Со здравје да те служи.
Бандажов воопшто не му стои, овој и изваден од тоуран или можеби воопшто не е vag oem. Штета што не е дсг а гледам нема ни паркинг сензори. Во секој случај моторов е повеќе од доволен за во голф.
Најверојатно е вкус во проашање. Оригинал VAG се, купени со колата. Мене ептен ми се свиѓаат. Дури и за змиските гуми му купив многу сличен на овој со иста димензија.
Дефинитивно многу ми фалеше DSG-то, со оглед на тоа што кога го купив возев A6 аутоматик. А и паркинг сензорите фалат, еднаш го збрчив на рикверц во стубче, но тоа е што е. Генерално како пакет Голфчево беше најсолидно опремено и сочувано на пазарот во тој момент. 90% од половните Голфови шо се нудеа тогаш беа 1.6TDI со тренд/комфорт лајн, а 90% од нив со над 130ККМ таман пред поскап сервис. Со други зборови беа релативно многу килави и многу ефтино сработени во споредба со колите кои ги возев претходно и особено во споредба со A6-ката (C6 2005) 3.0TDI quattro со бизнис пакет на опрема.
Дефинитивно моторчето чипосано лежи безобразно на таа шасија. Кога го возиш во градски сообраќај знаеш дека си побрз барем од 95% останато околу тебе. Кога сакаш да претицаш нема потреба да шалташ брзини ко со други возила со килави мотори, туку едноставно дур возиш на пример во 4-та 50-60km/h стискаш гас и Голфчето си повлелкува поштено. Со некој атмо бензинец за да го постигнеш нешто приближно треба да смениш во 2-ра да претицаш, па да смениш пак во 4-та или 3-та.
Како и да е, сега речиси и да не го возам јас туку жена ми. План ми е, со Господ напред, доколу финансиите дозволуваат да го смениме на крај на годинава со T-Roc(по желба на госпожата) кој мислам дека секако ќе биде DSG и барем со подеднакво моќен мотор и опрема.