Паричињата што ги спомнав- тие се лептирите, наменњти се за да ја зголемат брзината и турболенцијата на мали рпм како и missfire може да ти се деси на минусни тт додека загрее. Без ними троши нешто повеќе, но ако влезит таков лептир в мотор може попара да го направи. Со штопни нема што да влезе, така да евентуално ако е ептеб затестена гранат да ја чистиш, во спротивно пичи, ич не му се думај. Турбото внатре течи и усисните цефки и интеркулерот може да се замастени. Ко ќе го извадиш филтерот се гледа во кое стање е, односно не трњба да има акцијална луфта т.е. да не оди напред-назад. Лево-десно најверојатно ќе мрда, ама во ред е. Ако лифкат по малце моторот може без проблем да го согори и тоа ќе биде неприметно. Ако почнат да се прат вирчиња пп цефките тогаш треба да се мења, може да се самозапало и да нашрајт хаварија. Искусен мајстор ќе ја процени состојбата за 2 минс. Или побарај на јутубе. Најверојатно предзнаци се плав чад, губење снага... Чим немаш проблем со влечење најверојатно све си е ок, а што си зел винис, нека ти помонот меракот

ја едино од stp прихранувач на уње псетив разлика, ама не знам кај тебе дали е препорачливо, инаку не е од тие медоините, ретко е. Како што ме советуваа и мене, поарно е да инвесрираш во подобро уље него во адитив за уље. Така да не ти треба тоа.