Koga vozam na otvoreno fiksno e 90 ka, a niz grad na trgni zastani 100-110, so pustanje na greenje temperaturata odma pagja. Perkata e prilicno stara bidejkji uste e fabrickata, isto vazhi i za hladnjakot koj na delovi e i podiskriven(mn mali deformacii) i mozho e da e poln so strani tela bidejkji e 20 god star. Kade mozhe da se najde nov sistem za ladenje za motorot(hladnjak, perka) niz Skopje a da ne se preterani cenite?
батка... иди во некоја автоперална, по можност нај блиската до тебе дома, за да не загрее премногу моторот. нека го испрскаат хладњакот и од надвор и од внатре со пената што ги перат колите... кога реков од надвор-внатре, мислев од напред и од кај мотор, не од внатре во него. ако имаш можност, тргни ја предната маска, за поубаво да влезе прскалото со пената, пставете едно 10 минути и после со вап нека му влезат на хладњакот пак од надвор и од внатре, само не премногу блиску, за да не ги искриват келиите.. ке се почудиш што се ке излезе измеѓу решетките... треба кога ке застанеш пред хладњакот од напред да се гледа внатре во моторот. ако не се гледа, тебе ти е затестено. ова што го кажуваш како симптоми, е точно тоа, затнат хладњак ама надворешно.. немаш доволно проток на воздух низ него, затоа и кога возиш отворено, остатокот од хладњакот на кој нема перка, разладува поради природното струење на воздухот.
затестувањето-затнувањето на хладњакот е само кај што врти перката...