Автор Тема: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V  (Прочитано 37260 пати)

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #105 на: 04 Февруари 2017, 22:45:26 pm »
Потисна, ламела и друк лагер биле нови,а замаецот отиден. Изгледа тешко да има 140к поминато. Има ли нешто на компјутер историја у официјален сервис.
Во моите претходни постови, утврдив дека со последна регенерација на ДПФ филтерот
имала 230.000 км, што е таман километража за замаец

некои коли и порано мењаат 407 хди тешко која издржала150к .  Иче не му секриај само убо викаат земи си нов замаец. дај боже дизните да те држат и пумпата тоа е најскапо.  1.9 јтд до душа со сигурност носат бош дизни солиноидни наместо пјазо и не се кошмар ако треба да ги менјаш има еден куп од волксвакегн 2.0 тди.  Добро ауто само инвестирај нови делови и милионце ке те тера.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #106 на: 05 Февруари 2017, 15:48:31 pm »
Половниот замаец излезе дека е во многу добра состојба, нека тера 50.000км. ќе вреди за парите.
Крајната цена за промена и двапати вадење мењач, како и промена на црево за серво 6000 денари
во граници на нормала.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #107 на: 27 Март 2017, 10:50:17 am »
Викендов се занимававме со чистење на ЕГР вентилот, и чистење на ДПФ филтерот.
ЕГР вентилот го демонтирав, го накиснав со одвијач, го разработив, пошто беше малку
како укочен, потоа механичкиот дел го покиснав цела ноќ во нитро разредувач, сабајле
го склопив и намонтирав, сега работи перфектно.
Преку тестер ДПФ филтерот го вклучивме да се регенерира, а тоа се прави на следниот начин:
Самиот тестер му дава задача моторот да работи на 3500 обртаи едно 15 минути, со тоа што
во исто време му дава функција на ДПФ-от да се грее до некои 200-300 степени, и притоа
низ ауспух искочи цело ѓубре што се збирало долго време, (летаа ситни честички со искри)
Ова го правевме навечер, така да се гледаше црвенилото на ДПФ-от и честичките низ ауспух.
Ова е најдобра варијанта на чистење на ДПФ, поради тоа што во возење ако треба да го регенерирате
ДПФ филтерот, неможете цело време да возите на 3500 обртаи.
Доаѓањето на мајсторот и вклучувањето на регенерација чини 1000 денари.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #108 на: 27 Март 2017, 11:05:22 am »
Бонус - ги каниш комшиите да гледаат што излегуе :)

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #109 на: 27 Март 2017, 11:20:36 am »
После одреден период возење строго градска ќе почне да те зеза и ЕГР и ДПФ.
Мене истото ми се случи, поправав, крпев чистев дпф и егр за да на крај ми пукне .. и да ги извадам и секако ремап на софтверот за да не јавува грешки.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #110 на: 27 Март 2017, 11:30:14 am »
После одреден период возење строго градска ќе почне да те зеза и ЕГР и ДПФ.
Мене истото ми се случи, поправав, крпев чистев дпф и егр за да на крај ми пукне .. и да ги извадам и секако ремап на софтверот за да не јавува грешки.
И јас исто сакав да вадам се, ама мајсторот ми вика: абе ти функционира системот, зошто да не го
регенерираме, а башка, ако недај боже идеш у Немачко, па те турат на технички, отиде колата.
Можда е у право...сеа за сеа.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #111 на: 27 Март 2017, 11:34:35 am »
Ако ја возиш на отворено ќе покаже помалку загадување со или без дпф филтер.

Јас истото мислење го имав, откако ме остаи ЕГР - то на сред магистрала, ми идеше да го откорнам :)

Башка без егр моторот добива свеж убав Скопски воздух и се осеќа разлика во работата на моторот :)
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #112 на: 27 Март 2017, 11:36:38 am »
Ако ја возиш на отворено ќе покаже помалку загадување со или без дпф филтер.

Јас истото мислење го имав, откако ме остаи ЕГР - то на сред магистрала, ми идеше да го откорнам :)

Башка без егр моторот добива свеж убав Скопски воздух и се осеќа разлика во работата на моторот :)
Те пребаци у SAFE MODE? на 1300 обртаи?

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #113 на: 27 Март 2017, 11:39:46 am »
Limp mode, не мрда колава .. не ми текнува на колку беа обртаите ама знам дека неподвижна беше и гасеше кога ќе пробаш 5-6 метра да извозиш.

Тука ми пукна филм и све извадив.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #114 на: 27 Март 2017, 11:48:32 am »
Limp mode, не мрда колава .. не ми текнува на колку беа обртаите ама знам дека неподвижна беше и гасеше кога ќе пробаш 5-6 метра да извозиш.

Тука ми пукна филм и све извадив.
Мајсторот, после мојата кола другиот ден отиде кај некој со 159 ЈТДМ, на кој што исто така му
го извадиле ДПФ-от и го блокирале ЕГР вентилот, (софтверски) и со празен ДПФ компјутерот му побарал
регенерација на ДПФ, и го пребацила во Limp mode, ми се јави после и ми кажа дека му го решил и тоа, ама
вика незнам дали пак ќе му побара регенерација некогаш, ако му побара пак истото ќе му се случи.
Можда е до софтверот, којзнае...
@ howitz  колку имаш км. поминати од зафатот и колку време?

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #115 на: 27 Март 2017, 11:54:30 am »
До ремапот е, треба убава „мапа“ за да комплетно го избрише и да не бара регенерација.

Од зафатот имам поминато преку 8000км и никаков проблем, искрен да бидам живна колата, особено 1ва - 2ра презадоволен сум.

Само да напоменам, јас имам 1.9cdti всушност истиот мотор е тој што го имаш на 159 -ката со 150 коња.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #116 на: 27 Март 2017, 11:56:59 am »
До ремапот е, треба убава „мапа“ за да комплетно го избрише и да не бара регенерација.

Од зафатот имам поминато преку 8000км и никаков проблем, искрен да бидам живна колата, особено 1ва - 2ра презадоволен сум.

Само да напоменам, јас имам 1.9cdti всушност истиот мотор е тој што го имаш на 159 -ката со 150 коња.
Уште да кажеш кој ти го работеше тоа и цена?

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #117 на: 27 Март 2017, 12:04:43 pm »
Цена - ДПФ 180 евра со тоа што мора да извади лонецот и да се исече одозгора, страната која се прилепува до каросеријата за да не ти го гледаат дека е сечен на технички.
Цената е работна рака со ремап.
ЕГР - то мислам дека беше околу 150 евра, исто со нов ремап.

Мапите ги праќаше мајсторот во Србија па му ги враќаа овде променети, ако те интересира пиши ми ПП за подетално.

Тоа што ме остави ради ЕГР - то колата ме кошташе ѓаол ипол шлеп. Јас бев на исто мислење како тебе .. зошто да го вадам ако работи ама ете .. :)

После отстранување на двете, мерев издувни гасови после отворена вожња беа истите - тук - там кога имав егр и дпф. Така да ..
Зависи и километражата на колата, али генерално сите откажуваат!
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #118 на: 30 Март 2017, 10:21:44 am »
Доказ дека ми е возилото купено од Италија, некои радио станици се сеуште меморирани
од Италија. :) :)




Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16 V
« Одговори #119 на: 09 Мај 2017, 14:36:49 pm »
Купив 16-ки 4 ком. за зимски сет гуми, да се пофалам:



Летово, ќе одат на фарбање, и гуми, па здравје спремни за зима.