Два апдејти за октомври, среќа сите планирани
- регистрација и годишен сервис + пумпа за куплунг, за тотал од 26.000 денари, и пак си возиш 15 години стара кола.
03 октомври - регистрација, и како и по обичај, поради непостоечка гужва и делумно поради гратис 10 литри гориво, обавена во Петрол Оил во Геге: 2850 денари технички и МВР, 6975 денари авто-одговорност во Кроација.
17 октомври - сменета десна Џенон сијалица во Дог Секјурити: 600 денари.
29 октомври - редовен годишен сервис, делови набавени од кај
@Prcot:
- масло Shell Helix HX8 ECT 5W-40 - 4L - 2960 денари - значително поскапено маслото
- филтер за масло Mann - 360 денари
- филтер за воздух - Filtron (го избрав овој зошто конечно почнале да ги прават како ОЕМ, со филц пре-филтер) - 580 денари
- карбонски филтер за кабина - Bosch - 500 денари
- NGK Iridium IKR9J8 - 4000 денари - и на овие рипнала цената за 500че
Екстра на овој сервис е горна пумпа за куплунг, која реално требаше да ја сменам во исто време со куплунг сетот и замаецот, ама во тој момент бев финансиски оштетен
Си дојде време, мајсторот вика „мечка родив да ја извадам без да ти ја расклопам пола кола“, и конечно сега секое притискање на педала за куплунг е предвидливо, bite-point е на исто место, педалата е уште помека и полесна за модулирање... Лепота е за возење
Пумпата ја бирав Sachs зошто по кратко истражување другите производители кои ми ги понуди Прчко беа лутрија - на кутијата можело да пишува нешто, внатре да си има друг производител. Со Sachs тоа никогаш не ми се десило.
Ценичка: 3800 денари за делот, 2700 денари за промена + изгубен глицерин.
Мал inconvenience по промената е што иако делот беше OEM part number компатибилен, педалата за куплунг стои некои 5-6 сантиметри повисоко од порано, не е веќе на иста висина со кочницата. Сигурно има некоја финтица, ќе се потрудам да ја најдам.
Слики немам, ништо визуелно не се смени на колата