Автор Тема: Tunning by CALCULATOR?!?  (Прочитано 33238 пати)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #75 на: 30 Јули 2013, 23:28:20 pm »
Abe i za ova okolu kanali i ventili imase nekoi kalkulacii ne e od palet. Voobicaeno site olesnuvaat vo steblo i ja spustaat pecurkata toa e vo red i nemaozes da izgubis od standard. Sledev eden momak , vika vaka : agolot na ventilot na pecurkata go napravig 48* pa probav 46* pa 44* , protokot na vozduh na proben stolb nema razlika ama na sklopen motor ima 5 HP , so ova kaza deka nekoj od aglive koga probuval dobil 5 HP + odkolku so ostanatite.
Okolu goleminata na ventilite isto ima razlika zavisnost kakva postavenost imaat vo sama glava , a kanalite imaat nekoj koecicient fiksen gore dole e tuka koga probuvale.
Ventil (d) x 0,75-0,8 = na standard
Ventil (d) x 0,82-0,85 = na ulicno sporcko kolice
Ventil (d) x 0,88-0,92 = na trkacko kolice
Ova go znam za 2-ventili po cilinder za 4 - e drugo

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #76 на: 31 Јули 2013, 07:55:15 am »
Abe i za ova okolu kanali i ventili imase nekoi kalkulacii ne e od palet. Voobicaeno site olesnuvaat vo steblo i ja spustaat pecurkata toa e vo red i nemaozes da izgubis od standard. Sledev eden momak , vika vaka : agolot na ventilot na pecurkata go napravig 48* pa probav 46* pa 44* , protokot na vozduh na proben stolb nema razlika ama na sklopen motor ima 5 HP , so ova kaza deka nekoj od aglive koga probuval dobil 5 HP + odkolku so ostanatite.
Okolu goleminata na ventilite isto ima razlika zavisnost kakva postavenost imaat vo sama glava , a kanalite imaat nekoj koecicient fiksen gore dole e tuka koga probuvale.
Ventil (d) x 0,75-0,8 = na standard
Ventil (d) x 0,82-0,85 = na ulicno sporcko kolice
Ventil (d) x 0,88-0,92 = na trkacko kolice
Ova go znam za 2-ventili po cilinder za 4 - e drugo
i za 4 e isto, nema pricina da bide razlicno . A toa so aglite na ventilot i ralzicnata snaga, toa e taka i e za sekoj motor (komora) razlicno. Samo ekspreimentalno moze da se odredi koj agol najubavo bi ja pomeshal smeshata vnatre vo komorata, a so toa bi dobil use nekoe konjce :)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #77 на: 01 Август 2013, 20:13:50 pm »
Abe i za ova okolu kanali i ventili imase nekoi kalkulacii ne e od palet. Voobicaeno site olesnuvaat vo steblo i ja spustaat pecurkata toa e vo red i nemaozes da izgubis od standard. Sledev eden momak , vika vaka : agolot na ventilot na pecurkata go napravig 48* pa probav 46* pa 44* , protokot na vozduh na proben stolb nema razlika ama na sklopen motor ima 5 HP , so ova kaza deka nekoj od aglive koga probuval dobil 5 HP + odkolku so ostanatite.
Okolu goleminata na ventilite isto ima razlika zavisnost kakva postavenost imaat vo sama glava , a kanalite imaat nekoj koecicient fiksen gore dole e tuka koga probuvale.
Ventil (d) x 0,75-0,8 = na standard
Ventil (d) x 0,82-0,85 = na ulicno sporcko kolice
Ventil (d) x 0,88-0,92 = na trkacko kolice
Ova go znam za 2-ventili po cilinder za 4 - e drugo
i za 4 e isto, nema pricina da bide razlicno . A toa so aglite na ventilot i ralzicnata snaga, toa e taka i e za sekoj motor (komora) razlicno. Samo ekspreimentalno moze da se odredi koj agol najubavo bi ja pomeshal smeshata vnatre vo komorata, a so toa bi dobil use nekoe konjce :)
Ne e isto aj vaka na konkreten primar:

