Ми текна да си напишам од поминатите километри кои се најголеми плусеви и минуси за овој период. Нека си остане ова за историја кога ќе читам после неколку години
Плус
- Презадоволен од моторот, особено при поголеми брзини. 100-180км/ч на пример многу лесно се постигнуваат. Пример треба да претекнеш колона шлепери ставаш во 4-та возиш 90км/ч и ја тегнеш во иста брзина до 160 км/ч без проблем и за
кратко време. Едноставно не го очекував ова од 125кс. Но реален сум нормално во истео време, не е ова ауто од 150кс +
- Греачи на седишта (еден од најголемите благодети во зима). Друг коментар не е потребен и се греат за многу брз време без чекање.
- Старт/Стоп за во град функционира без никаков проблем и го користам цело време. Не се осеќа кога се пали моторот.
- Ауто холд - би го ставил во топ 3 работи. Многу корисен кога дремеш на семафор стискаш на кочницата се пали зелено П на шал табла и си ги одмараш нозете без да држиш кочница а колата си стои во место. На женски особи особено корисен при угорници.
- Тивко ауто и стегнато ауто со многу добра изолација. Големи дупки се проследени со нула вибрации или крцкања во кабина. Како возач/патник во кабината се има чувство дека си изолиран од лоши патишта
- Огромен гепек кој што е секогаш корисен. Ни најмалку нема каење што не земав хеч. Ако некогаш купувам наредно ауто (семејно) никогаш нема да биде хеч. Караван или џипче.
Минуси
- 50 литра резервоар за гориво. Мамицата нивна мамина. Многу ме нервира ова и е дефинитвно нешто што во последниов период од голф класа сите автомобили имаат мали резервоари. Некни прочитав дека астрата е 48 литра. Не се нормални и ова е веројатно најголемиот минус. Има огромна разлика од 50 до 60 литра особено на отворено каде што во пракса би значело минимум 170км поголема аутономија. За жал, поголем резервоар за гориво се нуди само во поголемите класи. Дури и таму кратат.
- Особено во зима на незагреан мотор е малце заебано тргнување на семафори. Треба да си добро уходан со куплугот и гаста и да тргнеш мазно а не како возач почетник
- 2-3 пати во зима се случува мијачот за фаровите што прска при враќање да не се врати скроз назад, веројатно од ладно/мраз. Но малце со рака ќе го бутнеш и се враќа во линија со самиот браник
- Џабе перење на предни бандажи при само 5 км возење се црни од дисковите/плочките. Многу брзи се прљаат и нервира.
Тоа е сеа за сеа.