Автор Тема: Перење возила  (Прочитано 782662 пати)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3314
Одг: Перење возила
« Одговори #2535 на: 14 Септември 2020, 23:30:31 pm »
Ne e tocno ova! Imas statistika na kolku koli se slucilo ova? Elaboriraj Zlate daj da procitame nekoj struce trud za toa kako ne treba da se pere kola so kiselina.
Да седнам на компјутер и ќе пишам малку подетално.

Присутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3882
Одг: Перење возила
« Одговори #2536 на: 15 Септември 2020, 00:12:30 am »
Ako ne primeti, prcot dupi oti pred nekoe vreme Deni istoto nego mu go vikase  ;D
Inaci nema so da pisuvas detalno koga site znaeme deka samponite po avtoperalnite ( posebno po samousluznite ) se so visoka ph kiselost, se so cel da se olesni i da se skrati vremeto na perenje, megutoa so golema steta vrz samite koli, vklucuvajki farovi, lak, plastiki i taka natamu.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7302
Одг: Перење возила
« Одговори #2537 на: 15 Септември 2020, 01:51:38 am »
Ako ne primeti, prcot dupi oti pred nekoe vreme Deni istoto nego mu go vikase  ;D
Inaci nema so da pisuvas detalno koga site znaeme deka samponite po avtoperalnite ( posebno po samousluznite ) se so visoka ph kiselost, se so cel da se olesni i da se skrati vremeto na perenje, megutoa so golema steta vrz samite koli, vklucuvajki farovi, lak, plastiki i taka natamu.
Прав е Роци, и кај мене има симптоми на лакот и фаровите.

Присутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3882
Одг: Перење возила
« Одговори #2538 на: 15 Септември 2020, 02:03:10 am »
Epa sakame bezkontaktno...🤔

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9020
  • Возач без обзир. Безобзирен возач.
Одг: Перење возила
« Одговори #2539 на: 15 Септември 2020, 02:16:00 am »
Roci, преќини со заебанциите, кажи дали имаш мобилна служба :D

Ако тераш накај Скопје да те ангажираме :D
Министерство за транс, поп и виски.

Присутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3882
Одг: Перење возила
« Одговори #2540 на: 15 Септември 2020, 03:21:16 am »
Koj ke dojde vo Veles, besplatno ke bide usluzen 😁

Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Перење возила
« Одговори #2541 на: 15 Септември 2020, 03:32:32 am »
Ako ne primeti, prcot dupi oti pred nekoe vreme Deni istoto nego mu go vikase  ;D
Inaci nema so da pisuvas detalno koga site znaeme deka samponite po avtoperalnite ( posebno po samousluznite ) se so visoka ph kiselost, se so cel da se olesni i da se skrati vremeto na perenje, megutoa so golema steta vrz samite koli, vklucuvajki farovi, lak, plastiki i taka natamu.
Verojatno mislis so nisko ph. Nego daj kako da se dojde do info koi tocno samponi koristat. Dali nekoj znae sto koristat vo peralna Okta-lisice. Vi sekoj slucaj veruvam deka site peralni bi koristele samponi za lesno perenje i usluzni i racni i masinski peralni.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Перење возила
« Одговори #2542 на: 15 Септември 2020, 09:14:31 am »
Ako ne primeti, prcot dupi oti pred nekoe vreme Deni istoto nego mu go vikase  ;D
Inaci nema so da pisuvas detalno koga site znaeme deka samponite po avtoperalnite ( posebno po samousluznite ) se so visoka ph kiselost, se so cel da se olesni i da se skrati vremeto na perenje, megutoa so golema steta vrz samite koli, vklucuvajki farovi, lak, plastiki i taka natamu.
Кажи што да правиме со коливе, каде да ги миеме? За дома знам дека сам си бираш, ама за перална? Гранит знаеме што користат за миење кола на пример? Да дознаеме. И таму е 120 денари основниот програм. Да ја искористиме темава на прав начин ако веќе сме установиле дека има проблем.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7302
Одг: Перење возила
« Одговори #2543 на: 15 Септември 2020, 09:18:58 am »
Бушав за 200?

Само во самоуслужната ми беше ок што имаат омекната вода и не ја бришеш после, а не остава флеки, ама и  тоа што хемија е....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Перење возила
« Одговори #2544 на: 15 Септември 2020, 09:21:38 am »
Супер е и Бушав, ама како да установиме од кои производи се случува нагризувањето? За киселост зборуваме? Ако е тоа ќе земеме ќе измериме, не е тешко. Еве јас во наредна прилика ќе земам лакмуси и ќе проверам по наредни миења. Ама дали е тоа... Ако сакате да земеме паковања и да си поделиме, и да направиме масовно тестирање на цело село. Шо ѓи еам ќе ги сечам. :)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3314
Одг: Перење возила
« Одговори #2545 на: 15 Септември 2020, 09:33:40 am »
Две возила постојано ги перев на самоуслужна перална во период од една година.