40mm ventil x 0,8= 32mm kanal => 32x32x3.14=3215.36 mm2 => ova e za da se pretvori od kruzna vo koja bilo forma , istovo ova za 2x32mm usisni ventili vobicaeno na mnogu 1,6 i 1,8 motori , znaci 32 ventil x 0,8 = 25.6 kanal x 2 grubo = 51.2mm okrugol kanal , zamisli kolkava dupka bi bilo ova , a kaj ovie motori odvaj e tolku dolg kanalot a ne e ni pola od ova visok.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #78 на: 02 Август 2013, 08:28:36 am »
Abe i za ova okolu kanali i ventili imase nekoi kalkulacii ne e od palet. Voobicaeno site olesnuvaat vo steblo i ja spustaat pecurkata toa e vo red i nemaozes da izgubis od standard. Sledev eden momak , vika vaka : agolot na ventilot na pecurkata go napravig 48* pa probav 46* pa 44* , protokot na vozduh na proben stolb nema razlika ama na sklopen motor ima 5 HP , so ova kaza deka nekoj od aglive koga probuval dobil 5 HP + odkolku so ostanatite.
Okolu goleminata na ventilite isto ima razlika zavisnost kakva postavenost imaat vo sama glava , a kanalite imaat nekoj koecicient fiksen gore dole e tuka koga probuvale.
Ventil (d) x 0,75-0,8 = na standard
Ventil (d) x 0,82-0,85 = na ulicno sporcko kolice
Ventil (d) x 0,88-0,92 = na trkacko kolice
Ova go znam za 2-ventili po cilinder za 4 - e drugo
i za 4 e isto, nema pricina da bide razlicno . A toa so aglite na ventilot i ralzicnata snaga, toa e taka i e za sekoj motor (komora) razlicno. Samo ekspreimentalno moze da se odredi koj agol najubavo bi ja pomeshal smeshata vnatre vo komorata, a so toa bi dobil use nekoe konjce :)
Ne e isto aj vaka na konkreten primar:

40mm ventil x 0,8= 32mm kanal => 32x32x3.14=3215.36 mm2 => ova e za da se pretvori od kruzna vo koja bilo forma , istovo ova za 2x32mm usisni ventili vobicaeno na mnogu 1,6 i 1,8 motori , znaci 32 ventil x 0,8 = 25.6 kanal x 2 grubo = 51.2mm okrugol kanal , zamisli kolkava dupka bi bilo ova , a kaj ovie motori odvaj e tolku dolg kanalot a ne e ni pola od ova visok.
Е сега ја оплеска мноooooгу.... При оваа математика треба да рачунаш ПЛОШТИНА, а не дијаметар. Прво равенката е, дијаметар на квадрат по П, врз 4, (D2P/4). Ти ем што ја утна формулата, ем ги собра дијаметрите. Значи за 2 вентила 32mm плоштината за x 0.8 канал (25.6) ќе биде 1018mm2 ,  додека за 51.2mm ќе биде 2058mm2. Одамна не сум те седнал на инженерски муабет ;)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #79 на: 02 Август 2013, 19:04:32 pm »
Abe i za ova okolu kanali i ventili imase nekoi kalkulacii ne e od palet. Voobicaeno site olesnuvaat vo steblo i ja spustaat pecurkata toa e vo red i nemaozes da izgubis od standard. Sledev eden momak , vika vaka : agolot na ventilot na pecurkata go napravig 48* pa probav 46* pa 44* , protokot na vozduh na proben stolb nema razlika ama na sklopen motor ima 5 HP , so ova kaza deka nekoj od aglive koga probuval dobil 5 HP + odkolku so ostanatite.
Okolu goleminata na ventilite isto ima razlika zavisnost kakva postavenost imaat vo sama glava , a kanalite imaat nekoj koecicient fiksen gore dole e tuka koga probuvale.
Ventil (d) x 0,75-0,8 = na standard
Ventil (d) x 0,82-0,85 = na ulicno sporcko kolice
Ventil (d) x 0,88-0,92 = na trkacko kolice
Ova go znam za 2-ventili po cilinder za 4 - e drugo
i za 4 e isto, nema pricina da bide razlicno . A toa so aglite na ventilot i ralzicnata snaga, toa e taka i e za sekoj motor (komora) razlicno. Samo ekspreimentalno moze da se odredi koj agol najubavo bi ja pomeshal smeshata vnatre vo komorata, a so toa bi dobil use nekoe konjce :)
Ne e isto aj vaka na konkreten primar:

