Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2235583 пати)

Отсутен Opticruise

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7350 на: 02 Мај 2019, 14:21:51 pm »
Некој што имал искуство. Забележав дека кога колава ја возам под повисока обртажа 3500-4000 rpm со чртврта или петта брзина, бајги чад ми вади. Е сега не можам убаво да воочам дали е бел или плав. Забележав дека нивото на маслото опаѓа(најверојатно го гори).иначе колава си нема мака ниту со палење палење, одлично реагира на туража и одлично оди.. некој со искуствa?

Бензин,

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7351 на: 02 Мај 2019, 14:26:25 pm »
Колата си нема мака али изгледа ремонт ќе си правиш :)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7352 на: 02 Мај 2019, 16:24:04 pm »
semerinzite a ne se, loso ulje ili reont, jbg

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7353 на: 02 Мај 2019, 17:40:34 pm »
Некој што имал искуство. Забележав дека кога колава ја возам под повисока обртажа 3500-4000 rpm со чртврта или петта брзина, бајги чад ми вади. Е сега не можам убаво да воочам дали е бел или плав. Забележав дека нивото на маслото опаѓа(најверојатно го гори).иначе колава си нема мака ниту со палење палење, одлично реагира на туража и одлично оди.. некој со искуствa?

Бензин,


Оди мери компресија. Ако имаш среќа гумици на вентили, ако немаш „прва специјала“.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7354 на: 02 Мај 2019, 20:35:20 pm »
Колку драхми би коштало (цена од ракав) за промена на комплет издувен систем со све работна рака?
Во зависност од возилото нормално, али еве конкретно за vw passat b5, некој искуство што менувал?
Да си ја пробам уште еднаш среќата.  :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7355 на: 02 Мај 2019, 20:50:42 pm »
Фабрички или?

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7356 на: 02 Мај 2019, 22:02:37 pm »
Фабрички да, не би експериментирал со aftermarket или diy.  :D

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7357 на: 02 Мај 2019, 22:56:31 pm »
Рачунај само декампрема наужната фела на мајстори во мк тие што го клале катализаторот/дпф биле будали, колата оди к без него :) Пази да не не ти уградат катализатор/дпф при промената.

Отсутен Blue

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 11
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7358 на: 03 Мај 2019, 01:44:10 am »
Колку драхми би коштало (цена од ракав) за промена на комплет издувен систем со све работна рака?
Во зависност од возилото нормално, али еве конкретно за vw passat b5, некој искуство што менувал?
Да претпоставиме дека се работи за 1.9 тди пасат. Мислам дека на тој пасат има 2 лончиња на издувниот систем плус катализатор и вибрационо црево. Доколку би барал половно цената би требало да биде 100-150е со оглед на тоа што има 2 лончиња + катализатор. Доколку купуваш половно припазувај да не биде корозирано и катализаторот да не биде запушен. За демонтажа и монтажа искрено немам идеа колку би те коштало.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7359 на: 04 Мај 2019, 15:30:18 pm »
Да, 1.9тди 66кв е моторот. Под рачната кочница е варен неколку пати до сега, и се прекршува на тоа место дека нема држач, незнам дали би било изводливо да се навари само нова цевка од тоа место до пред катализаторот позади и да поминам поевтино, бидејќи сметам дека катализаторот и задниот лонец се во ред.
Има еден држач во П буква под ручната и  еден „мајстор“ му стави дврда буфер гума наменета за ауспуси да се потпри, да не виси и сеа сите вибрации ми се во кола под седиште буквално, цела кола тресе.  >:(

Отсутен Blue

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 11
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7360 на: 04 Мај 2019, 15:37:37 pm »
Би требало да биди изводливо зошто да не. А држач купи си оригинален некој половен од исти пасат и решен проблем.

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7361 на: 04 Мај 2019, 15:40:39 pm »
Здраво, на мотор 1.4 д4д 90 кс од Тојота пред некое време забележав црн чад од ауспух и слабо влечење на моторот за разлика од претходно.Моторот работи мирно, не троши масло кое е променето пред некој месец со сите филтри а имам поминато 78000 илјади км.
Некој совет или препорака за мајстор што нема да ме игра.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7362 на: 04 Мај 2019, 15:43:10 pm »
Нема на тоа место држач, барем кај мене виси ауспухот, незнам како е кај друг пасат.
Тоа е обична шипка во П форма и не го држи ауспухот, и сеа има буфер гума под ауспухот и се потпира на тој П профил, и сите вибрации се во кола.
Би требало да биди изводливо зошто да не. А држач купи си оригинален некој половен од исти пасат и решен проблем.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7363 на: 04 Мај 2019, 15:45:58 pm »
да може д се навари, цефка од железара земи за вода, кај мене е така нема проблем, но јас и лонците ги појачав, пошто тука почна да попушта.
4 шипчиња ( мислам арматура беа потенка) и нема писнато од тогаш. Може било што да им завариш, арматура по мое е оверкил, ама тоа му се нашло на мајсторот :)
Него катализаторите колку имаат рок на употреба?
@Diablo моја претпоставка е дека е турбината затната, појди кај Митревски ќе ти каже точно, до сега сите сме имале позитивно искуство, никого не изиграл.
Влатко Митревски 070/ 219-086

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7364 на: 04 Мај 2019, 15:49:44 pm »
Здраво, на мотор 1.4 д4д 90 кс од Тојота пред некое време забележав црн чад од ауспух и слабо влечење на моторот за разлика од претходно.Моторот работи мирно, не троши масло кое е променето пред некој месец со сите филтри а имам поминато 78000 илјади км.
Некој совет или препорака за мајстор што нема да ме игра.

Исчисти му го ЕГР-от и усисната грана ако е возен само градска многу време. Друго, вади ја еднаш неделно на автопат и давај многу гас во трета/четврта за да исчистиш гареж по усисот. Откако ќе ги извади сите наслаги и ќе излетаат низ ауспух ќе работи помирно и ќе влече.

Друга работа, ако прима паразитен воздух или губи бууст од цревата по турбопатиштата (ради скинато црево/дупнат интеркулер) ќе губи притисок и ќе има богата смеса (црн чад) и нема да влече.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.