Во принцип е горе-долу иста, разликите се незначителни. Сепак, имај на ум дека со повеќе пропусен филтер овозможуваш повеќе воздух д биде вцицан во усисна грана, а помалку издувни гасови од EGR вентил. Исто така, ладниот воздух има поголема густина, што значи уште повеќе воздух односно кислород. Со тоа што воздухот поминува низ сензорите за мерење на маса и температура на воздух, компјутерот ќе дозира соодветно количество на гориво, па така ќе добиеш поголем ефективен волумен на запаллива смеса. Со тоа се зголемува и моќноста на моторот, но зголемената моќност значи зголемена потрошувачката. На крај се сведува на тоа како ќе ја користиш моќноста. Ако ја газиш колата, ќе имаш поголема потрошувачка. Ако ја возиш по-умерено ќе имаш иста, а во случаи и помала потрошувачка. Во секој случај ако имаш добар компјутер кој правилно ќе го доизра горивото, разликите во потрошувачка ќе се помали одошто разликите во перформанси.