Автор Тема: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))  (Прочитано 12377 пати)

Отсутен Vixa

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 81
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #15 на: 23 Мај 2018, 15:54:03 pm »
Моментално јас ја имам таа мазда што беше на гојдо 1.8 бенз/плин и можам да кажам дека не згрешив со изборот бидејќи на колата и немам чепнато ништо освен редовни сервиси уље/филтер. Потрошувачка околу 11-12 плин градска со нормално возење. Единствено што ми смета е тоа што е малку побучна на отворено можеби изолацијата е послаба за разлика од други возила. Се на се топ кола и фала уште еднаш на zeroSignal што ми ја предложи кога јас барав возило.

Отсутен Mikroos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 921
Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #16 на: 18 Август 2018, 23:39:56 pm »
Za da ne otvoram nova tema, kje prasam tuka. Ima li opcija na Mazda 6 2008 god, (kako na slikava), da se izgasnat brisacite da se upaluvaat na sekoe palnje na motorot, kako eden vid check za senzorite ili pak toa e fabricki?




Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #17 на: 06 Јуни 2019, 21:10:08 pm »
6ката е поставена на Форд Мондео платформа. Форд мењачи, подвозје и нешто околу електроникатса е од Форд. НЕ трпат плин т.е таа че вози но после 250.000 се јавуваат проблеми. Јас на 626ката секој 2 месец и менувам свеќици оти ми ги троши од плинот. Палењето е отежнато. Струјата која ја произведува е ослабена од плинот и ако не сменам свечици нон-стоп гасни на мала туража, страшно. Мора да ја држам над 3000 обртаи за да не изгасни. Инаку колата сие топ, нема некој посериозни проблеми, атмосферец. Инаку, моделите на Мазда не се на ланче, на каиш се. На ланче беа старите пред да ја земи Форд во негови раце. Општо јапонските коли не трпат плин, ако било за плин немало да ја праат да оди.на бензин.

- Сега видов дека е застарена темава. Ја зема ли колата? Како се понаша плинот кај тебе?

Отсутен Mikroos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 921
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #18 на: 06 Јуни 2019, 22:10:35 pm »
Da ja zedov, super e se sega za sega so plinot. 1000 den za okolu 280-300 km, sto mu doagja okolu 10L na 100 km.

Inaku mislam deka se na lanec motorite od ovaa serija.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Iceman_sk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 107
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #19 на: 10 Јуни 2019, 13:57:09 pm »
Јас имам Мазда 3 1.6 од 2011 ја земав со 70к сега има 110к веднаш ставив плин  и сем редовен сервис ништо без никаков проблем. Предходно имав Мазда 3 2006 1.4 ја земав со 76к ја продадов со 120к  без проблем со мотор исто на плин цело време. Внукот што ја зема од мене ја возеше 2 години без никаков проблем сем бензиска пумпа смени. Така да зависи каде е ставен плинот и како.

Отсутен Mikroos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 921
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #20 на: 15 Јули 2019, 13:05:24 pm »
Dali nekoj znae koj tip na "Socket" za stopovite e vo Mazda 6  2008-2009 godina?

Sakam Led da stavam, a da rasklopuvam za da vidam koj socket e, komplicirano e.

Ili pak nekoja veb strana za delovi, pa da vidam od tamu.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10461
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #21 на: 15 Јули 2019, 13:20:01 pm »
6ката е поставена на Форд Мондео платформа. Форд мењачи, подвозје и нешто околу електроникатса е од Форд. НЕ трпат плин т.е таа че вози но после 250.000 се јавуваат проблеми. Јас на 626ката секој 2 месец и менувам свеќици оти ми ги троши од плинот. Палењето е отежнато. Струјата која ја произведува е ослабена од плинот и ако не сменам свечици нон-стоп гасни на мала туража, страшно. Мора да ја држам над 3000 обртаи за да не изгасни. Инаку колата сие топ, нема некој посериозни проблеми, атмосферец. Инаку, моделите на Мазда не се на ланче, на каиш се. На ланче беа старите пред да ја земи Форд во негови раце. Општо јапонските коли не трпат плин, ако било за плин немало да ја праат да оди.на бензин.

