Автор Тема: 1.6 TDI на VW - Релативно нов- Искуства, совети и препораки!  (Прочитано 10226 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Сеа може да се вратиме на 1.6 моторот?

Седни повози го поло 1.6 75кс, прво прашање  ќе ти биде: „а колку е доплата за 90кс?“

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
За цена од 147xx EUR за основната опрема очекувам тоа Polo-то  да се спореdува со нешто во рангот на Ford Focus 1.6 105KS za 13900 во исто основна опрема со вториот по ред бензински мотор во понудата.

Ставањето на тој мотор во Polo е исто како и оној 1.6 што го бутаат во Passat - Нишчо особено, досадно, квалитенто и штедливо за скапи пари.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Кузнај дали Дени ја преспал ноќта чим го провлекува муабетов низ 4 теми ;D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Зашто терате бензин дизел расправии во сите ебани можни теми?!?! Еден муабет убаво неможе да помина. Па и се фативте за мотокултиваториве.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
1.6 TDI 75ks 195Nm, лесно се чипува на 136ks 300Nm  ;) Инаку потполно ист е моторот како тој со 105Кс и 250Nm, само софтверски ограничен...


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Сите трубо мотори се софтверски контролирани. Прашањето е дали ти сакаш да ги порвериш лимитите не механичките делови што ги вградил производителот на сопствен ризик.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Drugar mi sto go zema Golfit so 1.6 so 90 konjovi (postiorav sliki na forum mislam porano)  zasega e zadovolen.

Ne znam tocno kolku mu trosi no dosta smireno raboti i spored negovite kazuvanja sosema solidno ja vlece karoserijata od Golf!


Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Силата и влечењето е релативно од умот, кој, што, како очекува! а и небитно за оваа тема :)

Него има пријавено некој корисник мани и дефекти?

На пример како што бил случајот со 1.2тси и 1.4тси 170-ката!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Добар мотор но не подобар од 1.9 TDI PD со истата коњажа.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Сите трубо мотори се софтверски контролирани. Прашањето е дали ти сакаш да ги порвериш лимитите не механичките делови што ги вградил производителот на сопствен ризик.

Конкретниов веќе е проверен.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Добар мотор но не подобар од 1.9 TDI PD со истата коњажа.
Возеше ПД?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vladeee

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
Ме мрзи да читам се, ама еве ке пишам на колега што му се случи на ново голфче, 1.6 tdi, почна да чади на газење и да невлече и да сецка. Го однесе на сервис му кажаа демек лоша нафта дрн, дрн а дечкото става нон стоп од лукоил, му кажаа адитиви да става. Незнам како го реши проблемот, знам дека ми се жалеше дека кога го палеше работеше како тракторче.
>>>>><<<<<

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Новите 1.6 ТДИ мотори имаа одредени проблеми пред неколку години кога првпат, кои мислам дека се веќе решени.

Иначе, 1.6 TDI 90 и 1.6 TDI 105 (и миииииииислам 75-коњската верзија) се механички идентични, и сите три се ремапираат комотно на 135 коња.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Се ремапира и мојата на 170 комотно. Ама да не одиме по отпади да бараме турбини ко Рики.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Муабетот е дека моторите се механички идентични. Муабетот е дека можеш тој од 75 коња да го ремапираш на 105 и да си тераш како што фабриката предвидела.