Автор Тема: Реална употреба на Нитро (N2O) во автомобилите  (Прочитано 1531 пати)

Отсутен MarkoS

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 207
Дечки темава ја отварам како инспирација од едно старо клипче од Fifth Gear.

Дилемата ми е следнава: Дали обичните атмосферски мотори бензин или дизел кои немаат турбина по дизајн и некогаш се и опасни за претекнување, можат недостатокот да го дополнат со вградување на N2O онака како што се инсталира плински уред?
Колку реално тоа е изводливо, исплатливо и сигурно за во секојдневна вожња, значи поентата не ми е да ја направите колата тркачка, туку да го дополните недостатокот од моќност во моментот кога ви е потребена.

Погледнете го ова мало клипче за да видите која ми е идејата, иначе се работи за Golf MK3 1.9D не TDI како што пишува во насловот.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13859
Одг: Реална употреба на Нитро (N2O) во автомобилите
« Одговори #1 на: 26 Јануари 2017, 18:27:12 pm »
Да апсолутно може. Нема врска атмо/турбо. Работата се знае. Што повеќе воздух толку поголемо согорување.

Nitrous Oxide is really a "combustion enhancer". It doesn't raise the pressure in the manifold above ambient. N2O replaces normal air, which is only about 20% Oxygen, with a gas that has about 35% Oxygen. In addition, since it comes out of the bottle *wicked cold*, it's quite a bit denser than typical ambient air (I think about 50% denser). The result gives you a substantial amount of additional Oxygen in the charge air, but because it's not delivered to the cylinders in pressurized form it doesn't qualify as forced induction.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Реална употреба на Нитро (N2O) во автомобилите
« Одговори #2 на: 26 Јануари 2017, 18:59:41 pm »