Автор Тема: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail  (Прочитано 6233 пати)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #15 на: 01 Јуни 2014, 22:38:56 pm »
Убава кола, со здравје да се служиш.

Отсутен Gryffindor

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #16 на: 01 Јуни 2014, 23:04:58 pm »
Мило ми е што ви се свиѓа. Нормално дека ќе има измени со се цел да изгледа подобро, се надевам дека ќе добијам добри совети од вас за да го направам тоа :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #17 на: 01 Јуни 2014, 23:15:56 pm »
Интересно количе, создравје да се вози :) :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #18 на: 01 Јуни 2014, 23:38:21 pm »
Аха, ок. Windowbags мислев дека се поделени на предни и задни. Инаку, сега гледам, во Стило се можни следниве комбинаци

-Предни за глава
-Предни странични
-Задни странични
-Завеси
(Siemens MY99 Modul 2F-4P-4L-2T-I-S-C)

Брои, брои, пак може 8 да се :)

Не сум сретнал купе да има задни странични, 99% нема.
Мн. се ретки возилата со 4-5 врати кои имаат задни странични.

Друга работа, зависи за кој пазар е наменето возилото.
пр. крузот за европски пазар е со максимум 6, а на запад појачана е безбедноста со 10 ербега.

Присутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1451
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #19 на: 02 Јуни 2014, 15:42:39 pm »
Друга работа, зависи за кој пазар е наменето возилото.
пр. крузот за европски пазар е со максимум 6, а на запад појачана е безбедноста со 10 ербега.
Што ти значи "на запад"?

Присутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5752
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #20 на: 02 Јуни 2014, 18:12:33 pm »
Tetovo - Gostivar

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #21 на: 02 Јуни 2014, 23:28:38 pm »
Друга работа, зависи за кој пазар е наменето возилото.
пр. крузот за европски пазар е со максимум 6, а на запад појачана е безбедноста со 10 ербега.
Што ти значи "на запад"?
Мислев на амерички пазар.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #22 на: 03 Јуни 2014, 14:09:56 pm »
За амерички пазар покрај држач за кока кола мора да има и остава за хамбургер..


Убаво количе, со здравје да го возиш и надградиш..

Отсутен Gryffindor

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #23 на: 16 Април 2015, 13:18:50 pm »
Ete me mene po povekje vreme :) Stiloto go vozam ushte i mozham da kazham deka sum prezadovolen. Do sea mu smeniv povekje raboti..neli normalnoto redoven servis..novi chetiri amortizeri na Monro, komplet letni gumi michelin i komplet zimni gumi michelin..aluminiumski bandazhi, ferodo plochki za kochnici, komplet zvuchuvanje ( dve elipsi kenwood, dva predni zvuchnika kenwood i radio sony)...mi ostanaa da gi smenam ushte greachite poshto tri nerabotat, a eden raboti..ali toa kje go napravam pred zimoto.
Do sega ne sum imal nitu eden defekt (da ne ja urocham)
Da ja isperam i kje objavam neshto sliki :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7080
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #24 на: 17 Април 2015, 10:59:16 am »
Внимавај со греачите да се оргинал. Инаку џабе.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11749
  • Архитект
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #25 на: 17 Април 2015, 11:33:14 am »
Зошто мора оргинал и зошто џабе ако не се?

Отсутен Gryffindor

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #26 на: 17 Април 2015, 14:13:25 pm »
Внимавај со греачите да се оргинал. Инаку џабе.
Od servisot kade ja odrzhuvam kolata mi kazhaa deka original i kvalitetni grejachi bile okolu 100/1200 denari eden, a evtina varijanta e okolu 500/600 denari za grejach. Tie skapite dovagjaat i so garancija, a drugite ne. Do sega se shto sum staval vo kolata bilo poskapo, original i kvalitetno, ja pravam kolata za moja dusha, veruvam i za grejachite kje bide taka..kje razmislam shto kako.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14378
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #27 на: 17 Април 2015, 14:27:29 pm »
Старите амортизерите на колку % беа кога ги смени?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Gryffindor

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #28 на: 17 Април 2015, 14:50:27 pm »
Ne znam da ti kazham iskreno, mislev da proveram ali ne proveriv. Samo kolata mnogu mi klimashe na vozenje i koga kje kachev trujca pozadi kolata se mnogu navaluvashe nadolu. E sea..koga kupuvav predni amortizeri zedov Monro Standard, a po mesec dena otkako gi kupiv prednite zedov i zadni, ali kupiv Monro Refleks (poradi toa shto Standard nemaa na lager a ne mi se chekashe) . E sea refleksot se po tvrdi, i malce mi e kruta na dupki ali toa e toa..

Присутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1451
Одг: Fiat Stilo 1.9 JTD Common rail
« Одговори #29 на: 18 Април 2015, 08:42:07 am »
Со здравје да си ја возиш и да уживаш со неа. Јас темпомат не гледам на колава...