побрзи од конкурентите во истата класа од Ауди и Мерц но не се ништо специјално. За разлика од Р8 и АМГ ГТ и АМГ СЛС.

Да кажеш дека БМВ се упропастени пошто немаат моментално директен конкурент на 911 е глупо, пошто никогаш не ни имале. Не е тоа рецептот на ///М, никогаш не ни бил во 50 годишната историја на BMW M.

Ауди секако го укинаа R8, Мерцедес се префрла на хибрид 4 цилиндри на повеќето модели. Само БМВ уште се држи до редна 6ка напред, погон позади, и единствен бренд што уште нуди рачен менувач во performance возила. Затоа и М продава повеќе од RS и AMG.

Види, и јас возам БМЊ така да не е дека сум кон некоа марка приврзан. Ама дека се многу лејм во тој поглед, се и не го менувам мислењето. Неможе марка што се пропагира како драјвинг машин да нема воопшто конкурент на 911 во последниве 20-30 години, барем и да пробале да имаат нешто, они не ни пробуваат.
Ауди го укина Р8 ама го имаше 15 години и направи 20 верзии од него која што и најслабата е по спортска од најј спортското БМВ во тоа време веројатно, Мерцедес се префрла во Ц63 на такви глупости и се свесни дека не се продава, но сеуште ги има моделите со В8 машини како ГТ Купе кое што е пропер спортска кола и минативе 15 години имаше грст модели кој што беа прави спортски купиња и во тој поглед им симнувам капа, со такви коли се гради имиџот на брендот.
БМВ не ни има како да го спомнеме во таа тема, Ок им се скроз М4 и М2 али како што гледаме и они почнаа да го следат Мерцедес со хибридите од 2.7 тона кој што во М5 треба да биде некакво спортско возило.
За рачниот менувач нема да коментирам, за МЕНЕ тоа е далечно минато и не ја гледам примената на истиот во никоја кола освен во Миата можеби, али вкусови нели.
Верувам дека имаш гледано на Јутјуб клип како најјобичното 911 е побрзо од М3/4 на стаза, така да не се ни споредливи моделите што ги дебатираме.

Искрено не ги сфаќам на мерцедес СЛС и ГТ моделите, кој има такви пари ќе купи 911 или нешто од Британските производители(примарно Астон Мартин)

Моментално мислам дека 3ка Г20 во нормални и во М изведби е најдобра кола што може да се купи за под 100к.

Се слагам, и јас за тие пари би купил 911. Но се трудат да направат нешто и да се крене имиџот на брендот, другиве не се ни трудат.
Еве и со вложување во Ф1 или било која друга гранка на мото спортот, се тоа може ни изгледа безначајно но малце по малце си има влијание, барем за мене.
Мерцедес има страшни мотори и вложува во Ф1 долго време, Ауди ете им текна решија и они да вложат. Порше и Тојота имаат ЛеМан ЛМП1 возила, БМЊ има тим само во пониските трки на изджливост во ГТ3 серијата.

Пак ќе кажам, за мене лично многу глупо од нивна страна и мислам дека скроз им избледе тој имиџ на марка со нај спортски имиџ од германските.

А да, М3 кај нас почнува од 117к :D

Base model 911 апсолутно НЕ Е побрза од било која М3/М4 на стаза. М4 CSL што ценовно е тука некаде со почетните модели на 911 е во категорија на 911 GT3 и AMG GT со официјалното време на Нирбургринг.

М4 CS е исто тука некаде, 3-4 секунди разлика од CSL.

И јас јадам бурек за многу од одлуките на БМВ, особено за дизајнот целокупно (прв бев на темава) и многу сум среќен што го тргнаа Домагој, како и за тежината на новата М5ка, ама никако не смееме да ги потцениме моделите што ги имаат или па нивното присуство на пазарот како спортски бренд само затоа што се "само" М3/М4. They punch way above their weight.

Base 911 e апсолутно побрз од М3 на стаза. М4 CSL e 1 тон пари и врска немаат перформансите за парите. Незнам зошто воопшто споредувам М4 со 911, скроз други класи и типови на возила се. М3 го има во изведба 318д, 911 го нема во изведба со помалце од 385кс и тоа кажува се што треба за класите и типовите на возила и дека не се за споредба.

