Автор Тема: Сервис на мобилни  (Прочитано 48191 пати)

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3901
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг:
« Одговори #195 на: 29 Ноември 2016, 06:10:22 am »
Истата ситуација со неубаво залепен екран, ми се случи кај нив, на хтц 610...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #196 на: 29 Ноември 2016, 08:49:56 am »
Се вратив во ибутик им ја објаснив целата работа дека повремено губи слика.. и истиот дечко ми вика аас дечки имате проблем со матичната.. каква црна матична нов ти го донесов телефонот... кога видов нема разбирачка.. дечкото дрско ми вика ајк бе ке го продадеш ајфоните идат ко алва ..

Чек, он тоа ко демек сериозен бил или се зезал?

Отсутен Дибидус

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
  • Veritas Vos Liberabit
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #197 на: 29 Ноември 2016, 10:01:01 am »
Кога сме веќе кај критиките, последниве 3 дена никако да го добијам членот Крале на телефон, освен вчера кога ми се јави девојка и ми кажа дека сигурно бил зафатен и да продолжам да го барам. Не можам да разберам зашто се рекламира јавно со оставен телефон за контакт кога не одоговара на повици. Многу непрофесионално од негова страна што ми остава простор за сомнеж и за квалитетот на услугите и телефоните што ги нуди.
Brains are awesome. I wish everybody had one.

Отсутен krale

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 585
    • iButik.mk
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #198 на: 29 Ноември 2016, 10:41:47 am »
Да напишам една официјална поплака од услугите на ибутик и тимот на нашиот мембер / крале / до сега преку 30 пријатели корисници на ајфони сум ги препракал кај нив, представувај ги како најдобри за ајфони ама повеке не. Чисто за инфо лошиот збор се шири двапати побрзо од добриот. Видно изнервирам да објаснам што се случи.. имав ајфон 6ка кој при пад пукна стаклото. После работа поминав до ибутик каде девојка го прими телефонот и ми кажа дека за помалку од саат време ке биде сменето стаклото. Телефонот ми беше неодамна купен и чуван ко очите во главата :) за саат време еден млад дечко ми го даде телефонот со заменето стакло и јас задоволен од брзата услуга ставив и така наречено панцир заштитно стакло. На иденје накај дома приметувам екранот ми губи слика и како малку подотворен е на долниот дел. Се вратив во ибутик им ја објаснив целата работа дека повремено губи слика.. и истиот дечко ми вика аас дечки имате проблем со матичната.. каква црна матична нов ти го донесов телефонот... кога видов нема разбирачка.. дечкото дрско ми вика ајк бе ке го продадеш ајфоните идат ко алва .. чисто сакав да ја споделам оваа ситуација.. со свои пари те прават будала .. па не сме ние паднати од марс и не ораме ниви по цел ден. Уште еднаш значи уште еднаш .. мој пријател нема да стапне кај вас.. многу поздрави


Sent from my iPhone using Tapatalk

Не сум директно запознаен со случајот - ако е телефонот во сервис ќе го погледнам и лично штом можам, па ќе видиме што е со него.

Отсутен krale

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 585
    • iButik.mk
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #199 на: 29 Ноември 2016, 10:52:41 am »
Кога сме веќе кај критиките, последниве 3 дена никако да го добијам членот Крале на телефон, освен вчера кога ми се јави девојка и ми кажа дека сигурно бил зафатен и да продолжам да го барам. Не можам да разберам зашто се рекламира јавно со оставен телефон за контакт кога не одоговара на повици. Многу непрофесионално од негова страна што ми остава простор за сомнеж и за квалитетот на услугите и телефоните што ги нуди.


Свесни сте дека е black friday викенд и преплавени сме со стотици нарачки, повици, клиенти итн.? Ок, добро би било се да стигнеме, ама не се успева. Остави ми твој број во ПП и опис на проблемот, јас ќе те побарам.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #200 на: 29 Ноември 2016, 10:58:16 am »
...

