Автор Тема: Koenigsegg Regera  (Прочитано 9045 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Koenigsegg Regera
« Одговори #15 на: 03 Март 2016, 06:27:17 am »
За тој што не сака хибрид, постои One:1, кој исто така забрзува до 400 за 20 секунди. Малку е послаб и малку полесен, но оди исто и секогаш работи само на бензин.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Koenigsegg Regera
« Одговори #16 на: 03 Март 2016, 06:49:14 am »
Ја како што разбрав, МВС моторот генерира струја за трите електро мотори + батериите, така да, ќе си тера без мака и со празни батерии. Е сеа нема да биде 3 до 100, ама ќе биде 5-6 до 100.

Цитат
the 1100-hp, twin-turbocharged, 5.0-liter Koenigsegg V8 (which, in Koenigsegg fashion, makes more power on E85 Ethanol) sends power directly to three electric motors, one attached to the front of the crankshaft and providing power to both the battery and to the rear motors—one for each of the rear wheels.
http://www.roadandtrack.com/car-shows/geneva-auto-show/news/a25167/koenigsegg-regera-hypercar-first-look-details/

Само 150kW може да добие кога работи моторот како генератор.

Under heavy acceleration, the Regera will use all 670 horsepower of the electric motors in conjunction with the at least 800 horsepower of the engine. Under heavy braking or when the engine is acting as a generator, the Regera can take up to 200 horsepower to use for regeneration.

Да, нема да му требаат минути за 0-100, ама ќе се јаде со GT-86.

Мислам дека е преамбициозно отфрлањето на менувачот. Интересна е идејата во секој случај.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Koenigsegg Regera
« Одговори #17 на: 03 Март 2016, 07:44:03 am »
Нормално дека е супер, феноменална е идејата. Веќе имаат чист бензински модел со исти перформанси (Оne:1), сакаа да направат нешто повеќе, и направија.

Сега треба да почекаме да излезат тестовите. И време е да се прават тестови на еластичност: 300-400кмх.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #18 на: 03 Март 2016, 08:10:13 am »
Мене искрено не ми се свиѓаат овие технолошки чуда. Батерии електрични вентили електрични мотори ....
Суперавтомобилот треба да ми е гласен да не се осудува женами да го земе и да го вози и да троши 30 на сто да има ламела и менјач и копче на кое пишува Старт.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Koenigsegg Regera
« Одговори #19 на: 03 Март 2016, 08:12:31 am »
Троши околу 100 на сто.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Одг: Koenigsegg Regera
« Одговори #20 на: 03 Март 2016, 08:45:04 am »
Некако Вејронот фејслифт повеќе ми прави мерак. Веројатно го има она класично автомобилско искуство. Регерава изгледа подобра во перформанси ама тешка работа со Вејронот (уствари како се викаше тој новиот).

Најголем проблем на Регера мислам дека ќе биде капацитетот на батериите. Дометот на батерии е 35км, кои многу лесно стануваат 3 км ако нагазиш со сите 700hp што ги имаат електричните мотори.

И што понатаму? Како ќе тргне и колку минути до 100мк/ч ќе му бидат потребни со празни батерии, кога моторот му е заглавен во степен на пренос со кој може да вози 400км/ч?

918 има сличен капацитет на батериите, но нема толку моќни електромотори и има мотор со менувач што значи дека не мора цело време да се потпира на батериите.

Интересноа е идејата да се користат многу моќни електрични мотори за да стане непотребен менувачот, ама треба и батериите да се на ниво на задачата.

Многу ми се допаѓа идејата за замена на заклучувањето на диференцијалот со два електрични мотори, се надевам ќе искочи нешто корисно од тоа.
Не ми беше јасен делот и мене. Затоа побарав видео. Значи ќе имаш 300кс константна моќност, а 1500кс брст моќност. Јас така го сфаќам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Koenigsegg Regera
« Одговори #21 на: 04 Март 2016, 16:45:23 pm »