Автор Тема: Проблем со палење на Голф 4  (Прочитано 5492 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со палење на Голф 4
« Одговори #15 на: 26 Февруари 2016, 22:16:39 pm »
Си пишува 1.9 тди 115.

да... со едит допишано... јас кога пишував немаше кој тип на мотор е...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен vgeshoski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
Одг: Проблем со палење на Голф 4
« Одговори #16 на: 26 Февруари 2016, 22:37:02 pm »
Си пишува 1.9 тди 115.

да... со едит допишано... јас кога пишував немаше кој тип на мотор е...
Не е битно дали со едит е пишано или не. На видеото е наведено кој модел на мотор е и која јачина. Моја грешка шо после се корегира не мора да се фајчаме за сламка прашањето е дали може да ми се помогни во случајов а не да се коментира за непотребни работи

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со палење на Голф 4
« Одговори #17 на: 26 Февруари 2016, 23:38:41 pm »
не се фаќам за сламка со тебе, иако некој (како јас) неможе да пушти и изгледа ембадирано видео на форумов преку мобилен, а не м’кнам баш лаптоп со мене само за форумов да го отворам и пишувам... имај го и тоа во предвид, затоа и реков да пишеш што возило е... фаќањето за сламка е упатено кон членот, кој глуми непресушна енциклопедија на податоци, а во суштина нај често траска зелени... па во период на немање мотив да се објаснувам со такви ликови, најчесто тролам на ист начин како и они т.е. мастер троловите. можеш да учиш од нив како се игра мајтап со широка народна маса... :)

по твоето прашање... дали проба со откачување на клеми како што ти реков?

следен чекор е да ги провериш сите контакти на сензори како што се брегаста, радилица итн итн.. отвори им ги џековите, прсни со вд40 и склопи ги назад пак. ако и тоа не помогне, пробај со резервниот клуч далил ке се запали како што треба... кај голфов некако како сепак да имаш проблем со имобилајзерот, т.е. како опција е. мислам дека на него електронски се гасеше имобилајзерот т.е. преку компјутер... терминот ладен лем, не го употребувај, затоа што е чиста глупост и од доверба ти кажувам дека тоа нај често го кажуваат мајстори кои уствари, појма немаат што е проблемот ама ете, знаат дека е електронски проблем... по твоето кажување дека АКО СЕ ЗАПАЛИ СИЈАЛИЧЕТО ЗА ГРЕАЧИ, ТОГАШ КЕ ЗАПАЛИ И НЕМА ПРОБЛЕМ, ми алудира на тоа дека не е изгубен контакт на некој лем или жица, затоа што ако има такво нешто, ке ти се деси во сред возење да изгаси и да нејќе да запали, а кај тебе е проблем само додека да запали, после тоа ќе вози и нема проблем се до гасење на клуч и повторно палење... затоа и зборам дека нешто со имобилајзерот ме влече дека е или на некој сензор губи контакт на жица-џек-чешел...

следен чекор, како што и ти реков, исклучи го имобилајзерот кај некој подобар сервис, ете, можеш и кај шиникот, он е добар по тоа прашање а и процедурално трае многу кратко... за цена незнам колку ке ти земе... и ако после сето ова, не се реши проблемот, најди некој кој има ист таков, со воља да ти даде компјутерот негов да пробуваш 2-3 саати запали изгаси, повози итн итн... ако со таа промена не ти се деси да нејќе да запали, тогаш купи половен компјутер, барем у тетово 4-ки има колку сакаш со тој мотор...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време