- Сега видов дека е застарена темава. Ја зема ли колата? Како се понаша плинот кај тебе?
Е, ами што е од мазда тука ?

Отсутен Челик

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #22 на: 15 Јули 2019, 17:23:24 pm »
Сигурно шасијата е од мазда, многу лош материјал/заштита на долната половина страда од корозија, доколку веќе некој ја има да ја санира. Да се внимава на нивото на маслото се случува изненадно по х км да изгуби поголема количина. За 6ка дизел е мислењето.

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #23 на: 15 Јули 2019, 21:47:53 pm »
6ката е поставена на Форд Мондео платформа. Форд мењачи, подвозје и нешто околу електроникатса е од Форд. НЕ трпат плин т.е таа че вози но после 250.000 се јавуваат проблеми. Јас на 626ката секој 2 месец и менувам свеќици оти ми ги троши од плинот. Палењето е отежнато. Струјата која ја произведува е ослабена од плинот и ако не сменам свечици нон-стоп гасни на мала туража, страшно. Мора да ја држам над 3000 обртаи за да не изгасни. Инаку колата сие топ, нема некој посериозни проблеми, атмосферец. Инаку, моделите на Мазда не се на ланче, на каиш се. На ланче беа старите пред да ја земи Форд во негови раце. Општо јапонските коли не трпат плин, ако било за плин немало да ја праат да оди.на бензин.

- Сега видов дека е застарена темава. Ја зема ли колата? Како се понаша плинот кај тебе?
Е, ами што е од мазда тука ?
Конкретно ништо до 2015. Претходно е сето создавано со Форд. Од Мазда само бензинските мотори се нејзини но користат бонбиња и електроника од Форд. Од 2015 со СкајАктив мотор, СкајАктив мењач и платформа сее јапонско, претходно е развивано со Форд уште од 80те. Подвозјето на 626ката е од Форд и сега на 270.000 почна да чука назад буферите од амортизерот. Моторот муе Мазда ама сгрујата Форд и на секои 3-4 месеци сфечици менувам.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10461
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #24 на: 15 Јули 2019, 22:13:19 pm »
Значи измеѓу форд и мазда?
мајка има фиеста 1.4, дизељ, не троши ама и не оди и ај пеки ќе речиш за низ град ок е, ама не ми се допаѓа ама баш ич што веќе почната е да кородира над чашките на амортизерите, тие рогојте напред како се викаат што се држи цел мотор фактички, напред делот кај што затвара хаубата. 2006-7ма е, муабетот ми е ништо посебно дека е форд, мазда да била може здрава ќе била е сега цената за ист модел мазда и форд е осетно различита, па прашањето ми е дали вреди да се додаде некоја иљадарка за форд или и мазда е сосем ок

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #25 на: 16 Јули 2019, 09:13:04 am »
Значи измеѓу форд и мазда?
мајка има фиеста 1.4, дизељ, не троши ама и не оди и ај пеки ќе речиш за низ град ок е, ама не ми се допаѓа ама баш ич што веќе почната е да кородира над чашките на амортизерите, тие рогојте напред како се викаат што се држи цел мотор фактички, напред делот кај што затвара хаубата. 2006-7ма е, муабетот ми е ништо посебно дека е форд, мазда да била може здрава ќе била е сега цената за ист модел мазда и форд е осетно различита, па прашањето ми е дали вреди да се додаде некоја иљадарка за форд или и мазда е сосем ок
Ако купуваш нова Мазда, да вреди да се фрли уште некоја пара исто вреди и од 2015+ за Мазда да се фрли.пара, ама претходно наназад не вреди пошто Мазда е пола Форд од 80те до 2015. Ако не беше Форд, Мазда ќе пропаднеше исто како Нисан шо напрај со Рено,