Чекај чекај, криви се муштериите оти нагнуваат на блек фрајдеј, кој патем, е создаден од фирмите и дуќаните за да нагнуваат муштерии.  :D :D

пс. Извини, ама морав.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен krale

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 585
    • iButik.mk
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #201 на: 29 Ноември 2016, 11:08:26 am »
...

Чекај чекај, криви се муштериите оти нагнуваат на блек фрајдеј, кој патем, е создаден од фирмите и дуќаните за да нагнуваат муштерии.  :D :D

пс. Извини, ама морав.

Никој не спомна дека некој е крив. Никаде на блек фрајдеј не стигнуваат сите да го купат тоа што го бараат, така да треба само малце разбирање дека е гужва :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #202 на: 29 Ноември 2016, 13:04:00 pm »
Ами после гужвата веќе не е Блек фрајдеј, па не е више интересно :D

Отсутен Дибидус

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
  • Veritas Vos Liberabit
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #203 на: 30 Ноември 2016, 21:35:28 pm »
@ krale: Гужвата околу блек фрајдеј одамна е завршена. Од вчера до сега никако да воспоставам контакт со тебе. Вчера повторно ми се јави девојчето и рече дека не си можел да разговараш и да те барам денеска. Денеска многу неуспешни обиди за воспоставување контакт со тебе. Навистина не знам како може да те контактира било кој што сака да купи нешто, дали да рекламира производ или ете да праша нешто. Мој совет е тргни го контакт телефонот од огласот пошто и така не си достапен, барем не си ги бркај потенцијалните муштерии. Ништо лично, ништо намерно, чисто објективна криитика која се надевам знаеш да ја прифатиш.

П.С Знам дека ми рече да ти оставам број за контакт во пп меѓутоа не сакав да се чувствувам "привилегиран". Сакав како обичен смртник да го добијам она што го барам. Можев и со девојчето да направам муабет но од куртоазија како клабери и позитивното искуство на дел од членството сакав лично со тебе да разговарам.
Brains are awesome. I wish everybody had one.

Отсутен JR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 965
    • nobrain.dk
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #204 на: 30 Ноември 2016, 22:14:20 pm »
Допрва ке осетат не само блек фрајдер, него и блек мандеј, туЗдеј, и тако даље.. тотално блек.. со ваков однос према клиентите назад ви е зимата... штета што како секој бизнис во македонија така и овој .. неможат да си задржат квалитет..


Sent from my iPhone using Tapatalk
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1718
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #205 на: 01 Декември 2016, 09:48:07 am »
Пред појше од година, уште дур беше на мајаковски, однесов ипад 2 да се смени тач. Ми наплатија 4000 денари а беше катастрофално наместен. Два пати се натегавме али ме убедуваа дека тоа е максиммум. Си порачав од ибеј и со колега сами го сменивме. Чинеше помалку од 1000 ден. Па за 3000 работна рака треба да се потрудиш малку повеќе, а не да оставиш дете од 18 години да ти изиграва сервисер. Ја више у ибутик јок.

Отсутен krale

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 585
    • iButik.mk
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #206 на: 01 Декември 2016, 10:07:31 am »
@ krale: Гужвата околу блек фрајдеј одамна е завршена. Од вчера до сега никако да воспоставам контакт со тебе. Вчера повторно ми се јави девојчето и рече дека не си можел да разговараш и да те барам денеска. Денеска многу неуспешни обиди за воспоставување контакт со тебе. Навистина не знам како може да те контактира било кој што сака да купи нешто, дали да рекламира производ или ете да праша нешто. Мој совет е тргни го контакт телефонот од огласот пошто и така не си достапен, барем не си ги бркај потенцијалните муштерии. Ништо лично, ништо намерно, чисто објективна криитика која се надевам знаеш да ја прифатиш.

П.С Знам дека ми рече да ти оставам број за контакт во пп меѓутоа не сакав да се чувствувам "привилегиран". Сакав како обичен смртник да го добијам она што го барам. Можев и со девојчето да направам муабет но од куртоазија како клабери и позитивното искуство на дел од членството сакав лично со тебе да разговарам.