Еве пред 10 год како била ситуацијата, сигурен сум и сега дека е иста.


Иста била :)

Мет колку и да е забавен за гледање, не е репер за возач. :)

М4 CSL во Америка има MSRP од 140к долари. 911 основната почнува од 125к. Не можам да споредам цени во Македонија пошто ценовник онлајн за Порше - нема.

M4 CSL е поблиску со време до 911 GT3 што чини дупло отколку 911 Carrera S што е до М4 CSL. Правиме муабет за официјални времиња на Нирбургринг поставени од самите производители.

М4 CS (без L), е исто така побрза од сите 911ки со исклучок на GT3 и нагоре (и најверојатно поефтина :) ).

М3 е седан со 4 врати, логично е дека ќе биде полош на стаза, самата шасија не е толку цврста како купе, и пак беше само 0.1 секунда поспор од бенчмаркот за спортски коли на стаза, во видеото ти што го прати. И плус може цела фамилија да ти ја носи на пат :) ако тоа не ти кажува колку се одлични БМВ М моделите како спортски коли тогаш нема што да го правиме муабетов. Верувам дека да беше xDrive моделот тука ќе беше побрз од Поршето (сигурно побрз на 0-100 барем).

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3788
Одг: CARclub Возење: BMW X3 M50 & X3 20
« Одговори #20 на: 04 Октомври 2024, 22:07:52 pm »
Штета што во поглед на модели BMW стана нај пацерска марка од сите германски премиум. Ниедно право спортско купе нема, коливе личат како на заебанција да се цртани, внатре па се комедија во споредба со BMW, Porsche, Audi.....

M2 и M4 се далеку поспортски од било што на Audi и Mercedes (со исклучок на AMG GT), да бидеме реални сега. Не-М моделите им се тие што се глупираат.

Ауди го имаше Р8 со 20 итерации од него со 8 и 10 цилиндри, за Мерцедес па да не зборувам AMG GT, SLS моделите и остало. И двете марки имаа некаков си предизвикувач на 911 кој што е бенчмарк за спортско возило. БМВ го имаше смешниот I8 со 3 цилиндри.
Далеку се зад Ауди и уште подалеку од Мерцедес во таа смисла. М2 и М4 се спортски верзии на нормални секојдневни возила, може се за нијанса побрзи од конкурентите во истата класа од Ауди и Мерц но не се ништо специјално. За разлика од Р8 и АМГ ГТ и АМГ СЛС.

Да кажеш дека БМВ се упропастени пошто немаат моментално директен конкурент на 911 е глупо, пошто никогаш не ни имале. Не е тоа рецептот на ///М, никогаш не ни бил во 50 годишната историја на BMW M.

Ауди секако го укинаа R8, Мерцедес се префрла на хибрид 4 цилиндри на повеќето модели. Само БМВ уште се држи до редна 6ка напред, погон позади, и единствен бренд што уште нуди рачен менувач во performance возила. Затоа и М продава повеќе од RS и AMG.

Види, и јас возам БМЊ така да не е дека сум кон некоа марка приврзан. Ама дека се многу лејм во тој поглед, се и не го менувам мислењето. Неможе марка што се пропагира како драјвинг машин да нема воопшто конкурент на 911 во последниве 20-30 години, барем и да пробале да имаат нешто, они не ни пробуваат.
Ауди го укина Р8 ама го имаше 15 години и направи 20 верзии од него која што и најслабата е по спортска од најј спортското БМВ во тоа време веројатно, Мерцедес се префрла во Ц63 на такви глупости и се свесни дека не се продава, но сеуште ги има моделите со В8 машини како ГТ Купе кое што е пропер спортска кола и минативе 15 години имаше грст модели кој што беа прави спортски купиња и во тој поглед им симнувам капа, со такви коли се гради имиџот на брендот.
БМВ не ни има како да го спомнеме во таа тема, Ок им се скроз М4 и М2 али како што гледаме и они почнаа да го следат Мерцедес со хибридите од 2.7 тона кој што во М5 треба да биде некакво спортско возило.
За рачниот менувач нема да коментирам, за МЕНЕ тоа е далечно минато и не ја гледам примената на истиот во никоја кола освен во Миата можеби, али вкусови нели.
Верувам дека имаш гледано на Јутјуб клип како најјобичното 911 е побрзо од М3/4 на стаза, така да не се ни споредливи моделите што ги дебатираме.

