A, пример ако почне да свети и после одредно време ја снема во што може да е проблемот. Притоа при дијагностика колата да не пријавува никаква грешка.
ај да се повторам од горе, ама во кратки црти.. да се запали сам чекенџин и после сам да се изгаси можно е од 2 работи:
-некаде, некој сензор губи контакт. некоја жица или клема нема добар контакт. после некое време ке си се врати контактот, компјутерот ке види дека се е во ред и го гаси сијаличето.
-втора опција е лошо гориво. си сипал лошо гориво, компјутерот чита мнооогу чудни и негативни параметри на ламбда сондата и пали чекот.. по некое време му сипнуваш убаво гориво, работата се враќа во нормала, компјутерот тоа го чита и го гаси чекот.
во секој случај, промените со палење и гасење сијаличето на чекот не се инстант. нај често трае тоа од 20 до 100 километри. оној момент кога ке се изгаси сијаличето, уствари сваќаш дека проблемот кој го имало да се запали го нема ама од поодамна, а не тогаш.
но нај често (скоро секогаш) грешката останува запишана во компјутерската меморија. да не ја прочита како постоечка, може само ако е ваден акумулатор нешто или втората опција е “ебате дијагностиката“ што ја користел мајсторот...