Автор Тема: Проблем со парно  (Прочитано 14019 пати)

Отсутен аллександар

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
Проблем со парно
« на: 06 Октомври 2014, 13:46:05 pm »
момци иде зименм период па претпоставувам дека нема да бидам единственм што имам проблеми со парното па затоа предлагам да биде официјална тема ова...


на кратко да го опшишам проблемот - кога ке се загрее колата односно кога ке постигне работна температура ке пуштам парно си топли се најнормално - проблемот настанува кога стојам во место - а застанам парното дува се поладно и поладно - до што би можел да биде проблемот?

имам антифриз ставено во хладњак - не е вода, се консултирав со еден мајстор у близина што ми еми рече можно е да ја врти споро водата или да имам некој запушен канал па послаб проток на вода да има и ми кажа да зеам да ставам малку сода во хладњак да ги испере внатрешните делови од системот ..... сакам да слушнам и ваше мислење

инаку се работи за ланчија ипсилон (се е исто ко фиат пунто )

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со парно
« Одговори #1 на: 06 Октомври 2014, 17:49:31 pm »
за затнати канали или ладњаче (ок, радијаторче неке биде) чарето е тоа, сода бикарбона и ако имаш мжност капни му 4 капачиња есенција... се што има бигор, каменец, маснотии, ке исчисти... но, тоа е процес од 2-3 дена...сепак не поише од тој период. значи единствено треба да имаш вода а не антифриз.

и да.. имаш проблем со протокот... ако ова не го реши проблемот тогаш имаш проблем со пумпа и послаб проток...


ми текна уште нешто.. плин имаш? ако да, си имал ли проблм со замрзнување на расплињачата па на сервис да ти го средиле проблемот?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Re: Проблем со парно
« Одговори #2 на: 06 Октомври 2014, 20:26:23 pm »
Ako e jtdm slabo gree I sto sakas pravi toa e. Ako e benzin termostat

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: Проблем со парно
« Одговори #3 на: 06 Октомври 2014, 20:55:15 pm »
Јас мислам дека казанчето муе затнато,слаб проток има.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2203
Одг: Проблем со парно
« Одговори #4 на: 07 Октомври 2014, 00:33:22 am »
На некои возила има една мала пумпа која помага(најверојатно)побрзо да врти водата низ парното.Пред некој ден кај мене од таа пумпа пушташе вода и ја извадив.Целата беше затната и не вртеше,нормално ја извадив,цревата ги споив со парче цевка и сега има уште подобро парно.Инаку пумпата се вика  Auxiliary Water Pump и изгледа вака.


Не верувам дека помага многу за да се врти водата побрзо низ парното,пумпаа е мала.Но ако е запушена или не врти може да го намали протокот на вода низ парното.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со парно
« Одговори #5 на: 07 Октомври 2014, 00:51:38 am »
оваа пумпа има улога да ја врти водата ако моторот е прегреан, а си го изгасил... значи се активира откако ке ја изгасиш колата... врти пумпата, врти и перката додека да го излади моторот... нема никаква врска со парно, циркулациј аподобра и слично...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2203
Одг: Проблем со парно
« Одговори #6 на: 07 Октомври 2014, 01:10:48 am »
Пумпата се наоѓа на цревото кое ја води водата во парното,значи пред да влезе цревото во кабината.И да врти би ја вртело водата во парното,а не во ладникот за ладење,а кај мене ако перката е вклучена и го изгасиш моторот,перката престанува со вртење.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен аллександар

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
Одг: Проблем со парно
« Одговори #7 на: 07 Октомври 2014, 13:41:27 pm »
за затнати канали или ладњаче (ок, радијаторче неке биде) чарето е тоа, сода бикарбона и ако имаш мжност капни му 4 капачиња есенција... се што има бигор, каменец, маснотии, ке исчисти... но, тоа е процес од 2-3 дена...сепак не поише од тој период. значи единствено треба да имаш вода а не антифриз.

и да.. имаш проблем со протокот... ако ова не го реши проблемот тогаш имаш проблем со пумпа и послаб проток...


