боро има иделано решение за проверки на црева... од него научив... пумпа за гориво од немам појма што, ја закачува сериски одма после доводот и друка... се додека те држи раката да клецкаш на пумпата ке пумпаш.. кога ке ти се укочи од кренат притисок проверуваш се.. ако негде почне да капе гориво, во суштина од таму ти прима воздух...
мене така на пикапот ме сексаше добри 15 дена... абе од чиста мира едноставно ке престане да работи моторот, т.е. ке престане да прима гас, а во лер работи... абе проблем невиден... днкај, барај, стегај црева на споеви.. дизни вадев чистев абе ѕрцки ми излегоа... нејке и нејке а кога сака ке прими и иде.. и се додека држиш на/над 2500 обртаи е ок... а пуштиш гас одма си влага во тој режим на работа и џабе ти е се.. стискаш на педалата ама не прима... и боро вадење таа пумпата, ја тури на доводот, надрука и од она место од кое ни на сон не би ми текнало дека заебава си протече нафта... филтер за нафта со 2 цевки за приклучок... одоздола има еден пластичен штраф како кругче, за да се испушти прљавштината од филтерот, ако недај дени ти заглави на пат-т.е. затне... на самата пластика, премала пукнатина и си влечело воздух...
сакам да кажам.. воздух во гориво на дизели е една од нај заебаните работи, зашто моторот гаси или трокира... а знае да ти пружи јак и жесток секс, поготово кога го нема цело време и кога се појавува во мали количини... иди па најди го...
мој совет е... почни прво со престегнување на СИТЕ СПОЈНИ МЕСТА кај што има цевка со црево.. престегни ги сите стеги. ако нема стеги, тури им да имаат и стегни ги јако... следниот ден ако пак ти појави воздух, тогаш можно е од филтер за гориво или самиот довод на гориво да го прави тоа... и секако, бидејки не ти работи пумпата во резервоар (стандард за сите бемвејковци) може и од таму да повлекува воздух кога ке свртиш во кривина некоја...