Онак, ме заебаваш мене, се лажеш себе или едноставно си тврдоглав?
Не е само сопствено мислење, кога станува збор во случајов за егзактна наука. Отвори го линкот и прочитај конкретно за што станува збор, како би можеле да дискутираме, нели, да не цитирам цели пасуси овде. Убаво си пишува како се расипуваат, што е најчест дефект кај бомбините и која е најчестата причина за истото, како да ги провериш и така натаму.
Од цитираното, наредната реченица вика:
If a spark plug or plug wire is open or has excessive resistance, the ignition coil's output voltage can rise to the point where it burns through the coil's internal insulation causing a short. The insulation in many coils can be damaged if output exceeds 35,000 volts. Once this happens, the coil's output voltage may drop causing ignition misfire when the engine is under load, or the coil may cease to put out any voltage preventing the engine from starting or running.
На кратко, она што го напиша погоре е неточно.
Бонус трака - зошто треба да ги менуваме свеќиците:
http://www.aa1car.com/library/cm1196.htm