Никад не сум сакал „гуми надвор од крило“, али ствар укуса, па ако ти праи тоа мерак, терај работа
Него, спирали се нарачуваат (најчесто од Грција), и најдобро ти е да нарачаш, а не постоечките да ги сечеш, или да бараш некои прикрпени. Со фабрички амортизери и пониски спирали, рачунај дека самиот амортизер ќе трпи повеќе товар од претходно, па многу веројатно дека ќе треба за пократко време да го сервисираш. Али „Авто-Мобил“ сервисот за амортизери, може да ти репарира за многу прифатлива цена, и плус и гаранција ти дава за нив, што ќе рече, репарирањето на твоите фабрички (кога ке дојде време), не е толку криминално решение
Се согласувам со Сале, дека најдобро е да се смени комплет (амортизери и спирали), меѓутоа и самото спуштање со спиралите ќе ти влијае врз колата и нејзиното однесување, не е дека е „туку-така“. Нормално, нема да влијае (врз стабилност и држење) толку, колку што би правело разлика комплет ако смениш, арно ама, ќе приметиш разлика, тоа ти гарантирам.
А би ти рекол, ако финансиски не моеш да си дозволиш нов комплет (што нема ништо лошо у тоа, ипак 29304248237 векои сме у криза), НЕМОЈ само со спирали да спушташ дури 6-7 цм. Мислам дека е премногу, и така има да ги је**ш фабричките амортизери за многу кратко време.