Муабетот со надвор од патеката... Незнам дали ти го разбрав или не.
Друго нешто, не го спомнав шумахер никаде јас..
Ке се осврнам само на последниве сезони.
Да не беше Верстапен на патеката, и Фетел надвор од неа понекогаш со неговите кометари, ќе беше екстра досадно. Имаше рчкање меѓу Хамилтон и Розберк, секаде само не на патеката, таму треба послушно да ги исполнуваат инструкциите од тимот.( не само за нив тоа одамна е така).
Како и да е, се слагам дека 2016 беше доста поинтересна од претходните неколку ф1 години. Жал ми е што испуштив неколку интересни трки не ги пратев сите.
Како што кажаа и претходно некои, Розберк беше малку лигле, Хамилтон не е ништо поарен.
Се надевам дека идната година ќе е интересна.
Не треба да го спомнеш Шумахер кога неговите верни и „хард-кор“ фанови јавно си признаваа дека не било интересно што само тој победувал. Реално во модерна Ф1 историја не може некој толку да доминира ако нема „лоби“ во Ф1 преку тимот. Во негово време тоа што ќе испланираше Ферари, не можеше никој да го оспори ниту да го поништи. Денес ФИА гледа малку пошироко на работите и конечно сфати дека Ф1 не е само Ферари туку постојат Ред Бул, Мерцедес или да изненади некој тим како Браун во 2009-та.
Оваа слабост на ФИА тимот на Шумахер многу добро ја искористи и си одработи агенда во негово име. На пример, откако се врати во Мерцедес не направи ништо посебно, немаше ниту една победа затоа што во тој тим немаше ништо повеќе од она што го имаше Розберг додека возеа заедно. Да беа двајцата во Ферари, Розберг ќе ја имаше истата судбина како Баричело. Ако ги сумираме трките во Мерцедес на Шумахер тие беа на нивото на еден просечен пилот, не од типот на некој што освоил 7 титули!!!
Како и да е, Верстапен е откровение во поновата историја на Ф1. Можеби ваков пилот до сега не се појавил ниту во целата историја. Претекнувањата од надворешна страна во услови на дожд со не толку доминантен болид, успеа да ги привлече симпатиите не само на публиката туку и на тимовите. Вози опасно, прави грешки како секој нормален, но за него е многу важно дали ќе успее да научи од тие грешки. Ако еднаш му успеало да претекне во Спа од надворешна страна, не значи дека и нареден пат ќе му успее. Наредниот пат може да биде многу пострашно па затоа треба да научи и кога треба да се повлече или да го смени начинот на возење, за што многумина го критикуваа, не за дуелите туку кога самиот се става во ризична ситуација.
Од друга страна ако Ботас заврши во Мерцедес, Хамилтон верувам дека ќе добие уште потежок противник. За ова времето ќе покаже и колку ќе биде интересна или досадна наредната сезона. Сепак се согласувам дека е исто така досадно по малку само еден тим да победува ама барем да не се знае победникот помеѓу двајцата пилоти, како што беше случај последнава сезона, а не беше случај во времето на $умахер!