Искрено не ги сфаќам на мерцедес СЛС и ГТ моделите, кој има такви пари ќе купи 911 или нешто од Британските производители(примарно Астон Мартин)

Моментално мислам дека 3ка Г20 во нормални и во М изведби е најдобра кола што може да се купи за под 100к.

Се слагам, и јас за тие пари би купил 911. Но се трудат да направат нешто и да се крене имиџот на брендот, другиве не се ни трудат.
Еве и со вложување во Ф1 или било која друга гранка на мото спортот, се тоа може ни изгледа безначајно но малце по малце си има влијание, барем за мене.
Мерцедес има страшни мотори и вложува во Ф1 долго време, Ауди ете им текна решија и они да вложат. Порше и Тојота имаат ЛеМан ЛМП1 возила, БМЊ има тим само во пониските трки на изджливост во ГТ3 серијата.

Пак ќе кажам, за мене лично многу глупо од нивна страна и мислам дека скроз им избледе тој имиџ на марка со нај спортски имиџ од германските.

А да, М3 кај нас почнува од 117к :D

Base model 911 апсолутно НЕ Е побрза од било која М3/М4 на стаза. М4 CSL што ценовно е тука некаде со почетните модели на 911 е во категорија на 911 GT3 и AMG GT со официјалното време на Нирбургринг.

М4 CS е исто тука некаде, 3-4 секунди разлика од CSL.

И јас јадам бурек за многу од одлуките на БМВ, особено за дизајнот целокупно (прв бев на темава) и многу сум среќен што го тргнаа Домагој, како и за тежината на новата М5ка, ама никако не смееме да ги потцениме моделите што ги имаат или па нивното присуство на пазарот како спортски бренд само затоа што се "само" М3/М4. They punch way above their weight.

Base 911 e апсолутно побрз од М3 на стаза. М4 CSL e 1 тон пари и врска немаат перформансите за парите. Незнам зошто воопшто споредувам М4 со 911, скроз други класи и типови на возила се. М3 го има во изведба 318д, 911 го нема во изведба со помалце од 385кс и тоа кажува се што треба за класите и типовите на возила и дека не се за споредба.

Еве пред 10 год како била ситуацијата, сигурен сум и сега дека е иста.


Иста била :)

Мет колку и да е забавен за гледање, не е репер за возач. :)

М4 CSL во Америка има MSRP од 140к долари. 911 основната почнува од 125к. Не можам да споредам цени во Македонија пошто ценовник онлајн за Порше - нема.

M4 CSL е поблиску со време до 911 GT3 што чини дупло отколку 911 Carrera S што е до М4 CSL. Правиме муабет за официјални времиња на Нирбургринг поставени од самите производители.

М4 CS (без L), е исто така побрза од сите 911ки со исклучок на GT3 и нагоре (и најверојатно поефтина :) ).

М3 е седан со 4 врати, логично е дека ќе биде полош на стаза, самата шасија не е толку цврста како купе, и пак беше само 0.1 секунда поспор од бенчмаркот за спортски коли на стаза, во видеото ти што го прати. И плус може цела фамилија да ти ја носи на пат :) ако тоа не ти кажува колку се одлични БМВ М моделите како спортски коли тогаш нема што да го правиме муабетов. Верувам дека да беше xDrive моделот тука ќе беше побрз од Поршето (сигурно побрз на 0-100 барем).

Види, да не праиме гик муабети и да навлегувам со бројкиве, зошто до утре нема да се разбереме и пак ќе биде секој по своето. Сфаќам дека е интересно да се расфрламе со бројки и да бараме сеа по нет споредби и реално не ми е ни гајле. Да имам 150к за кола никогаш не би земал М4 пред 911, кој мисли обратно, нека зима слободно.

