Sto drugo bi mozelo da e neznam,znaci smeniv tri turbini i so sekoja razlicni simptomi.
1. mojata dimese na palenje i koga ke rabotese vo mesto kratko vreme so dodavanje na gas imase dim i mirisase na izgoreno ulje.
2.servis dac mi smenija nov kertrig navodno ,,MELET", i toa dimese ko parna lokomotiva dimese dodeka rabotese vo mesto i vo dvizenje no i poslabo vlecese kolata turboto otvarase nad 2200 obrtai.
3. Go vratija mojot kertrig i pak isto si bese pomalce dimese od noviot no se pojavi specificen zvuk na pistenje pretpostavuvam nemaa strucnost da go izbalansiraat kako treba i posle 200km pocna da dimi i vo voznja.
4 .Zedov polovna no i taja po majstorot bese losa imase aksijalen i radijalen od no so garancija na prodavacot ja montiravme,i simptomi isti ko so mojata originalna,dim pri start vo voznja skoro i da nemase koga ke raboti vo mesto nema dim se dodeka ne se dodade gas,i pocna da trosi ulje okolu 500 ml na 5-600 km.
5.Turboto mu go reklamiram na sopstvenikot i po kratko ubeduvanje (edna nedela) mi praca drugo i toa vcera go montiravme voedno majstorot go zatvori egerot,i ova se gleda deka e nesto cepkano po nego se poznava deka e otvarano,no kolicevo vlece podobro, bes razlika kolku i da raboti vo mesto so dodavanje na gas nema nikakov dim edinstveno pri palenje pojavuva dim.
I stvarno vecem neznam sto i kako,preku takvoto mi dojde ovoj problem.
5.C