Бројот е активен 10 часа на ден (10-20ч), и на него одговараме директно во салонот. Доколку не сум на работа во моментот, за директен контакт остави број за ПП или консултирај се со било кој од вработените за секоја потреба/поплака.

Допрва ке осетат не само блек фрајдер, него и блек мандеј, туЗдеј, и тако даље.. тотално блек.. со ваков однос према клиентите назад ви е зимата... штета што како секој бизнис во македонија така и овој .. неможат да си задржат квалитет..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Напротив, во квалитетот напредуваме од денот кога почнавме да работиме сервис. Само во последните неколку месеци набавена е врвна опрема за сервис, што моментално мислам дека во Скопје ја нема на друго место, а не знам за пошироко. Дел од проблемите со лепење ќе бидат елиминирани по комплетирање на обуката за користење на опремата, а дел е веќе ставена во функција. Во исто време, обучуваме постојано нов персонал за сервис, со што одржуваме рекорден, со гаранција број 1 во МК, најбрз поврат на уред оставен за сервис. Наскоро се очекува и склучување на договор со образовни институции за директна обука и на кадри кои се уште се во образовниот процес - односно тн. пракса.

Така да не само што се работи на сите недостатоци, туку истите се речиси целосно елиминирани. Чест на исклучоците - за кои - како што реков, контактирајте ме директно овде или по ПП, за да интервернирам за нивно отстранување.
« Последно менување: 01 Декември 2016, 10:38:01 am krale »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #207 на: 14 Ноември 2019, 17:54:39 pm »
Мојот Алкател идол3 рикна (матична плоча) пред неколку месеци и си купив нов.

Пред еден месец сопругата го скрши екранот на нејзиниот Алкател. Бидејки буџетот не дозволуваше уште еден нов телефон се одлучив да се обидам на сервис.

Прва варијанта ми беше Мобико како овластени за Алкател.

Втора варијанта беше да се праша дали некој од неовластените сервиси ќе се нафати да го пресади екранот од мојот на нејзиниот телефон (од два да се направи еден :))

Во Мобико ми кажаа прифатлива цена и го оставив.
Ми се јавија денес дека е готов и пријатно ме изненадија.
Од Алкател им испратиле покрај екранот и гратис матична плоча за да ми ја монтираат.
Сигурно се изненадиле во Алкател што некојси таму по толку години од излегување на моделот не се откажува од телефонот и се решил да го поправа.

А навистина е многу солиден телефон, лесен на рака, со стерео звучници и одличен звук, реверзибилен екран, даблтап за отклучување и заклучување итн

http://interesno.mk/tehnologija/48-tehnologija/35309-alcatel-onetouch-idol-3-zemal-cetiri-nagradi

Тенкју Алкател :)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #208 на: 14 Ноември 2019, 19:45:45 pm »
Istiot model idol 3 proslata nedela go nosev vo zgradata na simpo za promena na softver. Nesto kiksna telefonot i stana prespor kocese i na kraj skroz zajde. Deckite naplatija 600 den stavija orginal softver od alkatel. Go zemav telwfonot do krajot na denot ama pak istite problemi. Se javiv bez nikakov problem prifatija go odnesov nazad mu stavija nekoj poaren barem taka mi kazaa. Sega telefonot leta. Odlicen mobilen samo problem mislam ima samo so baterijata koja so maltretiranje tesko da izgura den toa e najgolema maana spored mene sve drugo e odlicno

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Сервис на мобилни
« Одговори #209 на: 14 Ноември 2019, 20:03:39 pm »
Го чуваш?
Како да имав видено пред некоја година дека го продаваш.

Го дополнував во текот на денот, ништо страшно, релативно брзо се полнеше.

Сега овој што го имам (redmi note7)има фантастична батерија ама и не го дрнкам толку со музиче од yutube, не ми прави мерак звукот вооопшто.