Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1922500 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2805 на: 23 Ноември 2012, 16:15:05 pm »
Шо праиме со изразот Нафта за домаќинство, лож уље и сличните дизел горива? ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2806 на: 23 Ноември 2012, 16:15:20 pm »
Ti gi nabrojav gore. Site mozno prevozni sredstva se dizel.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2807 на: 23 Ноември 2012, 16:15:58 pm »
Шо праиме со изразот Нафта за домаќинство, лож уље и сличните дизел горива? ;D

ma toa e nafta za taxisti.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2808 на: 23 Ноември 2012, 16:16:23 pm »
Го занемаруваме, не ни оди во полза... if u know what i mean.

Ti gi nabrojav gore. Site mozno prevozni sredstva se dizel.
Твоето не е ;D

Отсутен Start Up Mac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1518
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2809 на: 23 Ноември 2012, 16:16:42 pm »
Шо праиме со изразот Нафта за домаќинство, лож уље и сличните дизел горива? ;D

ma toa e nafta za taxisti.
hahahahahahhahahahahhahhahha

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2810 на: 23 Ноември 2012, 16:17:19 pm »
Шо праиме со изразот Нафта за домаќинство, лож уље и сличните дизел горива? ;D

ma toa e nafta za taxisti.

Нели плинот е за таксисти? :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2811 на: 23 Ноември 2012, 16:18:52 pm »
(и покрај тоа што го изедитира првиот пост кој што завршуваше со „у пизду матер“)

сори, се изнервирав. горко се покајав, си ја признав сам на себе грешката и се поправив.

кој од овие два мотори е волуметриски поефикасен и дали поефикасниот значи дека е подобар?

Аааааа не не не не. Сега доаѓаме со делот „земена на тези“. Ако ги видиш своите постови, од почеток зборуваше за „ефикасност“ и дури мнооогу подоцна (ваљда откако те притегнав) „ефикасност“ пуф магично од нигде-никаде се смени во „волуметриска ефикасност“! Другоме ти ту причу младичу, на клупи у маало евентуално.

Имено, „волуметриска ефикасност“ и само „ефикасност“, во контекст на МВС, се две ДИБИДУС различни работи. Одлучи се за што ќе зборуваме!

Да те потсетам дека од почеток тврдеше дека „помала кубикажа за иста снага значи поголема ефикасност“. Катастрофално неточно. После виде-невиде, тезата ја СМЕНИ во „помала кубикажа за иста снага значи поголема волуметриска ефикасност“. Сосем различно, но такоџер катастрофално и помалку разочарувачки неточно.

Кажи сега која е добрата ствар. Ефикасноста? Дефинитивно. Само што тоа нема БЛАГЕ ВЕЗЕ со односот кубикажа/снага, а ОД ТАМУ ПОЧНА муабетот!

Издиференцирај го својот конечен став и глеј да не го менуваш, пошто како инаку ќе ти докажам дека не си во право??


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2812 на: 23 Ноември 2012, 16:19:18 pm »
Е па плин и лож ти е за таксисти :D
Дизел за возење, бензин за хаус:

https://www.youtube.com/watch?v=KlmMOLUx_xQ&playnext=1&list=PL501FA6C14897ECB0&feature=results_main

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2813 на: 23 Ноември 2012, 16:36:30 pm »

Издиференцирај го својот конечен став и глеј да не го менуваш, пошто како инаку ќе ти докажам дека не си во право??


Извинувањето е прифатено. Не ми е целта да те изнервирам, целта ми е да објасниш уште во првот пост што е грешно, а не да се натегаме 2 дена што сакаме да кажеме. BTW, повели:

Мојот став:

1. Ефикасност е едноставно дефинирана: Од помалку да добиеш повеќе. Без разлика дали се работи за МВС или сок од круши.
2. Ако имам два (N/A) мотори со ист дисплејсмент (запремина, волумен), поефикасен е тој што произведува поголема моќ. Пример, кој лесно се покажува со два исти турбо мотори (едниот со намалена ефикасност): http://www.zeperfs.com/en/duel4438-4171.htm (или претходниот пример со атмо моторите од Ferrari.)
3. Ако споредувам мотори со различен дисплејсмент, а со иста (или слична) максимална моќ, поефикасен е тој кој има помала кубикажа (произлегува точка 1) Пример: Renault Megane II 1,9 dci 120ks vs 1.5dci 106кс. или Fiat Stilo 1.4 16v 95кс и Fiat Stilo 1.6 16v


Дали ќе ја сместиш оваа ефикасност во рамките на „волуметриска“ или во некоја друга, рамка, оставам на тебе.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2814 на: 23 Ноември 2012, 16:43:30 pm »
И тежината на моторот и волуменот и горивото и оксидирачот (воздухот) се инпути во процесот на производството на кинетичка енергија. Така да мотор кој користи помалку гориво, воздух, е полесен, има помала зафатнина помеѓу споредба на два мотори е поефикасен. Само не знам дали и цената на моторот би можело да се смета за инпут, бидејќи е релативна, променлива и слично. Така да мислам истѕо како Симо во моментов,.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2815 на: 23 Ноември 2012, 16:44:13 pm »
mile, kazi mu deka sparkot e najefikasen

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2816 на: 23 Ноември 2012, 16:45:24 pm »
Cenata i potrosenoto se glavnite supstanci. Za da gi isklucime niv treba mesecni primanja od barem 3000eur...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2817 на: 23 Ноември 2012, 16:46:46 pm »
Ефикасен е, затоа што со многу помалку пари го носи фаланга до работа отколку мојата 166-ка што ме носи мене.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2818 на: 23 Ноември 2012, 16:47:24 pm »
LP никако нема да си опрости што ја смени üбер Корсицата, за косилица ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2819 на: 23 Ноември 2012, 16:48:07 pm »
mile, kazi mu deka sparkot e najefikasen
Од кај знам дали е спаркот најефикасен? А башка, често кога се прави споредба на ефикасност како инпут се зема само количлината на потрошеното гориво како единствен фактор а не и испуштањето на CO2 и останати соединенија, потрошеното гориво и струја при производство на моторот, алуминиумот, пластиката и слично.