Онака, набрзинка...
Фаза1 значи софтверска оптимизација на ЕКУто со изменување на горивните мапи и нивно оптимизирање да работат само на 98ца(СуперПлус) бензин. Тоа ја зголемува максималната моќност на моторот и ја зголемува ефикасноста на самиот мотор во нормален режим на работа (делумно натовареност на самиот мотор) што доведува до пониска потрошувачка на гориво.
Нашиот тјунинг е специјално дизајниран за добри возни карактеристики, без да има негативно влијание на моторот или движечките елементи по преносот. Зголемувањето на моќ е распоредено низ поголем опсег на вртежи. Тоа е особено подбрено во ниските вртежи, кадешто моторот заради поголемиот вртежен момент е поагилен и го нема моментот на бавност/тромост во ниските вртежи.
Но заради осетливиот систем за контрола на knock (предвревено запалување и детонации), кога нема опција за полнење 98ца и морате да полните 95октани бензин, треба да избегнувате агресивен режим на возење и ставање напор на моторот. Во моментот кога ќе имате достап до 98ца, наполнете до горе. Ако имате достапно 98ца, морате да користите 98ца.
Зголемувањето на моќта може да биде испрограмирана и со ИПФ системот, кој е развиен од нас. Тоа ќе ви овозможи сите промени и апдејти на софтверот за ЕКУто од нас, да си ги абдејтирате сами во секо е време. По принцип, има неколку достапни горивни мапи/верзии на софтверот за Стејџ1 Тјунинг, и можете по ваш избор да си ги инсталирате/абдејтирате на вашето ЕКУ. Нормално, оригиналните мапи се секогаш достапни и имате можност да си го доведете возилото во првобитната(оригиналната) состојба.