ми текна уште нешто.. плин имаш? ако да, си имал ли проблм со замрзнување на расплињачата па на сервис да ти го средиле проблемот?
онак колата е со плин убаво си запамтил ама до сега мрзнење на расплињача никогаш не сум имал - протокот си бил секогаш  во ред, лани го сменив казанчето за парно затоа што ми течеше од кај него и си ставив ново.

планирам да му ставам 4 5 кафени лажички сода бикарбона и така да продолжам да ја возам ама ме збуни сега ти со водава.... што значеше тоа што ми рече дека треба да има вода - после 2 3 дена треба да ја испуштам цела течност или нема да му пречи и да возам со растворената сода???
« Последно менување: 07 Октомври 2014, 13:54:50 pm аллександар »

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Проблем со парно
« Одговори #8 на: 07 Октомври 2014, 13:43:36 pm »
да ја испуштиш нормално,тоа ти е само за чистење

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13851
Одг: Проблем со парно
« Одговори #9 на: 07 Октомври 2014, 13:45:25 pm »
Сум го имал овој проблем и јас. Затнати ти се каналите.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Проблем со парно
« Одговори #10 на: 07 Октомври 2014, 18:22:13 pm »
Каналите кај дихтунот на главата ти се запушени :D

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Проблем со парно
« Одговори #11 на: 07 Октомври 2014, 21:01:34 pm »
Имаш специјални средства за чистење на системот се продаваат по бензинските и слични места а инаку помага и ова што го кажа Онак со есенцијата ама тоа во место да поработи да крене температура и после испуштај ја водата .....

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со парно
« Одговори #12 на: 08 Октомври 2014, 01:40:00 am »
за затнати канали или ладњаче (ок, радијаторче неке биде) чарето е тоа, сода бикарбона и ако имаш мжност капни му 4 капачиња есенција... се што има бигор, каменец, маснотии, ке исчисти... но, тоа е процес од 2-3 дена...сепак не поише од тој период. значи единствено треба да имаш вода а не антифриз.

и да.. имаш проблем со протокот... ако ова не го реши проблемот тогаш имаш проблем со пумпа и послаб проток...


ми текна уште нешто.. плин имаш? ако да, си имал ли проблм со замрзнување на расплињачата па на сервис да ти го средиле проблемот?
онак колата е со плин убаво си запамтил ама до сега мрзнење на расплињача никогаш не сум имал - протокот си бил секогаш  во ред, лани го сменив казанчето за парно затоа што ми течеше од кај него и си ставив ново.

планирам да му ставам 4 5 кафени лажички сода бикарбона и така да продолжам да ја возам ама ме збуни сега ти со водава.... што значеше тоа што ми рече дека треба да има вода - после 2 3 дена треба да ја испуштам цела течност или нема да му пречи и да возам со растворената сода???

значи.. сода бикарбона се става ВО ВОДА а не во антифриз... тоа сакав да кажам... антифризот е базичен (нај често), содата е киселина. и да е неутрален, едно со друго се поништуваат т.е. антифризот со неговите адитиви во себе нема да и дозволи на содата да нагризе, туку ке ја изнеутрализира... и нема да имаш никаков ефект.

значи испушти антифризот (нормално ке го собереш, бидејки ке ти треба попосле, зашто нов да купуваш нели), стави вода обична (ако сакаш за поубав ефект стави дестилирана вода) па тури сода бикарбона околу 40-50 грама не повеке од 60 грама... види ги кесичките од колку грама се што ги купуваш, во принцип по 20 грама е една, значи не повеке од 3 такви кесички... вози неколку дена со тоа, не повеке од 4. последниот ден, на загреан мотор, во казанчето сипни пола шишенце есенција.. тоа е оцетна киселина во мали пакувања, служи за правење туршија. ја има по маркетиве за цена од околу 30-40 денари мало шишенце-пластично...

