Пред 5-6 месеци правев муабет со еден човек кој ми спомна дека некаде монтирале HHO кое не трошело електрична енергија.Тоа ме зачуди и сеуште не можам да си го објаснам а и на интернет не најдов никакво појаснување и информации. Само ја најдов оваа страна на фејсбук која е македонска и има слики од системи кој се вградени на македонски возила и на ниедна слика не се гледа дека целиот систем е прикачен на акумулатор.Да беше аинштајн жив ке го прашав како работи. https://www.facebook.com/EconokitMK
или пребарајте ekonokit macedonia
Тоа е водена пареа... Е ова е веќе превара
btw еве некој бараше тестирање од независна лабораторија на Ekefantino:
Profesor Goran Vorotović i g-din Dragan Radivojević
iz
Labaratorije za ispitivanje motora "CIAH" na Mašinskom fakultetu u Beogradu, obavili su zvanične testove
merenja primene "HHO" gas tehnologije, sa našim Vodonik Generator-om, na motorima sa unutrašnjim sagorevanjem goriva. Između ostalih izdvajamo testove uporednog merenja
razlike snage u opterećenom režimu rada vozila
bez uključenog "HHO" generatora i sa primenom "HHO" gasa na:
1. dizel agregatu 1.5 dci "DACIA LOGAN"
dizel 57 KS
dizel + "HHO" 64 KS
razlika + 7 KS
2. benzinskom motoru 1.4 "SEAT CORDOBA"
benzin 54 KS
benzin + "HHO" 76 KS
razlika + 22 KS
Eве и некоe сведоштвo на еден од многуте корисници на Elefantino:
На возилу PASAT 1.9 TDI, 2009 годиште.
Возило је пре уградње вожено за Немачку и прешао је око 4000км са са вожњом и до 200км/час, просечно је трошио 8 литара на 100км.
После уградње Водоник Генератора возило је опет вожено за Немачку, идентичним ритмом и истом просечном брзином. Пређено око 4000 км са максималном брзином и преко 200км/час. Просечна потрошња са ВГ је спуштена за 30% што износи 5,6 литара на 100км.
Власник возила каже да очигледно има повећање снаге, као да мотор боље прима гас. У градској вожњи и на овореном у Србији има од 20 до 25% уштеде ДИЗЕЛ горива на свом возилу