Јас си кажав дека реперот за спортска кола во светот е 911 и дека кој прави конкурент на него го има моето поштовање. Тука навлегковме во М моделите и кажав дека и 911 бејс е побрзо и пратив 2 клипа, сеа мет ли ги возел, или ете гори профи возач што ги вози, резултатот го гледаме сите. Ти ја сфаќам пристрасноста ама традицијата го вели тоа за 911, не јас. А ти кажав, и јас возам B58B30C, ама фактите се тие.

911 е репер за спортска колакола, греота е да го споредуваме со нешто како кола што има дизел мотор од 150кс во неа. М4 CS e безвеза кола и на пример 911 ГТС е побрзо од неа а ваа ја трупале со 200 глупости на неа.

If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 854
Одг: CARclub Возење: BMW X3 M50 & X3 20
« Одговори #21 на: 04 Октомври 2024, 22:47:10 pm »
Штета што во поглед на модели BMW стана нај пацерска марка од сите германски премиум. Ниедно право спортско купе нема, коливе личат како на заебанција да се цртани, внатре па се комедија во споредба со BMW, Porsche, Audi.....

M2 и M4 се далеку поспортски од било што на Audi и Mercedes (со исклучок на AMG GT), да бидеме реални сега. Не-М моделите им се тие што се глупираат.

Ауди го имаше Р8 со 20 итерации од него со 8 и 10 цилиндри, за Мерцедес па да не зборувам AMG GT, SLS моделите и остало. И двете марки имаа некаков си предизвикувач на 911 кој што е бенчмарк за спортско возило. БМВ го имаше смешниот I8 со 3 цилиндри.
Далеку се зад Ауди и уште подалеку од Мерцедес во таа смисла. М2 и М4 се спортски верзии на нормални секојдневни возила, може се за нијанса побрзи од конкурентите во истата класа од Ауди и Мерц но не се ништо специјално. За разлика од Р8 и АМГ ГТ и АМГ СЛС.

Да кажеш дека БМВ се упропастени пошто немаат моментално директен конкурент на 911 е глупо, пошто никогаш не ни имале. Не е тоа рецептот на ///М, никогаш не ни бил во 50 годишната историја на BMW M.

Ауди секако го укинаа R8, Мерцедес се префрла на хибрид 4 цилиндри на повеќето модели. Само БМВ уште се држи до редна 6ка напред, погон позади, и единствен бренд што уште нуди рачен менувач во performance возила. Затоа и М продава повеќе од RS и AMG.

Види, и јас возам БМЊ така да не е дека сум кон некоа марка приврзан. Ама дека се многу лејм во тој поглед, се и не го менувам мислењето. Неможе марка што се пропагира како драјвинг машин да нема воопшто конкурент на 911 во последниве 20-30 години, барем и да пробале да имаат нешто, они не ни пробуваат.
Ауди го укина Р8 ама го имаше 15 години и направи 20 верзии од него која што и најслабата е по спортска од најј спортското БМВ во тоа време веројатно, Мерцедес се префрла во Ц63 на такви глупости и се свесни дека не се продава, но сеуште ги има моделите со В8 машини како ГТ Купе кое што е пропер спортска кола и минативе 15 години имаше грст модели кој што беа прави спортски купиња и во тој поглед им симнувам капа, со такви коли се гради имиџот на брендот.
БМВ не ни има како да го спомнеме во таа тема, Ок им се скроз М4 и М2 али како што гледаме и они почнаа да го следат Мерцедес со хибридите од 2.7 тона кој што во М5 треба да биде некакво спортско возило.
За рачниот менувач нема да коментирам, за МЕНЕ тоа е далечно минато и не ја гледам примената на истиот во никоја кола освен во Миата можеби, али вкусови нели.
Верувам дека имаш гледано на Јутјуб клип како најјобичното 911 е побрзо од М3/4 на стаза, така да не се ни споредливи моделите што ги дебатираме.

Искрено не ги сфаќам на мерцедес СЛС и ГТ моделите, кој има такви пари ќе купи 911 или нешто од Британските производители(примарно Астон Мартин)

Моментално мислам дека 3ка Г20 во нормални и во М изведби е најдобра кола што може да се купи за под 100к.

