Автор Тема: Seat Ibiza 1.4 1999  (Прочитано 3986 пати)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7024
Одг: Re: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #15 на: 28 Август 2013, 20:29:33 pm »
Kaj mene imase ist problem, motorceto svirese samo i ne prskase. Ne sakase so cistenje na prskalki pa go srediv so ispustanje na vodata od rezervarceto i stavanje na obicen ocet od 25 den. Stavi ocet samo i prskaj. Ako ne se sredi odma istavi go den dva.

Отсутен DS

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #16 на: 02 Септември 2013, 16:39:22 pm »
Kaj mene imase ist problem, motorceto svirese samo i ne prskase. Ne sakase so cistenje na prskalki pa go srediv so ispustanje na vodata od rezervarceto i stavanje na obicen ocet od 25 den. Stavi ocet samo i prskaj. Ako ne se sredi odma istavi go den dva.

пробав да ги дупнам со игла повторно не шприца.
од горе од кај моторот се вадат цревцата или треба под кола?
loading...

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3675
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #17 на: 03 Септември 2013, 02:27:18 am »
земи пробај отвори го моторчето во него има едно како гумичка што регулира за кај да прска дали позади или напред, кај мене гумичката се надувала и пумпата си работеше а не прскаше :)
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен DS

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #18 на: 04 Септември 2013, 15:30:38 pm »
пробав го извадив моторчето, многу е лошо направено не може да се испушти течноста од резервачето затоа што нема одтвор од доле туку моторчето ја шмука од него(отворот е од горе од каде што шмука) , освен да се извади цел резервар ама тоа малце тешко сам да го направам , а внатре полно е песок не знам чаре:)

пробав ги извадив тие од кај што ја шприца течноста од кај  хаубата  и од цревата напред шприца вода,значи до таму е добро. пробав да дувнам во тие ама нема абер еден тон изгледа има каменец и не може да пробие :) каде може да најдам такви? има ли некој што растура сеати? :)

а за позади не знам како се вади бришачот за да видам дали тоа е запушено :)


loading...

Отсутен DS

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #19 на: 09 Септември 2013, 11:17:13 am »
п.с Од напред ги отпушив тие од каде што шприца вода :)

како се вади целиот заден бришач ? :D
loading...

Отсутен DS

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #20 на: 04 Ноември 2013, 13:27:35 pm »
дознав дека алтернаторот не ми го полни акумолаторот. па сакам да прашам од прилика колку пари е нов алтернатор? :)
мислам дека нема да треба цел да го менувам само онака ме интересира :))

а колку е реглер? тој стој внатре во алтернаторот?
loading...

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #21 на: 04 Ноември 2013, 13:39:46 pm »
не ти се исплати да мењаш цел алтернатор,едино во случај на пробиени намотки,иначе реглерите се од 500 денари нагоре зависи од типот и марката

Отсутен DS

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #22 на: 07 Ноември 2013, 13:38:00 pm »
дали знае некој како да проверам дали акумолаторот е рикнат?? кога е врзан на автомобилот ми го празни на неколку возења (вози додека има струја) , на мајстор ми рекоа дека алтернаторот не го полни акумолаторот, дава напон под 12V на запалена кола.
има ли некој начин како да проверам дали акумолаторот е во живот затоа што со апаратче го полни до 12.6V :)
loading...

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #23 на: 07 Ноември 2013, 15:17:21 pm »
на акумулаторот му треба минимум 13.5V за да полни или идеални 14.4V,значи по 2.4V на ќелија,акумулаторот можеш да го провериш отпако ќе го наполниш после неколку сати дур се стабилизира не треба да биде под 12.6V,еве ти табела колку посто ти е пун акумулаторот.за да провериш мртва ќелија мери една по една сите треба да ти бидат идентични со волтажа,на пример 2.1V по ќелија на фулл пун акумулатор.

12.60 V      100%   
12.35 V      75%   
12.10 V      50%   
11.95 V      25%   
11.70 V      0%

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #24 на: 07 Ноември 2013, 15:19:22 pm »
Za pocetok treba klemite na alakumatorot da se cisti i naprskani so bakaren sprej zaradi podobra provodlivost.

Отсутен DS

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #25 на: 15 Ноември 2013, 13:46:16 pm »
сакам да прашам нешто во врска со климата/парното.  зошто стално кога ке го пуштам парното на + под бордот се пушта (AC) и климата почнува да работи, со секое пуштање на парното иако пред тоа е исклучено (AC)? (тоа се случува со секое вадење и ставање на клучот..)
пред тоа не правеше така (доколку пред тоа сум ја исклучил климата (AC) со наредно стартување на парното на (+,-) не се вклучуваше клима, само парното почнуваше да грее)
-го менував реглерот и од тогаш вака ми прави (го извадив акумолаторот и пак го ставив ама повторно исто..)
Дали знае некој? :)
loading...

Отсутен DS

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Seat Ibiza 1.4 1999
« Одговори #26 на: 17 Август 2014, 16:20:50 pm »
Имам проблем со централното заклучување, не можам да ја одклучам/заклучам преку копчињата на клучот. ја сменив батеријата повторно истиот проблем. го однесов клучот на клучар го провери на апаратче и немаше никакво зрачење, апаратчето покажуваше 00 00(најверојатно со фреквененциометар).ми рекоа дека требало да отидам со колата и дека треба да се програмира. читав по интернет како се програмира (најверојатно истот мислел и клучарот)
http://jamesis2.blogspot.co.uk/2012/09/seat-ibiza-1999-2002-key-fob-programming.htmlно не успеав. Дали има некој некоја идеја како да го средам? :)
loading...