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #26 на: 16 Јули 2019, 21:00:13 pm »
Мислиш обратно Рено го спаси Нисан од банкрот :)
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Присутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 692
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #27 на: 16 Јули 2019, 22:14:08 pm »
6ката е поставена на Форд Мондео платформа. Форд мењачи, подвозје и нешто околу електроникатса е од Форд. НЕ трпат плин т.е таа че вози но после 250.000 се јавуваат проблеми. Јас на 626ката секој 2 месец и менувам свеќици оти ми ги троши од плинот. Палењето е отежнато. Струјата која ја произведува е ослабена од плинот и ако не сменам свечици нон-стоп гасни на мала туража, страшно. Мора да ја држам над 3000 обртаи за да не изгасни. Инаку колата сие топ, нема некој посериозни проблеми, атмосферец. Инаку, моделите на Мазда не се на ланче, на каиш се. На ланче беа старите пред да ја земи Форд во негови раце. Општо јапонските коли не трпат плин, ако било за плин немало да ја праат да оди.на бензин.

- Сега видов дека е застарена темава. Ја зема ли колата? Како се понаша плинот кај тебе?
Е, ами што е од мазда тука ?
Конкретно ништо до 2015. Претходно е сето создавано со Форд. Од Мазда само бензинските мотори се нејзини но користат бонбиња и електроника од Форд. Од 2015 со СкајАктив мотор, СкајАктив мењач и платформа сее јапонско, претходно е развивано со Форд уште од 80те. Подвозјето на 626ката е од Форд и сега на 270.000 почна да чука назад буферите од амортизерот. Моторот муе Мазда ама сгрујата Форд и на секои 3-4 месеци сфечици менувам.

Мислеш од 2013 ?
2013 излезе новата Мазда 3 со новиот дизајн и SkyActive моторите.
Промашувам нешто ?

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #28 на: 17 Јули 2019, 08:23:33 am »
6ката е поставена на Форд Мондео платформа. Форд мењачи, подвозје и нешто околу електроникатса е од Форд. НЕ трпат плин т.е таа че вози но после 250.000 се јавуваат проблеми. Јас на 626ката секој 2 месец и менувам свеќици оти ми ги троши од плинот. Палењето е отежнато. Струјата која ја произведува е ослабена од плинот и ако не сменам свечици нон-стоп гасни на мала туража, страшно. Мора да ја држам над 3000 обртаи за да не изгасни. Инаку колата сие топ, нема некој посериозни проблеми, атмосферец. Инаку, моделите на Мазда не се на ланче, на каиш се. На ланче беа старите пред да ја земи Форд во негови раце. Општо јапонските коли не трпат плин, ако било за плин немало да ја праат да оди.на бензин.

- Сега видов дека е застарена темава. Ја зема ли колата? Како се понаша плинот кај тебе?
Е, ами што е од мазда тука ?
Конкретно ништо до 2015. Претходно е сето создавано со Форд. Од Мазда само бензинските мотори се нејзини но користат бонбиња и електроника од Форд. Од 2015 со СкајАктив мотор, СкајАктив мењач и платформа сее јапонско, претходно е развивано со Форд уште од 80те. Подвозјето на 626ката е од Форд и сега на 270.000 почна да чука назад буферите од амортизерот. Моторот муе Мазда ама сгрујата Форд и на секои 3-4 месеци сфечици менувам.

Мислеш од 2013 ?
2013 излезе новата Мазда 3 со новиот дизајн и SkyActive моторите.
Промашувам нешто ?
2013 излегоја новите генерации на модели, нови мотори, нови мењачи, платформи.. Тука Форд ги намали акциите до 2% до 2015 и речиси нема никаква вмешаност од
страна на Форд. Тоа шо пишав до 2015 е шо и тие 2% акции ги продадоја. А претходно имаја 35-45% акции и повеќе каде шо сите модели на Мазда беа поставувани на Форд платформа, мењачи, подвозје, ситна вмешаност во моторите околу електрониката и сл. (Мазда 6 = Мондео, Мазда 3 = Фокус, Мазда 2 = Фиеста, Мазда 323 = Ескорт, 626 = Форд Стар нез како беше точно, и така..)

Отсутен Mikroos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 921
Одг: Мислење за половна Mazda 6 (6 I Hatchback (GG))
« Одговори #29 на: 06 Мај 2020, 00:12:02 am »
Kazete servis za Mazda 6, benzin. Kaj da ja nosam? Mislam na osnoven servis, ulje# filtri i zadni plocki.


Sent from my iPhone using Tapatalk