Автор Тема: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet  (Прочитано 64479 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #165 на: 19 Август 2013, 12:06:30 pm »
Дизелчето пеее:)  Додуше има знаци на проблеми сеуште. Ќе видиме до каде ќе стигнеме со дијагноза на бризглаки и усисна грана но сега веќе е во далеку подобра кондиција од она што беше на почеток. Целосно рамномерно потегнување без jerkey подрипнувања на ниски вртежи. Се изгуби flat spot појавата од 2100-2300.

Течноста за кочници импресионираше во сегмент квачило. Ако кај постари коли по правило не ја менуваат оваа течност со години. Кај овие со хидраулични квачила топло ја препорачувам редовната промена.

А за оригинални делови, за жал кај нас останува e-bay/amazon како најдобар извор за вакви делови со прифатлива цена. Овој конкретно од amazon.de.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #166 на: 19 Август 2013, 12:21:34 pm »
Да бидам искрен и стварно пее дизелот во Алфа. Не сум сретнал до сега ниеден дизел од тоа време што вади таков звук.

Па мислам и дека друг дел освен оригинален за цревото, тешко. Незнам колку би можело со силиконско црево, со оглед на тоа „цуцлата“ што ја има, односно неговата намена.

Пиши кога ќе можеш за глицеринот, што како е подобро, јас сменив кај мене помошен цилиндар но не и течноста, иако не е воопшто скапа инвестиција ~1200 ден за оргинален по упатство Tutelа. А како сами ја менувавте, не ви требаше вакум пумпа?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #167 на: 19 Август 2013, 12:47:51 pm »
Оваа течност е на ATE и за литро во MegaAutoparts платив 650 ден. Е сега во системот собирра околу 500ml што е далеку помалку но за манипулација ти треба едно 100-150 вишок за да бидеш сигурен дека си ја потиснал старата.

Ја вадевме по принцип на „стискач“ у кола и дерење “СТИСНИ-ПУШТИ“. Иако бев на ниет да правам систем под притисок од прскалка од земјоделска аптека, ќе требаше многу да чекам оти кајнас нема да влезш во една продавница и се да најдеш. Вака кога отоворив толку се решив одма да почнам по стар проверен принцип. Инаку она што не предвидов е дека садот за течност не можеш да го испразниш оти на врвот има сито кое не дозволува да брцнеш цевче и да го исцедиш. Така да остана да се изгура низ црево за кочница.

Плавата боја помага, но прочитав дека обратната варијанта од плаво во амбер потешко одело оти бојата не се одмивала лесно. Но сега 3 години по спецификации раат. После ќе го мислиме.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #168 на: 23 Август 2013, 19:23:49 pm »
Фина кола, се ми се чини како да ја имам видено еднаш - двапати негде ако не се лажам :)

За дизелците незнам, братучед ми имаше 2.0 бензин и беше стварно ракета за нејзината големина, али ја шитна пред година дена за делови дека беше right hand drive, a и имаше доста проблеми дека беше мењан моторот и возен без масло кога му ја носеле од Англија до МК, па повеќе време колата беше кај мајсторот во Ченто отколку кај него пред зграда.

Секогаш е најкејфски кога користиш оригинални делови.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #169 на: 10 Декември 2013, 12:54:37 pm »
Мала модификација:

Горна:









Долната чека спремна, да легне некој под кола.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #170 на: 10 Декември 2013, 13:26:13 pm »
Би требало да се изостри контролата врз турбото сега. :) Убава модификација!

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #171 на: 10 Декември 2013, 15:17:32 pm »
Би требало да не ме акаат веќе наоколу мајстори за мочани црева. Ем те дерат ем добиваш балон. Иако кај мене веројатно не се само цревата ќе да има некоја дополнителна мана со VGT контролата. Ама барем ова нема да го мислам веќе.

Инаку во споредба со претходното што беше напукнато па крпено дур да се направи ова, овде сосема различен е осетот на линеарност при додавање на гас - сајла :)

Ќе видиме долното викендов како ќе се покаже.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #172 на: 10 Декември 2013, 15:36:51 pm »
Зошто е оваа жолтата жица која се гледе на последната слика која оди во плус клемата?Инаку топ излегло кај го прави и колку те чинеше?
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #173 на: 10 Декември 2013, 15:46:18 pm »
Таа жолта жица едно време беше фино стегната ама сега со буричкање се размести. Инаку носи 12V во багажник за еден Pioneer: TS-WX206A .

Цевките со намолување ми ги изработија едни „пријатели“ по непопуларна цена од 180 eur за двете цевки. Не сакаа ни за толку да работат многу биле зафатени.  Ама па нарачка на веќе готови ми беше тука некаде па решив да ги сработат овде. И ако има мака можам да барам да преправат малце. Инаку луѓето работат инокс системи за прехрамбена индустрија.

Цевките се INOX и мака се кривините, бидејки во мк нормално ги нема, 6 кривини 80 еур, па сега види како стојат работите.

Ако сака некој да праша може ама цената не е мала а и они не се баш воодушевени.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #174 на: 10 Декември 2013, 15:50:55 pm »
ко за на драг да ги спремате коливе мајку му :D

и еден најобичен тенок алуминиум ќе заврши работа

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #175 на: 10 Декември 2013, 15:52:30 pm »
Ама сеа буст - нааа! :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #177 на: 10 Декември 2013, 16:43:31 pm »
Убаво ..убаво ... Епа за арно нека е, првин ЕГР сеа овие не ти се остава црн дим а ;D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #178 на: 10 Декември 2013, 17:05:53 pm »
kakvi se vpecatocite so blankiran egr?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 JTD 16v m-jet
« Одговори #179 на: 10 Декември 2013, 17:39:25 pm »
Не е бланкиран ЕГР-то. Само е направена модификација, прилично фабричка. Намалени се отворите низ кои влегуваат издувните гасови во грана, со редуцир плочка:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.