ako go imas sipano ova (kako sto napisa):LUKOIL GENESIS SPECIAL 5W-40
https://lukoil-lubricants.eu/de/Productpage?product=669
a tvojot CDI nema DPF mozes da go koristis. masloto nema MB-Approval 229.51.
ako go imas ova maslo: LUKOIL GENESIS SPECIAL C3 5W-40
https://lukoil-lubricants.eu/de/Productpage?product=678
togas da masloto ima: MB-approval 229.51
ova vtorovo ti e podobro zatoa sto ima podobri bazni masla i pomoderen aditiven paket.
nezavisno koe go imas mozes slobodno da teras, ti imas 3.500 km vo grad/30= 120 rabotni casa taka da toa relativno malku i dvete maslo imaat zastita dovolno.
Inace moja preporaka ako ne ti trosi maslo motorot da se prefrlis na 229.51 5w30, pomalku ke trosi gorivo, polesno ke raboti, i polesno ke dostignuva rab. temperatura vo grad, so ogled na toa deka kolata ima 136 i e relativno teska veruvam deka ne ja drziss na visoki obrtai, taka da 5w30 ke ti vrsi podobro rabota duri i mislam deka i u kniska ti e toa prepisano. 5w40 e maslo za kriticni situaci koga kolata ja vozis na ugornici so visoko opteratuvanje, tovaranea koga vlecce nesto, visoki brzini itn... koga klipovite gledaat golema maka so bi se reklo
Vtoroto maslo e vo prasanje (sum ja propustil taa
C3 oznakata koga pishuvav ama zatoa si imam sliki od se shto si menjam, chachkam, turam vo vozilata ne samo vo kolava ili od alatki shto si gi kupuvam)
eve eden link do slika od tubata od masloto
https://ibb.co/dJSbdZ0Inache veruvam deka postojat i mnogu podobri masla od LUKOIL so dopolnitelni aditivi i chuda, ama pusti strav od fusheraj i falsifikat, vaka chuvstvuvam nekoja sigurnost deka barem LUKOIL nema da si pravat sami na sebe shteta i da shitkaat neshto shto ne e odobreno od niv.
Vo vrska so viskozitetot, MB dozvoluva koristenje na masla vo rangot od 0w30 do 5w40 vo zavisnost
kade i
kako se koristi voziloto (sigurno vo Shvedska nemaat potreba od 5w40 nitu vo Shpanija ili Grcija od 0w30) nie bidejkji sme na granica megju mnogu zheshki leta i umereno zeshki leta nekako imav vpechatok deka podobro ke e da stavam 5w40 bidejki letno vreme na avtopat ja gazam kolku shto dozvoluva patot da se gazi, a i motorot ne e od vchera
ne troshi ulje ama sepak si ima pominato 250.000 ako moze da mu se veruva na toa shto go pishuva na kilometrazata plus na stranata na TOTAL za nivnite masla (iako viskozitetot ne e povrzan so marka na maslo) tvrdat deka 5w30 e za temperaturi na vozduhot do kaj 30 stepeni (shto kaj nas sekoe leto e nadminato) even eden link do nivnata strana
https://www.total.co.uk/difference-between-5w30-5w40-engine-oil i citat na delot so temperaturite
"THE DIFFERENCES BETWEEN 5W30 AND 5W40 OILS
For 5w30 oil:
Kinematic viscosity is between 9.3-12.5mm²/s
Dynamic viscosity is 2.9mPas.
For 5w40 oil:
Kinematic viscosity is between 12.5-16.3mm²/s
Dynamic viscosity is 3.5mPas.
In practice, this means that each oil is just as viscous at lower temperatures and will remain viscous at -30°C, however 5w40 oil outperforms 5w30 oils at higher temperatures, being effective up to ambient temperatures of 50°C, as opposed to 30°C. "
Taka da ova so viskoziteti i kvalitet na maslat mi e gore dole apsolvirano ushte pred da pisham prviot pat (ostana samo dilemata okolu promenata). Vo sekoj sluchaj ke go smenam ili pred ili od kako ke se vratam od Albanija i da si bidam raat slednite 12 do 15 meseci
Ajde sea palete patikite i site na izlet sepak e prvi maj
ili pak odmarajte ako go citate ova posle izletot