Интересно е тоа со проблемите, но мислам дека ламелата отишла поради тешката каросерија и малиот мотор па и бензинец. Бобина дефинитивно рика или од старост или од неквалитет или од нередовна промена на свеќиците. Кога сум имал бензинец свеќици сум менувал на 15000км максимално. 90 посто е до лошото и ненавремено одржување. За стабилизаторите се сложувам дека страдаат од лоши патишта. Среќа е што немам такви... Во секој случај респект за километражата
Јас на HRV то менував свеќици на 40000КМ. Ми настана проблем пред две години кога се спремав за подолг пат, па покрај уље и филтри, променив и свеќици NGK од Солид.
Палиме колата да тргаме на пат и дури тогаш приметив два проблема:
1. Течење уље од кај филтерот за уље.
Морав пред само тргање да одам до Макпетрол и да земам оригинален филтер. Кога го сменија престана тоа течење.
2. Цела кола трокираше. Ги вративме старите свеќици (исто купени од Солид), се смири.
Купив BOSCH свеќици пред само тргање (со 4 пипци беа ако не се лажам), и супер све.
Тие НГК беа во Солид фер и ми ги примија назад. Чудно е што доста години купував таму ( и за Витарата и за ХР-В то), и одеднаш тапа филтер за уље и тапа свеќици.
На CR-V во не сум отворил упатство да видам кога треба да ги менувам.. Во подсвест ми е 40000 км, ама баш ќе проверам