Двете се гаражирани, третирани на ист начин, експлоатирани не баш идентично. Едното дремеше во гаража речиси цело време, другото возило го возев секојдневно.

И кај двете возила се јавија истите симптоми:
- замаглување на фаровите (прво почнува со мала флека која после секое наредно перење се зголемува)
- лајсните од со хром изглед почнаа да се лупат, односно да се одвојува хромираниот слој од пластиката (на едното возило само не на двете)
- пластиките кои што се под брисачите  на долниот дел од шофершајбната од црна боја станаа светло сиви

Едното возило кое што го возев почесто и го перам почесто, почна да јавува симптоми многу побргу.

На почетокот имав некое субјективно мислење дека симптомите се случајни и дека „му дошло време„. И не се замарав многу.
Ова возило пред некое време го продадов и има нов сопственик.

Тука на сцена настапува другото возило кое до тогаш не беше толку експлоатирано.
Започнав да го користам, перам речиси идентично како тоа возило што го продадов.

И симптомите се јавија, повторно и тоа по идентичен редослед.

Прво флеки на фаровите, па потоа приметив дека на една од ласните хромираниот слој е набабрен, и пластиките под брисачите почнаа веќе да се осветлуваат.

Ова за мене беше јасен сигнал дека единствено нешто што може да биде причината за таквите појави е начинот на кој што возилото е перено.
Затоа што реално не постои друга причина.

Двете возила не престојувале на отворено сонце секојдневно. Во последниве 6 месеци речиси и да не видоа сонце затоа што заради пандемијата работев од дома, и користев често велосипед. Возилата седеа во гаража.

Тоа е моето искуство. Немам линкови од Википедија и биохемиска анализа на шампоните, ама затоа имам „сувенири„ на возилата кои што се појавија мистериозно.

Веројатно исказот на @Roci e точен за киселоста или агресивонста на шампоните.

Шампонот со кој се пере возилото одлично ги пере фелните и правот од сопирачките и многу едноставно и лесно ги отстранува мушичките од хауба.

Вообичаено овие две „нечистотии„ се доста тврдоглави кога пробувам да го перам возилото сам (што е реткост). Најчесто за да ги исчистам добро ми требаат помошни средства од Сонакс за фелни и мушички.

Отткука потекнува и причината за мојата дедукција да дојдам до причината за последиците.

Проблемов го дискутурав со неколку мои познаници кои што ги перат возилата на истите перални. Двајца од нив веќе полирале фарови на возила кои што се не постари од 6 години.

Случанјост?


Отсутен Angel Skopje

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 272
Одг: Перење возила
« Одговори #2546 на: 15 Септември 2020, 09:36:49 am »
Две возила постојано ги перев на самоуслужна перална во период од една година.

Двете се гаражирани, третирани на ист начин, експлоатирани не баш идентично. Едното дремеше во гаража речиси цело време, другото возило го возев секојдневно.

И кај двете возила се јавија истите симптоми:
- замаглување на фаровите (прво почнува со мала флека која после секое наредно перење се зголемува)
- лајсните од со хром изглед почнаа да се лупат, односно да се одвојува хромираниот слој од пластиката (на едното возило само не на двете)
- пластиките кои што се под брисачите  на долниот дел од шофершајбната од црна боја станаа светло сиви

Едното возило кое што го возев почесто и го перам почесто, почна да јавува симптоми многу побргу.

На почетокот имав некое субјективно мислење дека симптомите се случајни и дека „му дошло време„. И не се замарав многу.
Ова возило пред некое време го продадов и има нов сопственик.

Тука на сцена настапува другото возило кое до тогаш не беше толку експлоатирано.
Започнав да го користам, перам речиси идентично како тоа возило што го продадов.

И симптомите се јавија, повторно и тоа по идентичен редослед.

Прво флеки на фаровите, па потоа приметив дека на една од ласните хромираниот слој е набабрен, и пластиките под брисачите почнаа веќе да се осветлуваат.

Ова за мене беше јасен сигнал дека единствено нешто што може да биде причината за таквите појави е начинот на кој што возилото е перено.
Затоа што реално не постои друга причина.

Двете возила не престојувале на отворено сонце секојдневно. Во последниве 6 месеци речиси и да не видоа сонце затоа што заради пандемијата работев од дома, и користев често велосипед. Возилата седеа во гаража.

Тоа е моето искуство. Немам линкови од Википедија и биохемиска анализа на шампоните, ама затоа имам „сувенири„ на возилата кои што се појавија мистериозно.

Веројатно исказот на @Roci e точен за киселоста или агресивонста на шампоните.

Шампонот со кој се пере возилото одлично ги пере фелните и правот од сопирачките и многу едноставно и лесно ги отстранува мушичките од хауба.

