Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1958768 пати)

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4200 на: 18 Март 2017, 17:50:20 pm »
Само на Голф 3 се ставале такви ознаки.

Еве кои верзии биле актуелни во 90' години:
- 20th Anniversary GTI
- Harlequin
- Trek / K2 Editions
- Wolfsburg Edition

- European tour editions:
        the Golf Pink Floyd Edition (1994)
        the Golf Rolling Stones Edition (1995)
        the Golf Bon Jovi Edition (1996)

и потоа следат останатите: New Orleans, Europe, Avenue, Movie,  Joker, Savoy и Special.  :D

Интересни факти се овие.  ;D  ;D

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4201 на: 18 Март 2017, 17:53:14 pm »
Да и Јокер имам приметено, е сега можда мешам голф караван со пасат, или едноставно само си ги ставаат луѓето на што и да имаат, ко М ознаки што си лепат на што стигнат
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4202 на: 18 Март 2017, 19:38:36 pm »
Слични се многу голф 3 караван со пасат исто караван од таа генерација.
Joker оди само за караван верзија на голф 3.

И не се ставени накнадно од некого, фабрички се такви.  :)

Отсутен dreamson

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 638
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4203 на: 18 Март 2017, 20:59:08 pm »
Знае некој да ми објасни зошто се ставаат Bon Jovi ознаки на пасати и голфови?

Ова го пишува на Wikipedia

During the 1990s, Volkswagen sponsored three high-profile rock bands' European tours, and issued a special-edition Golf, with distinctive exterior markings, for each: the Golf Pink Floyd Edition (1994), the Golf Rolling Stones Edition (1995), and the Golf Bon Jovi Edition (1996).

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5559
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4204 на: 18 Март 2017, 21:28:11 pm »
Јас па се чудев шо им е на лугево, неколку голфа низ Битола гледам со Бон Џови лепенки закачени :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 406
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4205 на: 18 Март 2017, 21:50:54 pm »
Дечки, ми се случи нешто чудно денеска со Октавијата. Сабајле седнав во неа, ја запалив од прва, значи со ладен мотор, се возев бајаги, го загреав моторот до пола индикатор (не оди погоре од тоа) и се паркирав на 5-10 минути. После тоа да се вратам, не запали одма, туку после 3-4 секунди верглање. Бидејќи отидов на неколку места во текот на денот, така ми напраи 2-3 пати колата. На крај завршив на вечера во кафана и на излегување моторот се имаше веќе оладено. Влагам, вртам клуч, пали одма.

Не треба да е обратно? Да се мачи да запали со ладен мотор, а со загреан да пали одма? Или мојава е една од оние фамозни "UNIKAT BRATCE!!!" коли?

Присутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1792
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4206 на: 18 Март 2017, 21:57:17 pm »
Не е ништо страшно, чест проблем е потешкото палење на загреан мотор за 1.9 вњ. Мислам дека се решава софтверски, ама нека каже некој кој е повеќе запознаен со тоа.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4207 на: 18 Март 2017, 23:31:14 pm »
Дечки, ми се случи нешто чудно денеска со Октавијата. Сабајле седнав во неа, ја запалив од прва, значи со ладен мотор, се возев бајаги, го загреав моторот до пола индикатор (не оди погоре од тоа) и се паркирав на 5-10 минути. После тоа да се вратам, не запали одма, туку после 3-4 секунди верглање. Бидејќи отидов на неколку места во текот на денот, така ми напраи 2-3 пати колата. На крај завршив на вечера во кафана и на излегување моторот се имаше веќе оладено. Влагам, вртам клуч, пали одма.

Не треба да е обратно? Да се мачи да запали со ладен мотор, а со загреан да пали одма? Или мојава е една од оние фамозни "UNIKAT BRATCE!!!" коли?

Да ѕирнеш да не си има мука со термостат...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4208 на: 19 Март 2017, 04:50:04 am »
Ако е 1.9 тди стандард проблем им е.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4209 на: 19 Март 2017, 08:37:08 am »
Тоа е мит на овој форум дека тоа е проблем само со тди. Со сите мотори е истиот проблем и дискутиран е многупати. Анласерот сервисирај го, не прави доволно вртежи.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6453
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4210 на: 19 Март 2017, 09:02:47 am »
И кај мене истото го прави, на загреан мотор и оставен 5-10 минути, потоа на палење како да се двоуми, кај 500-600вртежи (на 800 е idle), како да исфрла воздух, ама ќе запали. Oва не се случува секогаш, само кога ќе се погодат ептен условите.

1.5dci е кај мене, ама добро е да се знае до што е работата

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4211 на: 19 Март 2017, 15:49:29 pm »
Има логика да се оние термодаачине за греачи проблем?

Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 406
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4212 на: 19 Март 2017, 15:52:28 pm »
Значи не е нешто страшно да се секирам. Ќе го средам и тоа успат кога ќе ја носам колата ма менување уље и филтри. Фала дечки.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4213 на: 19 Март 2017, 16:30:11 pm »
Нема гајле :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4214 на: 19 Март 2017, 16:32:00 pm »
Не е страшно, само иритира :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.