во кои режими поточно?
Не можам точно да се сетам во кој распон на вртежи влече, и кога ја губи силата, ама еве што сум опишал кога ми беше сеќавањето најсвежо.Мислам дека над 3000-3500 вртежи нагло престануваше да влече, ама баш нагло (незгодно при претекнување, ако не си претекнал во оној распон што ја има снагата).
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7217.msg400364.html#msg400364Еве еден извадок од тоа што сум постирал тогаш:
"Сепак решив да дадам шанса и тоа на поевтината верзија со 1.5dCI мотор, сончев кров и обични седишта и со погон на 2 тркала. Нивото на опрема мислам дека беше Acenta. Ми дадоа возило за тест и го имав цел викенд. Прво што приметив е дека моторот сепак не работи така рафинирано како 2.0 верзијата. Во лер го имаше оној момент на дизел, мало тресење, што не го приметив во верзијата со 2.0 мотор.
Како и да следеше тест до рибникот кај Паланка и назад а утредента до Маврово, Галичник па до Охрид и наредниот ден назад до Скопје.
За жал следеше разочарување од возењето.
Дефинитивно моторот не е соодветен за ова возило, односно е тром.. На момент покажува снага и мускул, ама само определен момент. Го нема оној thrill што ми го правеше 2.0 dCI. Исто и јас и девојка ми приметивме дека по криивни се клати и тоа многу и двајцата стигнавме зашеметени (дефинитивно различно го доживеавме од Текна 4WD верзијата на брат ми). Ко да возам друга кола буквално.. Не знам дали беше субјективно чуство или стврно толкава разлика во возење може да направат разликата во големината на тркалата и погонот на 4 тркала. Исто не бев среќен што фали Xenon , прилично неудобни седишта (не можев никако да се наместам да ми биде удобно), прилично лош систем итн итн.. Сето ова во комбинација со мал простор и нефлексибилност направи да дефинитивно се откажам од купување на Nisan Qashqai и да барам понатаму.
Исто мене барем во тој тест период не ми успеа да ја извадам онаа потрошувачка што ја читам на форумов Смешко )."
Дарко