значи на загреан но изгасен мотор, сипни пола шише, иди повози се низ град околу пола саат, дојди до месо кај што треба да испушташ, увери се дека ке се запали перката на хладњакот барем 2-3 пати тоа ке ти потрае дополнителни 15-тина минути (успат провери дали се решил проблемот со парното) и без одложување испуштај ја водата додека е топла (немора врела ама да е што потопла).. убаво исплакни се. ако треба и неколку пати наполни со обична вода, запали да поработи па испушти, се додека не исчезне мирисот на есенцијата (а има страшно силен иритирачки-интензивен мирис)...

внимавај со есенцијата додека е во шише т.е. додека е концентрирана...  ако ти прсне во око или нешто слично ОДМА со голема количина на вода плакни... кога ке биде загреан моторот, немој да вдишуваш испарувања од нејзе... ке кашлаш како кубанска пура да си ја испушил цела наеднаш...

после првото плакнење веке нема никаква опасност од ништо, ама убаво исплакни... ако после овој третман, не ти се оправи парното во работење во лер, тогаш имаш друг посериозен проблем... како што пишаа погоре исто.. пумпи, црева итн итн... патем речено, незнам дали кај ланчијата твоја на малото цревце што излага од глава има вграден неповратен вентил.. ако е да, тогаш да знаеш дека и тој може да си ибал мајката.. провери го него пред било што да правиш...

после ваков третман со сигурност немаш ни зрнце каменец, минерал, калциум или што и да е наталожено во хладњакот и голем и мал, и во главата и во каналите за разладување, нити пак во пумпата... е сега... ако например пумпата била во фаза да протече а ја држели на семеринг некој помал слој каменец, е да знаеш дека ке протече.. но подобро тоа сега да го дознаеш одколку среде зимо, некое ладно утро кога ке увидиш дека немаш антифриз, а баш тогаш јебено ти се брза... нешто слично е и со каменец налепен во хладњак кој држи колку толку да не протече дупнатиот-скапан хладњак... и нај често и за едното и за другото викаат СОДАТА МИ ГИ НАГРИЗА И ПРОТЕКОА.... не пиле, не ти ги нагризало содата, туку содата ги исчистила талозите и наслагите, а проблемот си го имал, сам осега се покажал, т.е. времето на покажување се убрзало... неможе сода да нагизе алумин, гус, пластика, бакар.. никако...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен аллександар

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
Одг: Проблем со парно
« Одговори #13 на: 08 Октомври 2014, 02:53:16 am »
за затнати канали или ладњаче (ок, радијаторче неке биде) чарето е тоа, сода бикарбона и ако имаш мжност капни му 4 капачиња есенција... се што има бигор, каменец, маснотии, ке исчисти... но, тоа е процес од 2-3 дена...сепак не поише од тој период. значи единствено треба да имаш вода а не антифриз.

и да.. имаш проблем со протокот... ако ова не го реши проблемот тогаш имаш проблем со пумпа и послаб проток...


ми текна уште нешто.. плин имаш? ако да, си имал ли проблм со замрзнување на расплињачата па на сервис да ти го средиле проблемот?
онак колата е со плин убаво си запамтил ама до сега мрзнење на расплињача никогаш не сум имал - протокот си бил секогаш  во ред, лани го сменив казанчето за парно затоа што ми течеше од кај него и си ставив ново.

планирам да му ставам 4 5 кафени лажички сода бикарбона и така да продолжам да ја возам ама ме збуни сега ти со водава.... што значеше тоа што ми рече дека треба да има вода - после 2 3 дена треба да ја испуштам цела течност или нема да му пречи и да возам со растворената сода???

значи.. сода бикарбона се става ВО ВОДА а не во антифриз... тоа сакав да кажам... антифризот е базичен (нај често), содата е киселина. и да е неутрален, едно со друго се поништуваат т.е. антифризот со неговите адитиви во себе нема да и дозволи на содата да нагризе, туку ке ја изнеутрализира... и нема да имаш никаков ефект.

