Дојде денот.
Демонтиран тапацирот на кров, а богами на оваа кола тоа воопшто не е едноставно. Мора прво на носечките (кај врата) столбови, на предна шофершајбна столбовите и на задна исто да се симнат покривачитр, па тогаш и горниот. Следи исправање на длабнатинките на кровот со гумен чекан милиметар по милиметар. Многу досадна работа. После тоа се симиња бојата и премазите. Излезе на кровот дека веќе имало некаков мал удес, ама претходниот мајстор, не ја правел оваа постапка, туку фино си напунил со кит дупката, па сега вадевме "плочки" од кит на тоа место. (Кај возачката врата)...
Овака симињав се што има на кровот, ДО ГОЛО ЖЕЛЕЗО, па пак рамнење и враќање во првобитна состјба. Следно беше целосно обсигување на кровот, како би бил сигурен дека филерот и бојата ќе имаат добра и цврста врска на подлогата. Еве како изгледаше тоа низ неколку слики.
Откако е вратено се на свое место, во дел од милиметар, следи шприцање со филер, па повторно обсигување, да се измазни, како што била фабричка. Па послетоа фарбање.
Хартиите што се на хауба залепени... Јас ги залепив, нешто што НИЕДЕН мајстор не го прави. Поентата е додека се струга, има огромни количини на ситна прашина, која од таму влегува во парното и каналите од истото. Не ретко таа прашина го затнува хладњачето за парно и за клима. Не постои начин тоа да го исчистиш, освен да демонтираш одпосле се и рачно чистење. И да не се затести и запуши, доооолго долго ќе мириса од таму секогаш кога ќе пуштиш парно или клима, а ова јас вака го праам многу одамна. 10 мин. ќе земе од времето, а ќе соаси многу проблеми...
П.С. морам да кажам дека оволку дебел лим, последен пат видов на лада, тристач, пезеец... Значи СТРАШНО дебел е лимот на кровот. Тежок е за обработка, ама па и многу цврст. Оваков лим на новиве коли нема. Нема ни половина од дебелината. Ја сам изненаѓен. Не очекував...
Следно ќе евидентирам и постирам тука.