Викендов се занимававме со чистење на ЕГР вентилот, и чистење на ДПФ филтерот.
ЕГР вентилот го демонтирав, го накиснав со одвијач, го разработив, пошто беше малку
како укочен, потоа механичкиот дел го покиснав цела ноќ во нитро разредувач, сабајле
го склопив и намонтирав, сега работи перфектно.
Преку тестер ДПФ филтерот го вклучивме да се регенерира, а тоа се прави на следниот начин:
Самиот тестер му дава задача моторот да работи на 3500 обртаи едно 15 минути, со тоа што
во исто време му дава функција на ДПФ-от да се грее до некои 200-300 степени, и притоа
низ ауспух искочи цело ѓубре што се збирало долго време, (летаа ситни честички со искри)
Ова го правевме навечер, така да се гледаше црвенилото на ДПФ-от и честичките низ ауспух.
Ова е најдобра варијанта на чистење на ДПФ, поради тоа што во возење ако треба да го регенерирате
ДПФ филтерот, неможете цело време да возите на 3500 обртаи.
Доаѓањето на мајсторот и вклучувањето на регенерација чини 1000 денари.