Се слагам, и јас за тие пари би купил 911. Но се трудат да направат нешто и да се крене имиџот на брендот, другиве не се ни трудат.
Еве и со вложување во Ф1 или било која друга гранка на мото спортот, се тоа може ни изгледа безначајно но малце по малце си има влијание, барем за мене.
Мерцедес има страшни мотори и вложува во Ф1 долго време, Ауди ете им текна решија и они да вложат. Порше и Тојота имаат ЛеМан ЛМП1 возила, БМЊ има тим само во пониските трки на изджливост во ГТ3 серијата.

Пак ќе кажам, за мене лично многу глупо од нивна страна и мислам дека скроз им избледе тој имиџ на марка со нај спортски имиџ од германските.

А да, М3 кај нас почнува од 117к :D

Base model 911 апсолутно НЕ Е побрза од било која М3/М4 на стаза. М4 CSL што ценовно е тука некаде со почетните модели на 911 е во категорија на 911 GT3 и AMG GT со официјалното време на Нирбургринг.

М4 CS е исто тука некаде, 3-4 секунди разлика од CSL.

И јас јадам бурек за многу од одлуките на БМВ, особено за дизајнот целокупно (прв бев на темава) и многу сум среќен што го тргнаа Домагој, како и за тежината на новата М5ка, ама никако не смееме да ги потцениме моделите што ги имаат или па нивното присуство на пазарот како спортски бренд само затоа што се "само" М3/М4. They punch way above their weight.

Base 911 e апсолутно побрз од М3 на стаза. М4 CSL e 1 тон пари и врска немаат перформансите за парите. Незнам зошто воопшто споредувам М4 со 911, скроз други класи и типови на возила се. М3 го има во изведба 318д, 911 го нема во изведба со помалце од 385кс и тоа кажува се што треба за класите и типовите на возила и дека не се за споредба.

Еве пред 10 год како била ситуацијата, сигурен сум и сега дека е иста.


Иста била :)

Мет колку и да е забавен за гледање, не е репер за возач. :)

М4 CSL во Америка има MSRP од 140к долари. 911 основната почнува од 125к. Не можам да споредам цени во Македонија пошто ценовник онлајн за Порше - нема.

M4 CSL е поблиску со време до 911 GT3 што чини дупло отколку 911 Carrera S што е до М4 CSL. Правиме муабет за официјални времиња на Нирбургринг поставени од самите производители.

М4 CS (без L), е исто така побрза од сите 911ки со исклучок на GT3 и нагоре (и најверојатно поефтина :) ).

М3 е седан со 4 врати, логично е дека ќе биде полош на стаза, самата шасија не е толку цврста како купе, и пак беше само 0.1 секунда поспор од бенчмаркот за спортски коли на стаза, во видеото ти што го прати. И плус може цела фамилија да ти ја носи на пат :) ако тоа не ти кажува колку се одлични БМВ М моделите како спортски коли тогаш нема што да го правиме муабетов. Верувам дека да беше xDrive моделот тука ќе беше побрз од Поршето (сигурно побрз на 0-100 барем).

Види, да не праиме гик муабети и да навлегувам со бројкиве, зошто до утре нема да се разбереме и пак ќе биде секој по своето. Сфаќам дека е интересно да се расфрламе со бројки и да бараме сеа по нет споредби и реално не ми е ни гајле. Да имам 150к за кола никогаш не би земал М4 пред 911, кој мисли обратно, нека зима слободно.

Јас си кажав дека реперот за спортска кола во светот е 911 и дека кој прави конкурент на него го има моето поштовање. Тука навлегковме во М моделите и кажав дека и 911 бејс е побрзо и пратив 2 клипа, сеа мет ли ги возел, или ете гори профи возач што ги вози, резултатот го гледаме сите. Ти ја сфаќам пристрасноста ама традицијата го вели тоа за 911, не јас. А ти кажав, и јас возам B58B30C, ама фактите се тие.

911 е репер за спортска колакола, греота е да го споредуваме со нешто како кола што има дизел мотор од 150кс во неа. М4 CS e безвеза кола и на пример 911 ГТС е побрзо од неа а ваа ја трупале со 200 глупости на неа.

https://youtube.com/shorts/nGHMdmG1Bi4?si=BtVnDk4mNEtS2SAe :)