Автор Тема: Свети ламбичката за низок притисок на масло Пассат 1.9 Тди  (Прочитано 7602 пати)

Отсутен bobispace

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 87
Jas imav problem na passatot 1.9tdi 90 ks od golf 4 motor ima. Mene mi pustase od senzorot za ulje malku uljence go smeniv senzorot i pose mesec dva pocna da svirnuva i da sveti i se nekako kako na mali obrtai da mi se slucuvase ke dadev na gasta go snemuvase ama dosta cesto barem na 7-80 km. Majstorot rece do sega ako ne podmackuyva nemalo da ja vozis ni 500 metri ke zavlecela. Mi tekna deka imav smeneto senzor za ulje i go smeniv povtorno ne se sluci veke ni lambice na dvetne ni da svirne.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2639
Количината на маслото да не е ептен над маx?Кај мене светеше сијаличето зашто некој деген на серис јас препунил со масло.

Sent from my F5 using Tapatalk


Има шанска бидејќи нивото е над максимум но така го возам 4 месеци...
А зошто го возиш така? На шипка мислиш, ти покажува над максимун и така си тераш?
Остај моторот да дише испушти малко масло...

Отсутен Ford_Sierra

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 107
  • Sierra_86
Да не отварам нова тема ке поставам едно пршање тука. Но прво да ве известам дека најверојатно проблемот со палење на ламбичка за низок притисок на масло во мотор беше лажен, бидејќи помина месец дена и не се повтори пак.
Сакам да прашам од што би можело да ми дими колата над 2к обртаи, небитно во која брзина значи до 2к Обртаи нема ништо видливо од ауспух, но кога ке помине 2к мава црна мини бомба и ја држам на таа брзина или да додавам гас небитно си се гледа во ретровизор црн чад позади. (Се работи за истиот автомобил, односно Пасат б5 98г 1.9ТДИ 110хп)
Го возам 5 месеци секогаш на полн резервоар нафта исклучиво Макпетрол и никогаш за ова време не сум корител Адитив за нафта, можеби треба да пробам, но мислам дека не е до тоа проблемот, незнам дали е можно филтер за ваздух црева за ваздух влез излез од турбина и нешто слично.
Ако некој имал ваков случај би ми било мило да слушнам како го решил...

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4905
Одг:
« Одговори #18 на: 04 Септември 2016, 21:25:50 pm »
Nedostatok na vozduh ili visok na gorivo

Sent from my COOLPAD 8297W using Tapatalk


Отсутен Ford_Sierra

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 107
  • Sierra_86
И мене ми делува како недостаток на воздух бидејќи димот и не е така "претерано црн"  можеби само филтер за ваздух ќе заврши работа, ќе сменам утре и ќе видам разлика.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2639
smeni i benzinskata, cisto onaka, da probas... ;)

Отсутен Ford_Sierra

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 107
  • Sierra_86
ИЗвадив филтер за ваздух го издував малце, го исчистив целдовод за ваздух, ги проверив цревата и цевките за ваздух беа ОК, и се разбира цревата за вакум ги проверив и го најдов проблемот, скинати две две лабави, ги заменив со нови и сега е ОК.
Значи предходно чадеше црн дим на 2к обртаи и некако колата беше помлитава не се однесуваше како за 110хп, после корекцијата на цревата за вакум до вакум пумпата N75 и до ЕГР вентилот и BlowOffValve се слуша турбината дека работи ( си шушти уште во место ) и секако се осеќа дека многу побрзо ја прима гаста. А за црниот дим неможев да забелезам дали и колку го има позади поради дождливиот ден.
Пред да ја расчепкам и да го побарам дефектот ја возев 20Км на високи обртаи со цел да се издува малце, но на угорнина како плетвар долга 3Км ја згазив во 3та до 3200 обртаи и колата престана да ја прима гаста и обраите паѓаа полека ја префрлив во 4та едвај 2к обрти, најверојатно сите црева што не диктуваа убаво и што беа закинати испаднале или се докинале и колата исто како без турбина, што значи нафта си зима но нема доволно ваздух за да согори поради турбината и од таму црниот дим....