Досега само го читав форумов, сега решив да се зачленам пошто имам едно прашање во врска со Вектра. Ама, не сакав првиот пост да ми биде директ со прашања, посоодветно ми се виде прво да се претставам со колата.
Опелов го имам 2 години веќе, втора кола во животов ми е (прва во моја сопственост). Претходно 8 години се изнавозев Daewoo Racer од 1994, на татко ми беше, додуша повеќе фамилијарна беше пошто ја купивме со оштета што зема сестра ми од сообраќајка. Се изнаучив што се изнаучив да возам на Рејсерот, ми остана у срце, ама редно време беше да купам моја кола пошто бев пред женачка.
Кога се решив гледав огласи едно 2-3 месеци, не дека се разбирам многу од коли, ама љубител сум донекаде, поготово да читам историјат на модели што се произведувале низ историјата, кој какво влијание имал во автомобилството итн итн. Сакав Ауди А4 да купам, караван (мерак имам на каравани од мал), ама татко ми ме разубеди, као, дај ке прашаме еден познаник што носи коли, може има нешто на лагер и така стигнав до Опелот. Не гледам нешто многу сопственици на Вектри на форумов (веројатно со причина), освен еден што видов.
Џабе што чоеков што ни ја продаде ни беше познаник (татко ми му имаше нешто помогнато во минатото) испадна апаш и ни ували Опел со расипана бош пумпа, и уље течење од 3 места. Па уште и ни се понашаше зашто он да ни плаќа поправки. Од прв ден проблеми со палење (ја враќаше нафтата, а итриот намонтирал пумпица за ако не пали да си пумпам прво), па го натеравме да ни плати сервис. Не однесе кај еден Бубо кај Канал 5, демек Опели поправал, ама џабе, неспособен механичар испадна. Мислам дека прочитав за истиот на тема на друг член што си купил Зафира (
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,18994.0.html). Ја пратиле демек пумпата во Кавадарци, ја поправиле таму, мада не ми се верува, мислам дека овој ја поправал монтирал и после еден месец ја добив назад колата.
После 6 месеци пак заебава со палење. Го барам мајсторов пак му досаѓам, ме матка јави ми се утре, задутре, ова она, почна да не ми крева. Се изнервирав земав најдов друг мајстор (Мишко од Лисиче, скупџија, ама бар вреди), му реков среди ја квалитетно, биди фер, пошто преку глава ми е. Ми ја среди тип топ пумпата, затвори кај што течеше уље и ми објасни дека кога ја враќал пумпата претходниот мајстор (неспособниот Бубо) престегнал нешто заебал работа, и плус ја поправал ко што не треба (се гледало точно кај чепкал). Башка крпел со неквалитетни материјали (пошто нели од тој што ја купив плаќаше, па може и по негова наредба праел така). Небитно, коа му ја однесовме му рековме „ако сакаш да те бие добар глас, среди ја колава“. Ама изгледа нејкеше...
Мишко си среди работа, еве година скоро не ми направила проблем, да не се урочам.
Сеа знам дека ќе има коментари дека сум требал да купам друга кола, сум се заебал, подалеку од Опел Вектра со над 2000 кубика... знам, али било је
Тој муабет го чув откако ја купив.
Првата година имав ненормален нагон да ја продадам, ја турав по огласи, ама не успеав ради проблемот подоле што ќе го пишам. После тоа се откажав и сеа си ја возам. Почнав да ја полнам со дечиња (ми се роди ќерка скоро), па што е тука е.
У глобала топ ми е колата ко за мене, комотна, широка, багажник огромен (кауч колкав иам набутано у него тоа беше чудо), башка ми користи за со бендот коа одвреме-навреме треба да се пренесува опрема. Не троши нешто многу, поготово на отворено, мислам дека пресметав дека 6 троши на аутопат, а 7-8 низ град, зависи колку напорен е сообраќајот. Арно ама...