Вообичаено овие две „нечистотии„ се доста тврдоглави кога пробувам да го перам возилото сам (што е реткост). Најчесто за да ги исчистам добро ми требаат помошни средства од Сонакс за фелни и мушички.

Отткука потекнува и причината за мојата дедукција да дојдам до причината за последиците.

Проблемов го дискутурав со неколку мои познаници кои што ги перат возилата на истите перални. Двајца од нив веќе полирале фарови на возила кои што се не постари од 6 години.

Случанјост?

колку често т.е. на колку дена ги переше возилата и каде?

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3314
Одг: Перење возила
« Одговори #2547 на: 15 Септември 2020, 09:42:15 am »
Две возила постојано ги перев на самоуслужна перална во период од една година.

Двете се гаражирани, третирани на ист начин, експлоатирани не баш идентично. Едното дремеше во гаража речиси цело време, другото возило го возев секојдневно.

И кај двете возила се јавија истите симптоми:
- замаглување на фаровите (прво почнува со мала флека која после секое наредно перење се зголемува)
- лајсните од со хром изглед почнаа да се лупат, односно да се одвојува хромираниот слој од пластиката (на едното возило само не на двете)
- пластиките кои што се под брисачите  на долниот дел од шофершајбната од црна боја станаа светло сиви

Едното возило кое што го возев почесто и го перам почесто, почна да јавува симптоми многу побргу.

На почетокот имав некое субјективно мислење дека симптомите се случајни и дека „му дошло време„. И не се замарав многу.
Ова возило пред некое време го продадов и има нов сопственик.

Тука на сцена настапува другото возило кое до тогаш не беше толку експлоатирано.
Започнав да го користам, перам речиси идентично како тоа возило што го продадов.

И симптомите се јавија, повторно и тоа по идентичен редослед.

Прво флеки на фаровите, па потоа приметив дека на една од ласните хромираниот слој е набабрен, и пластиките под брисачите почнаа веќе да се осветлуваат.

Ова за мене беше јасен сигнал дека единствено нешто што може да биде причината за таквите појави е начинот на кој што возилото е перено.
Затоа што реално не постои друга причина.

Двете возила не престојувале на отворено сонце секојдневно. Во последниве 6 месеци речиси и да не видоа сонце затоа што заради пандемијата работев од дома, и користев често велосипед. Возилата седеа во гаража.

Тоа е моето искуство. Немам линкови од Википедија и биохемиска анализа на шампоните, ама затоа имам „сувенири„ на возилата кои што се појавија мистериозно.

Веројатно исказот на @Roci e точен за киселоста или агресивонста на шампоните.

Шампонот со кој се пере возилото одлично ги пере фелните и правот од сопирачките и многу едноставно и лесно ги отстранува мушичките од хауба.

Вообичаено овие две „нечистотии„ се доста тврдоглави кога пробувам да го перам возилото сам (што е реткост). Најчесто за да ги исчистам добро ми требаат помошни средства од Сонакс за фелни и мушички.

Отткука потекнува и причината за мојата дедукција да дојдам до причината за последиците.

Проблемов го дискутурав со неколку мои познаници кои што ги перат возилата на истите перални. Двајца од нив веќе полирале фарови на возила кои што се не постари од 6 години.

Случанјост?

колку често т.е. на колку дена ги переше возилата и каде?

Интервалот на перење отприлика е два пати месечно, ако возилото го возам почесто.

Или еднаш месечно (и поретко) ако седи во гаража и не се вози.

Најчесто перам на самоуслужните перални кај базен Карпош и на б.с Окта во Ново Лисиче.

Првата ми е попатна и поминувам секој ден покрај неа и застанувам да исперам кога треба, втората ми е во населба каде што живеам и најчесто таму перам навечер кога нема никој.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6624
Одг: Перење возила
« Одговори #2548 на: 15 Септември 2020, 09:52:06 am »
Сепак се чека на научна студија да бидеме 100% сигурни!

На колку возила се случил проблемов?

Од каде ја извади статистиката ако може да прочитаме подетално.

Иначе од моето лично искуство и кај мене врие од вакви перални и јас редовно ги користам, обично имаат посебна хемија за бандажи и залепени мушички на браник со тоа што се истакнува дека е забрането да се користи по каросерија.

За нормално перење си има друга програма топла вода со шампон или па активна пена. Е сега, нашиве изгледа бутаат све во една програма за поевтино да се пројде и после неко време се појавуваат проблеми.
« Последно менување: 15 Септември 2020, 10:34:47 am vlatko.klp »

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2787
Одг: Перење возила
« Одговори #2549 на: 15 Септември 2020, 09:54:29 am »
Dali imase bilo kakva zastita sealant ili slicno?

Ova so perenjevo stvarno problem veke seriozen.
Jas prestanav da peram vo edna od Sonax peralnite zatoa sto koristat Sonax odmastuvac za penjata.