Автор Тема: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !  (Прочитано 14054 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #15 на: 13 Март 2011, 16:49:22 pm »
Ако има поширок влезен отвор ќе создава помал притисок. Инаку, немој лаички да менуваш кутија, цефка и дужина на цефка. Има многу математика околу тоа. Ако не ја менуваш фабричката кутија, тогаш направи она што ти го реков во претходниот пост. Ако планираш да мењаш кутија моја топла препорака е афтер-маркет CAI(cold air intake) наменет исклучиво за твојот мотор(ни поголем, ни помал, ни со поширока, ни со потесна цефка или подолга/пократка).

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #16 на: 13 Март 2011, 16:53:07 pm »
Ремапот е веќе договорен па со +28КС ќе има осетна разлика. Инаку во колата имам најобичен Hengst воздушен филтер. Чекам да ми кажат дали имаат усис од вектра како би го заменил постоечкиот. Тој од вектрата е со поширок влезен отвор што значи ќе создава и поголем притисок и ќе има поладен воздух. Инаку неможи да се земи ладен воздух одоздола со ваков влез во кутијата на филтерот. Тоа би можело само со печурка но за тоа не сум заинтересиран. Евентуално некогаш можеби панелски K&N. Најдобро да го земам од djidji половен.. тој и онака не виде накој ќар од него :) Па djidji...изјасни се.. имаш 40 E :) :) :)

Хахаха јес да не видов ќар, ама не гледам ни зијан :) Така да НЕ Е НА ПРОДАЖБА, жалам ;)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #17 на: 13 Март 2011, 16:56:23 pm »
Зборам за ова

http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=35532

btw Djidji, знаев дека вака ќе одговориш :)

gOJDO Дали мислиш на ова?

http://www.dragtimes.com/Vauxhall-Astra-G-57i-Entry-Level-Kit-Part-101814.html
« Последно менување: 13 Март 2011, 17:02:04 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #18 на: 13 Март 2011, 19:14:27 pm »
Доводот до кутијата од филтерот можеш да го зголемиш максимално колку ти дозволува просторот.Понатака од излезот на филтерот не би менувал ништо, доколку останеш на таа комбинација, евентуално панел филтер.
А во ПП ти кажав дека зголемувањето на всисната гранка може да доведе до амортизирање на почетниот притисок од турбината, тоа е мое мислење. Евентуално тоа би можело да се надополни со друга турбина, ама тоа е друга прикаска.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #19 на: 13 Март 2011, 19:30:43 pm »
Ова беше максимум што сакав да направам. Несакам печури и сл. туку само она што може да се модифицира на наједноставен начин. Панелски да, но кога ќе можам да си го дозволам тоа. Сега ремапот и маслото ми се поголем трошок. Кон ова мислев само да ја сменам усисната за воздух со онаа што ти ја пуштив на ПП.
Имено од следниот линк јас сега сум на пола пат. Ако мислиш дека не треба да ја сменам и влезната цевка за воздух како што е оваа на примерот тогаш ќе останам на ова. Важно има забележителна разлика во примањето на туражата посебно во втора после 2500 врт.

http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=35532
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #20 на: 14 Март 2011, 20:34:06 pm »
proff може има и други, т.е. 69 кој е доста подобар и многу поскап. Во секој случај со таа 57-ца ќе мора да направиш топлотна бариера и довод на ладен воздух.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #21 на: 14 Март 2011, 22:28:59 pm »
Нема да одам на таа варијанта. Можно е само во догледно време после ремапот да ставам K&N панелски филтер. Кога на ваков начин добив толку забележително подобрување можам да замислам како ќе е со панелскиот на тјуниран мотор. Само незнам како оваа модификација на кутијата на воздушниот филтер ќе се одрази на потрошувачката т.е. дали ќе се зголеми или намали :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #22 на: 14 Март 2011, 22:50:26 pm »
разлика помеѓу stock и К&N панелен филтер

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #23 на: 15 Март 2011, 20:52:30 pm »
Нема да одам на таа варијанта. Можно е само во догледно време после ремапот да ставам K&N панелски филтер. Кога на ваков начин добив толку забележително подобрување можам да замислам како ќе е со панелскиот на тјуниран мотор. Само незнам како оваа модификација на кутијата на воздушниот филтер ќе се одрази на потрошувачката т.е. дали ќе се зголеми или намали :)
Ќе видиме после 29-ти..

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #24 на: 15 Март 2011, 21:16:46 pm »
 Да, ќе видиме само гледај djidji  да не биди службено отсутен - сепак ќе е работен ден :) 
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #25 на: 15 Март 2011, 21:59:03 pm »
Да, ќе видиме само гледај djidji  да не биди службено отсутен - сепак ќе е работен ден :) 
Ќе мора лично да ургираш, да му дадат слободен ден, јас ако треба ќе искуцам оправдание.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #26 на: 15 Март 2011, 22:10:14 pm »
Во принцип е горе-долу иста, разликите се незначителни. Сепак, имај на ум дека со повеќе пропусен филтер овозможуваш повеќе воздух д биде вцицан во усисна грана, а помалку издувни гасови од EGR вентил. Исто така, ладниот воздух има поголема густина, што значи уште повеќе воздух односно кислород. Со тоа што воздухот поминува низ сензорите за мерење на маса и температура на воздух, компјутерот ќе дозира соодветно количество на гориво, па така ќе добиеш поголем ефективен волумен на запаллива смеса. Со тоа се зголемува и моќноста на моторот, но зголемената моќност значи зголемена потрошувачката. На крај се сведува на тоа како ќе ја користиш моќноста. Ако ја газиш колата, ќе имаш поголема потрошувачка. Ако ја возиш по-умерено ќе имаш иста, а во случаи и помала потрошувачка. Во секој случај ако имаш добар компјутер кој правилно ќе го доизра горивото, разликите во потрошувачка ќе се помали одошто разликите во перформанси.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #27 на: 15 Март 2011, 22:19:36 pm »
Ремапот ќе се прави кон крајот на месецот. Како што ќе одлучи  marsher така ќе направам. Или ќе остани вака кутијата или ќе ги вратам цевките.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #28 на: 19 Март 2011, 09:38:52 am »
Денес ги вратив цевките назад. Факт е дека колата доби одличен одзив на педалата за гас со нивно вадење но се зголеми потрошувачката скоро за литар. На оваа цена на горивото тоа не е некоја придобивка :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: AIR INTAKE SUPERCHARGER BOOSTER !
« Одговори #29 на: 19 Март 2011, 13:29:50 pm »
Проф, неможе да ти троши литар повеќе, бар не на твојот дизел. Најверојатно си возел многу поагресивно па од тие причини си потрошил повеќе. Патем, како ја мереше потрошувачката и како споредуваше?
Ум шо идит отпосле не јет ум!