Една вечер ,.. така возејки лупна нешто напред. Излегов да видам што се случи, немаше ништо. После 2-3 километри возење, без никаква мака и сл. стигнав дома, се наведнав и видов тече уље. Другиот ден проверив на шипка, немаше истечено, воопшто. И повторно течеше ( во возење ).
После работа, седнав да возам, и повторно таков силен удар. Тргајќи забележав дека до доле почна да фаќа кумплунгот и влезе во Прва Брзина исто како нагло да сум го отпуштил. Во ВТОРА почна да пука, Вратив назад и почна да гребе ( исто како да прескокнува некој заб, како скршен ). Застанав, го оставив колегата ( после долги 40минути возење 20-30КмЧ со тој Звук на ’гребење’, без никаков удар, пукање и сл.) и колата не мрдна од место. Сите брзини без проблем ’Влегуваа’ и немаше некој механички проблем или звук при префрлање, ама возилото не тргна (Исто како со рачна крената, Вртежите се зголемуваа и ништо повеќе).
Некако ја помрднавме напред-назад ( и веројатно се ’поднамести’ и тргна во лер ).. Се разбира, шлеп-до-дома.
Подоцна, по таа ситуација, почна да вози, ама со ’пропаднат до долу’ кумплунг.
EDIT:
На патот од Горно кон Долно Лисиче од десна страна, на околу 2 км од црквата Св. Апостоли Петар и Павле, имаш човек што растура само Опел. Имам видено неколку растурени Вектри Б со тој мотор.
Виктор,.. епа кај него бев. Често одам кај него ама немал, побара од мене да најдам па ќе го менувал.