Автор Тема: Оригинал или копија(фалсификат)  (Прочитано 9850 пати)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #15 на: 26 Септември 2018, 13:58:58 pm »
Original... Made in Taiwan...

Mislam deka lemforder se rekorderi po toa kade sve u svetov imaat proizvodstvo.. Kaj Meto vo kisela voda na raft imam sretnato kutii na koi imase min 5 razlicni zemji na proizvodstvo...

Original... Sve e toa shkart neviden, samo sho e verojatno maaaalku pokvalitetno od apla turski proizvod...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #16 на: 26 Септември 2018, 14:01:26 pm »
Каде бе со вакви бош муабети made in china

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1311
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #17 на: 26 Септември 2018, 15:45:24 pm »
Дали се направени во Тајван или на Марс, нема врска. Битно е кој стои позади производството па дури и да е аутсорсинг.
И Ајфоните се Мејд ин Чајна па не се весла за тоа.
Лемфордер, или билокој друг бренд неможе да се прави само у Немачка, или за нас некое звучно име на држава за ( по наше ) квалитет. Најк/Пума/Адидас одамна ни пертли не се прават во Германија.
Поентата на оргиналот е вербата во локацијата каде што се купува. Продавачите ( иако ретки ) што држат до себе и до бизнисот, не би требало да имаат фалц.
Лемфордер за жал фати еден скопски познат увозник на ленфордер ( овластен ) со фалц лемфордер. Како се заврши не знам.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #18 на: 26 Септември 2018, 23:43:29 pm »
Ливницата за јабучициве исто ќе работи и на германска и на кинеска струја, ама ние многу си патиме од "само германско"  и пре би купиле фалц од Германија него оригинал од Кина.

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #19 на: 27 Септември 2018, 00:32:08 am »
За оние кои не го знаеја овој сајт

https://partsouq.com/

Имаат оригинални делови. За цените оценете сами.
Досега имам нарачано повеќе пати и се е перфектно, исклучиво оригинални Тојота делови.

Имам делови за нарачка, ако некој сака може да делиме транспортни трошоци. Нека ме контактира во приватна порака да договориме нарачка.
Made in Japan ☮

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #20 на: 28 Септември 2018, 11:09:08 am »
@yarre i @Igor ne stanuva zbor za toa dali delot e pod nadzor na Lemforder i se proizveduva u shpajz, tuku zosto ima 30 zemji na proizvodstvo... Iphone se prai samo u kina i tolku... lemforder ima povekje zemji na proizvodstvo nego sto ima proizvodi vo svoeto portfolio. Da ne veslame i da ne se podjebavame deka bolje original u kina nego shkart u germanija...

Isto taka, livnicata ne e mnogu bitna na kakva struja raboti, tuku bitni se elementite koi kje se stopat vo taa livnica... A siguren sum deka ste imale i dvajcata moznost da sporedite Strogo kontroliran proizvod i "kontroliran" proizvod. Bujrum na kafe, kje vi pokazam Febi i Febi pa kje go razglobime muabetot do detalji ako sakate...

I uste nesto... Ruvil sponi mi se raspadnaa za nepolni 300km, a ruvil sponi na drugo vozilo kupeni pred 3-4 godini nemaat problem... zosto?


______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #21 на: 28 Септември 2018, 11:49:41 am »
А и насекаде каде се прави па баш и не е иста контролата на квалитет. Купив еднаш Лемфордер јабучици, стабилизатори од Томкрис, не бев задоволен од квалитетот на изработката кога ги погледнав дома. Едноставно не ми делуваше како да е се во ред, утредента неотпакувани назад и пари назад.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #22 на: 28 Септември 2018, 13:01:45 pm »
И на другарче "феби" рамо му се распадна уште пред да го монтира, а одливокот беше жали боже. Нема везе, со мојот пост сакав да кажам дека ако се сите материјали и услови се исто дефинирани и контролирани, нема врска каде се произведува.

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1311
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #23 на: 28 Септември 2018, 13:28:24 pm »
@darko mk5

Зошто се произведува во повеќе земји има различни причини, но тоа никако не е да одреден бренд, поради цена си дозволи да се обрука во поглед на квалитет. За причините зошто се надевам дека неморам да ти објаснам зошто.
Фирмите кои користат аутсорсинг или имаат свои производства во 3ти земји ако држат до себе, супер контролата ја прават токму таму. Неретко е да вработени во котрола на квалитет се лица кои потекнуваат од матичните земји кои ги селат таму сосе фамилии.
Она што ти си купил 2 квалитета на Феби или Рувил, можам да се посомневам не во производството туку во дистрибуцијата. Доволно е еден овластен дистрибутер, поведен од примамливо пониската цена на супер добар фалсификат, да во својот магацин донесе и таков. Се шета со овластувањето а продава се. Тоа не е реткост.
Од трета страна, дури и кај супер брендови може да се провлече понекој проблем.  Не се прават секој ден по 3 рамења, се прават иљадници, и покрај супер контролите ете се дешава. Се дешава и на Ауди да му настрада ламела на 10К км.
Споредбата на 300те километри и 3те години, ја отсликува оваа горе опишана можност.

Предни лагери за Порше Кајен се прават само во ФАГ во Бразил и никаде на друго место. Што праиме ?

