Автор Тема: Кoлaтa гaси пoсле гaс  (Прочитано 2572 пати)

Отсутен dudin

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Кoлaтa гaси пoсле гaс
« на: 13 Јуни 2016, 13:06:31 pm »
Следнoвo ми се случи сaбaјлевo, јa пaлaм кoлaтa убaцувaм у рикверц дaвaм гaс и сaмo штo јa пуштив гaс кoлaтa угaси и пoчнa дa свети зa улје, вaкa три пaти сo тoa штo ooследниoт пaт кoгa јa зaпaлив имaше белo-сив чaд некoлку секунди.
« Последно менување: 14 Јуни 2016, 10:20:25 am Simo - Carrier159 »

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8093
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Килaтa гaси пoсле гaс
« Одговори #1 на: 13 Јуни 2016, 14:47:48 pm »
Спушти ја рачната  ;D




Шо кола, шо мотор?
Претходни проблеми кои бо можеле да ја дотуркаат дотука...?

Отсутен dudin

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Килaтa гaси пoсле гaс
« Одговори #2 на: 13 Јуни 2016, 15:22:47 pm »
Nije lepo smejati se tudzoj nesreci :)

Audi a4 b6 1.9 tdi

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Килaтa гaси пoсле гaс
« Одговори #3 на: 14 Јуни 2016, 02:05:09 am »
чадот бил несогорено гориво-нафта што навлегол во издувната грана...

причини поради кои може да се деси ова на тој дизел:

-степ моторот за одржување на лер гас отишол
-воздух во системот за нафта
-ако е со контрола за над притисок на нафта, можда сензорот драпа мадиња или пак сензорот за температура на воздух...
-турбината почнала да троши масло, па на прва гас , го убацува во цилиндри
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен dudin

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Кoлaтa гaси пoсле гaс
« Одговори #4 на: 14 Јуни 2016, 19:54:39 pm »
Денес јa вoзев кoлaтa приметив вибрaции вo лер (нaјверoјaтнo дизнa) се другo нoрмaлнo, јa oднесoв нa мaјстoр незнaе ни oн штo дa ми кaже.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8093
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Кoлaтa гaси пoсле гaс
« Одговори #5 на: 15 Јуни 2016, 09:17:48 am »
Тресење во лер може да е и замаец, може да е.
Е сега, неспоиво или не, тука е тоа што тебе ти гаси и има чад.

Мајстор ако не знае што да ти каже, или сака да ти каже остави ја да ја "отвори" и провери или дај му 150 денари да си купи јаже и да се обеси.

Отсутен dudin

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Кoлaтa гaси пoсле гaс
« Одговори #6 на: 16 Јуни 2016, 19:13:16 pm »
Тресење во лер може да е и замаец, може да е.
Е сега, неспоиво или не, тука е тоа што тебе ти гаси и има чад.

Мајстор ако не знае што да ти каже, или сака да ти каже остави ја да ја "отвори" и провери или дај му 150 денари да си купи јаже и да се обеси.
не бараше да ја оставам ... можно ли е до дизна да е проблемов?

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8093
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Кoлaтa гaси пoсле гaс
« Одговори #7 на: 17 Јуни 2016, 09:48:39 am »
Тука само ќе си збориме. Дури и да погодиме што е проблемот, пак на муабет ќе остане.

Барај си добар мајстор и поправај ја колата.
Ќе те кошта но чувството одпосле кога колата е во ред, ги победува парите дадени.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Кoлaтa гaси пoсле гaс
« Одговори #8 на: 17 Јуни 2016, 09:53:41 am »
Нема степ мотор на дизел.

А добро би било сите мајстори што не знаат што е проблемот, да кажат дека не знаат. Нема ништо срамно во тоа. Срамота е да не знае и да се прави дека знае.

Мене ми звучи ко да се повеќе кварови на истрошена несервисирана кола. Појди на поасолен мајстор.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8093
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Кoлaтa гaси пoсле гaс
« Одговори #9 на: 17 Јуни 2016, 14:56:27 pm »
Може да претпостави додека не направи дијагностика, а ако треба и додека не отвори.

Отсутен dudin

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: Кoлaтa гaси пoсле гaс
« Одговори #10 на: 21 Јуни 2016, 14:44:49 pm »
да споделам новости само, ЕГР вентилот најверојатно е проблемот, не затвара како што треба.