Автор Тема: Novata Suzuki vitara  (Прочитано 14483 пати)

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8689
  • Пичлеме
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #15 на: 06 Март 2019, 11:04:36 am »
Па еден овластен сервисер баш спротивното го кажуваше, дека порано од тие километри се јавуваат проблеми со моторите, малите мотори и големата каросерија. Тој имал такви искуства со Хјундаи и Киа. Не можам да кажам 100% дека тоа е така, ама не можам да кажам и дека не е.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #16 на: 06 Март 2019, 14:52:43 pm »
Појма неам јас, само претпоставувам :)

Затоа дур е под гаранција возете што повеќе, ако има мука да се појави со време.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #17 на: 06 Март 2019, 16:24:16 pm »
Новите генерации на турбо бензинци и турбо дизели се димензионирани да одработат 300.000 километри без некаков крупен дефект.
Нормално има екстреми кои што тераат над тоа, ама при пресметките 300к е реперот кој што треба да се постигне.

Начинот на експлоатација и поднебјето каде што се вози возилото многу влијаат на трајноста на целиот склоп (мотор, подвозје, каросерија, електрика). Тука особено е важен редовниот сервис и користење на резервни делови според спецификација.

2019 година сме, технологијата е доста напредната, има нови материјали, нови легури и тврдењето дека мало литражните мотори немаат век се без предметни.

Сите мотори во фаза на развој поминуваат над 1.000.000 км во лабараториски услови, и се тестирани до границите на издржливоста. Соодветно на добиените резултати се одредува спецификацијата на секој мотор.

Моторот од 900 кубика со турбо полнач секако е димензиониран далеку под границите на издржливоста на материјалите што се користат. Тоа се прави со цел да се обезбеди поголема надежност и да се елиминираат дефектите кои би настанале заради замор или напрегнатост на материјалите.

Модата на ниско литражни мотори е наметната од строгите еко норми и потребата за поголема економичност. Тоа ги принуди производителите да извадат повеќе сила од помалку метал, и воедно ги натера да користат материјали и технологии кои што до пред 10 години ги имаше само во Формула 1 и во некои тјунинг гаражи на запад.
Мало литражните мотори се логичен исход во развојот на авто индустријата. Производителите во минатото не беа заинтересирани на економска исплатливост при производството и форсираа атмосферски мотори со голема зафатнина и голема тежина. Пазарот тоа го сакаше, возилата се продаваа, нафтата и бензинот беа ефтини, еколошките норми беа лабави... Никој не инвестираше во ефикасност и екологија. И возилата се продаваа такви какви што беа.

Кога почна да се води сметка на екологија и економичност, производителите почнаа да го одработуваат креативниот дел од инжењерската струка. Почнаа да размислуваат како да извадат повеќе коњи моторите кои што веќе беа добро етаблирани на пазарот. Прво почнаа да користат алуминиумска каросерија, алуминиумски блокови, па потоа почнаа да користат пласични издувни грани, па почнаа да пикаат турбо полначи... И конечно дојдовме до моментот кој што е логичен исход од целокупната работа на инжењерите - најмногу коњски сили од најмалата можна зафатнина.

Фиат го нуди twin air турбо бензинскиот мотор во фиат 500 со само два цилиндри. До пред 20 години ова беше можно само во Тарабант со двотактен мотор со челичен блок и глава на мотор.

Да не ја тупам многу, и така никој нема да чита...



И Застава 750 имаше 750 кубика па и денес ги возат, мука немаат.

« Последно менување: 06 Март 2019, 16:35:25 pm zlatkoa »

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #18 на: 06 Март 2019, 18:37:32 pm »
Гледај КС и NM и на колку обртаи ги испорачува, одамна умре времето кога по кубикажа гледавме дали некој мотор е слаб или не :)
Дечко непристрасен си

Отсутен sasemkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 84
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #19 на: 25 Март 2019, 18:24:21 pm »
200 euro samo spustaat na 1.4 motor
17000euro sto e vitarata

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #20 на: 25 Март 2019, 19:04:22 pm »
Во однос на издржливоста. Сузуки е специјализиран за мотори(мотоцикли). Тие машини вртат и преку 14.000rpm. 5.000rpm за технологијата и матерјалите со кои располагаат е пичкин дим. Значи за издржливост муабет не праиме

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #21 на: 25 Март 2019, 19:26:37 pm »
200 euro samo spustaat na 1.4 motor
17000euro sto e vitarata

На Џимни го скинаа попустот што го даваа, до толку се откачени :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #22 на: 25 Март 2019, 19:48:17 pm »
1.0 Ecoboost во Фокус со 100кс (170нм од 1500rpm) во шасија од 1350 кс, сосем одлично се движи и е бајаги агилен. Во град троши 7.5 (ептен нов мотор неразработен) на на отворено круза 120км/ч при 2750 вртежи. Сосем доволно за цивилизирано возење в град и на отворено според знаци. Најдобриот дел е што е тотално нечуен, како да нема мотор во колата.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #23 на: 25 Март 2019, 20:04:53 pm »
Би препорачал само кога одите да ги пробувате ваквите коли со нисколитражни мотори, да отидете со патници бидејќи многу пати разликата е застрашувачки колку послабо оди колата кога е товарена.
Seat Leon 2010 година бензин атмосферец, не сум сигурен што мотор имаше....го зимаат нов мои комшии, го пробувам лета, одлично одеше.
Тргнавме до Охрид четворица + багаж. На Галичица наназад се враќавме...

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #24 на: 25 Март 2019, 21:12:21 pm »
Дека била атмо и затоа така
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #25 на: 25 Март 2019, 23:05:26 pm »
1.0 Ecoboost во Фокус со 100кс (170нм од 1500rpm) во шасија од 1350 кс, сосем одлично се движи и е бајаги агилен. Во град троши 7.5 (ептен нов мотор неразработен) на на отворено круза 120км/ч при 2750 вртежи. Сосем доволно за цивилизирано возење в град и на отворено според знаци. Најдобриот дел е што е тотално нечуен, како да нема мотор во колата.

Кад мало дубље размислим, да беше и 1.5 Екобуст ќе да испаднеше боља варијанта.....

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #26 на: 25 Март 2019, 23:19:06 pm »
1.0 Ecoboost во Фокус со 100кс (170нм од 1500rpm) во шасија од 1350 кс, сосем одлично се движи и е бајаги агилен. Во град троши 7.5 (ептен нов мотор неразработен) на на отворено круза 120км/ч при 2750 вртежи. Сосем доволно за цивилизирано возење в град и на отворено според знаци. Најдобриот дел е што е тотално нечуен, како да нема мотор во колата.

Кад мало дубље размислим, да беше и 1.5 Екобуст ќе да испаднеше боља варијанта.....
Си се подновил со фокус?

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #27 на: 25 Март 2019, 23:22:07 pm »
Повремено :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #28 на: 26 Март 2019, 07:12:24 am »
1.0 Ecoboost во Фокус со 100кс (170нм од 1500rpm) во шасија од 1350 кс, сосем одлично се движи и е бајаги агилен. Во град троши 7.5 (ептен нов мотор неразработен) на на отворено круза 120км/ч при 2750 вртежи. Сосем доволно за цивилизирано возење в град и на отворено според знаци. Најдобриот дел е што е тотално нечуен, како да нема мотор во колата.
Добредојде во клубот.

Отсутен sasemkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 84
Одг: Novata Suzuki vitara
« Одговори #29 на: 10 Април 2019, 11:50:17 am »
Se ceka da stigne 1.4 suzuki vitara:)