значи испушти антифризот (нормално ке го собереш, бидејки ке ти треба попосле, зашто нов да купуваш нели), стави вода обична (ако сакаш за поубав ефект стави дестилирана вода) па тури сода бикарбона околу 40-50 грама не повеке од 60 грама... види ги кесичките од колку грама се што ги купуваш, во принцип по 20 грама е една, значи не повеке од 3 такви кесички... вози неколку дена со тоа, не повеке од 4. последниот ден, на загреан мотор, во казанчето сипни пола шишенце есенција.. тоа е оцетна киселина во мали пакувања, служи за правење туршија. ја има по маркетиве за цена од околу 30-40 денари мало шишенце-пластично...

значи на загреан но изгасен мотор, сипни пола шише, иди повози се низ град околу пола саат, дојди до месо кај што треба да испушташ, увери се дека ке се запали перката на хладњакот барем 2-3 пати тоа ке ти потрае дополнителни 15-тина минути (успат провери дали се решил проблемот со парното) и без одложување испуштај ја водата додека е топла (немора врела ама да е што потопла).. убаво исплакни се. ако треба и неколку пати наполни со обична вода, запали да поработи па испушти, се додека не исчезне мирисот на есенцијата (а има страшно силен иритирачки-интензивен мирис)...

внимавај со есенцијата додека е во шише т.е. додека е концентрирана...  ако ти прсне во око или нешто слично ОДМА со голема количина на вода плакни... кога ке биде загреан моторот, немој да вдишуваш испарувања од нејзе... ке кашлаш како кубанска пура да си ја испушил цела наеднаш...

после првото плакнење веке нема никаква опасност од ништо, ама убаво исплакни... ако после овој третман, не ти се оправи парното во работење во лер, тогаш имаш друг посериозен проблем... како што пишаа погоре исто.. пумпи, црева итн итн... патем речено, незнам дали кај ланчијата твоја на малото цревце што излага од глава има вграден неповратен вентил.. ако е да, тогаш да знаеш дека и тој може да си ибал мајката.. провери го него пред било што да правиш...

после ваков третман со сигурност немаш ни зрнце каменец, минерал, калциум или што и да е наталожено во хладњакот и голем и мал, и во главата и во каналите за разладување, нити пак во пумпата... е сега... ако например пумпата била во фаза да протече а ја држели на семеринг некој помал слој каменец, е да знаеш дека ке протече.. но подобро тоа сега да го дознаеш одколку среде зимо, некое ладно утро кога ке увидиш дека немаш антифриз, а баш тогаш јебено ти се брза... нешто слично е и со каменец налепен во хладњак кој држи колку толку да не протече дупнатиот-скапан хладњак... и нај често и за едното и за другото викаат СОДАТА МИ ГИ НАГРИЗА И ПРОТЕКОА.... не пиле, не ти ги нагризало содата, туку содата ги исчистила талозите и наслагите, а проблемот си го имал, сам осега се покажал, т.е. времето на покажување се убрзало... неможе сода да нагизе алумин, гус, пластика, бакар.. никако...

фала ти многу на помошта онак. утре баш ке земам ке испуштам антифризот и ке ставам вода со сода па за недела дека ако не заборавам ке пишам како поминала целата процедура и дали сум го средил проблемот.

се надевам деа овој совет ке биде добредојден и за другите корисници што имаат сличен или ист проблем ко мене.

п.с после овој процес дали би можело нормалната работна температура на моторот да опадне или да се зголеми? - чисто ме интересира само.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со парно
« Одговори #14 на: 09 Октомври 2014, 01:54:09 am »
ако си имал проблеми со прегревање (делимично покачена температура работна) можно е да опадне... зашто ако имало наталожено и по надворешниот хладњак, ке исчисти.... со тоа би се вратило нормалната раб. температура на нормално ниво, бидејки ке има зголемено ладење на флуидот.

но немој да очекуваш да падне работната температура... тоа неможе да се случи... затоа и се вели РАБОТНА ТЕМПЕРАТУРА... нешто што е нормално и температура на која возилото работи..

ај пиши што испаднало...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време