40mm ventil x 0,8= 32mm kanal => 32x32x3.14=3215.36 mm2 => ova e za da se pretvori od kruzna vo koja bilo forma , istovo ova za 2x32mm usisni ventili vobicaeno na mnogu 1,6 i 1,8 motori , znaci 32 ventil x 0,8 = 25.6 kanal x 2 grubo = 51.2mm okrugol kanal , zamisli kolkava dupka bi bilo ova , a kaj ovie motori odvaj e tolku dolg kanalot a ne e ni pola od ova visok.
Е сега ја оплеска мноooooгу.... При оваа математика треба да рачунаш ПЛОШТИНА, а не дијаметар. Прво равенката е, дијаметар на квадрат по П, врз 4, (D2P/4). Ти ем што ја утна формулата, ем ги собра дијаметрите. Значи за 2 вентила 32mm плоштината за x 0.8 канал (25.6) ќе биде 1018mm2 ,  додека за 51.2mm ќе биде 2058mm2. Одамна не сум те седнал на инженерски муабет ;)

kako i da e su se pobrkal edno 8-godini ne sum smetal nisto od ova , ama i da e diametar e premnogu golemo za kanl ke treba da prolistam malce za da vidam kako bese za 4-ventila racunicata a i za nejze konecno imase nekoj vakvi koeficienti.

Отсутен singapur

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 130
  • http://www.youtube.com/watch?v=32AL7jrtAEs
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #80 на: 02 Август 2013, 22:46:11 pm »
duri sega znam deka nisto ne znam  :-\

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #81 на: 03 Август 2013, 10:51:15 am »
duri sega znam deka nisto ne znam  :-\


Odluci se znaes ili neznaes.

Mala pomos za Atmosverski motori  preracunici okolu glava i pravene na motor se raboti za motori od buba ama ne go zimajte toa vo obzir site motori se isti za preracunici , temata na forumov se vika  "Small powerhouses and old school" ima dosta da se nauci od ovde , za kompresija , agli na bregasta , golemina na kanali , i ostanato vo motorot.

http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,3257.0.html


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #82 на: 05 Август 2013, 14:02:52 pm »
нема врска колку вентилец е... Поентата зошто (најчесто) се користат 2 усисни вентили е дека ПЛОШТИНАТА која ја покриваат (а со тоа и плоштината на УСИСНИТЕ канали) е поголема кога би се користел 1 вентил. Додека пак со 3 усисни вентили, минимално се зголемува усисната плоштина ама пак се комплицира дизајнот, трошковите се поголеми, повеќе подвижни делови, итн...

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #83 на: 17 Октомври 2013, 20:20:37 pm »
nesto svezo od forumite koj gi posetuvam , poglednete kakov dizajn ima motoruv , se raboti za F1 motor , ama koga se vozel vo koja godina neznam.

http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=15385&sid=e1796fb0564bf4748c934388586f3680

Отсутен Harris

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1285
    • http://www.facebook.com/RenaultOwnersClubMacedonia
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #84 на: 17 Октомври 2013, 20:28:58 pm »
Такви агрегати F1 болидите имале од 1996-2005 :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #85 на: 18 Октомври 2013, 14:24:13 pm »
nesto svezo od forumite koj gi posetuvam , poglednete kakov dizajn ima motoruv , se raboti za F1 motor , ama koga se vozel vo koja godina neznam.

http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=15385&sid=e1796fb0564bf4748c934388586f3680
ova treba ubavo da se prostudira :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #86 на: 18 Октомври 2013, 15:18:28 pm »


Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #87 на: 18 Октомври 2013, 16:59:58 pm »
za kolku bari?
ke ja fatite svekicata na dremong nekoj milimetar  ;D da se strafi podlaboko vo glavata

P.S.: Se vadi sajbnata na svekicata, a ako ja simnes na drebong rizikuvas da go jades stapot! :P Toa mozes da go napravis, ako predhodno dobro presmetas, ili da si stavis nekoja vakva svekica pa da ne se zamaras! :P

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



ако се извади шајбната, можи да поебам нешто? се работи за фичо мотор 750, а и дали ке добијам нешто плус?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #88 на: 18 Октомври 2013, 17:04:25 pm »
ништо нема да добиеш

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #89 на: 20 Октомври 2013, 11:26:27 am »
Такви агрегати F1 болидите имале од 1996-2005 :)

Ma koga i da e ne e ni denes nesto porazlicno , gore dole ne menuvaat mnogu , zosto im e probano i trjno.