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #24 на: 28 Септември 2018, 13:50:40 pm »
@yarre  Sho da praime? Znaci kontrolata na kvalitet e na najvisoko nivo poso se pravat samo na edno mesto... Pretpostavuvam... Za drugoto si sve u pravo... pogotovo za ona:

"Доволно е еден овластен дистрибутер, поведен од примамливо пониската цена на супер добар фалсификат, да во својот магацин донесе и таков. Се шета со овластувањето а продава се. Тоа не е реткост. "

dovolna pricina za somnitelniot kvalitet pod odreden brend... Zatoa vikam deka kaj nas neznaes sto e fejk a sto original :)



______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1311
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #25 на: 28 Септември 2018, 14:21:04 pm »
Ме чуди што вака резонираш. Брендот, контролата на квалитет ја прави на ист начин во сите фабрики. И во Германија и во Кина. Не ме читаш.
Тоа што не знаеш што е фејк а што оргинал, не е виновен производителот - брендот, а особено не во која земја е произведен, што беше и основата на муабетот.

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #26 на: 28 Септември 2018, 16:02:18 pm »
Имав можност да работам 4 години во фирма во Македонија каде што се произведуваа одливци за ZF :) Контролата беше на неверојатно високо ниво, од рентген контрола до мерни контроли и тестирање на издрживост ( динамичка и статичка) . Тоа самиот нарачател го бараше од фирмата каде што работев ( не би откривал ). Исто така додека работев таму посведичив и дека делови за Мерцедес (исто така одливци) се произведуваа во Ресен(приватна фирма исто така). Секоја испорачана пратка до нарачателот(кој потоа ги обработуваше дополнително и комплетираше како склопови) беше контролирана од самиот нарачател и ако имаше проблем се враќаа деловите. (се разбира, на трошок на производителот на одливците)

Е сега, што ми е поентата. Кога станува збор за Кина, неопходна е надворешна контрола, особено на влез на полуфабрикатите. Кинезите најчесто штедат на материјал, во поглед на квалитетот и конзистентноста, а исто така и на дополнителните преработки кои одземаат време. Нив не им е проблем да ангажираат 100 кинези, но проблем им е ако некоја машина им стои зафатена долго време. Пример од досегашното искуство - термичката обработка често ја прават лошо ( дали стакло, дали метал). Секој метален обработен дел најчесто подлежи на термичка обработка за подобрување на механичките својства ( обично челичните делови се подложат и тоа на калење и тоа локално во контролирани услови. Кај јабучиците делот кој е скриен, куглата, мора да биде површински закалена, често и нитрирана, за да се постигне голема отпорност на абење, а внатрешноста мора да остане жилава и незакалена-бидејќи ќе биде крта и при мала деформација може да се скрши). Тука е проблемот со кинезите - често ја прескокнуваат оваа термичка обработка.Како што ќе видите во слајдовите подолу се штеди и на завршна обработка - полирање. За да заштедат и постигнат поголем профит, или ќе ја утнат или нема да ја спроведат воопшто. На прв поглед не се забележува дали некој дел е закален или не, потребно е искусен испитувач и инструмент за да се провери површинска тврдост. Затоа, доколку постои нарачател кој ги проверува деловите кои му се испорачуваат, тогаш и да е во Кина, мора да задоволува критериуми. Но, ако се остават кинезите без надворешна проверка, т.е. да се работи за фалсификат, тогаш е ризик.

Според мене, АКО се сака, може државата да ги заштити граѓаните од фалсификати. Со секој нов официјално увезен производ, обавезно од производител ќе се бараат карактеристиките на материјалот да ги дефинира и кога ќе се внесува пратката кај нас ќе оди на институт за испитување, дали материјалите на производот ги исполнуваат карактеристиките. Не сите производи, туку случајно избран примерок. Да, ќе има многу работа. Но, да, има и многу лјангачи по државните институции, вака барем ќе се спрегнат. А и за испитување може да одат на Машински факултет, таман пракса за студентите....

И тн.

Туку никој не искоментира за онлајн продавницата. Некој заинтересиран за оригинални делови? Не се скапи како кај нас, само транспортот кини многу.
« Последно менување: 28 Септември 2018, 16:13:28 pm is200 »
Made in Japan ☮

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #27 на: 28 Септември 2018, 16:07:25 pm »
Еве нешто на руски, кој сака да чита, има податоци на темава
https://vk.com/topic-124388387_36225129#post2
Made in Japan ☮

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #28 на: 02 Октомври 2018, 10:28:36 am »
Yarre, rezoniram vaka, odnosno so doza na skepticizam kon “originalot” bidejki mnogu cesto imam moznost da sporeduvam delovi od ist brend, a razlicen kvalitet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1311
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Оригинал или копија(фалсификат)
« Одговори #29 на: 02 Октомври 2018, 13:20:15 pm »
Те разбрав за тоа. Рече и дека постои различен квалитет од ист бренд направен во различни земји. За ова јас не се сложив бидејќи сметам дека брендовите не би ја дозволиле оваа девијација.
Наредно прашање, дали деловите кои ги споредуваш со сигурност се оргинал и дали се купени од исто место. Ако имаш конкретен нареден пример, дај да видиме каде е грешката. Дај да ги разгедаме различностите, да утврдиме (ако може) потекло и да утврдиме да не случајно споредуваш  оргинал од Кина со некоја лоша кинеска фалсификувана копија. А кутијата исто убава и истиот Бренд.