Автор Тема: Делови на моторот и нивни коректни и народски називи  (Прочитано 7913 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Onak, prvpat slusam deka dekla ne e glava na motorot. Absolutno site majstori i luge voopsto sto jas gi znam, pod dekla podrazbiraat glava na motor. Moze toa sto go velis da go potkrepis so dopolnitelni infformacii?

незнам како да ти докажам или објаснам... ама можеш слободно да појдеш на машински факултет и прашај било кој професор од таму да ти појасни што е декла и за што служи...

ев вака јас ке ви кажам што е што ако идеме по ред од горе надолу на моторот:
-капаче за глава
-глава
-декла
-горен полублок
-долен полублок
-картер


тоа е редот на деловите... кај 90% од моторите деклата, горниот полублок и долниот полублок  се едно цело и тоа сите го викаат блок, а ба.ш за деклата го викаат “делот кај цилиндрите“.. а главата си е глава на моторот а не декла...

еве ова е декла:



и еве.. жалам што неможев да најдам слика од цел мотор, за да покажам ама и оваа ке заврши работа....

значи, како што реков, декла е посебен дел од моторот, 90% од моторите го немаат како одвоен. и оние што го имаат како одвоен дел тоа е уствари НАЈ ЧЕСТО за воздушно ладење...

бујрум:


а инаку, може и да фрлите окце на темава и таму е претставен истиов мотор, што го работев јас и е еден од повеќето машини кои во животов сум ги растурил до штраф и склопил од ново:
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,4430.0.html

верувај дека знам што зборам. декла не е по битолски... декла го користат и многу други луге низ државава и низ скопје исто... во америка кога бев, тип збори а преведувач му кажува на мајсторот што е расипано и тетовчанец еден истово ова му го вика декла... човекот му донесе блок и му вика покажи кој дел ти е пукнат... овој вика па го немаш тука на моторов.. па он вика еве ја деклата... а јас седев од страна и пукав од смеење, кога мајсторов го избрка од работилница... не за друго тоа инаетот тетовски мораше да си го добие по глава... (п.с. и јас имам тетовскопотекло, да не ме разбере некој грешно дека сум против тетовчани... не сум)
« Последно менување: 01 Септември 2012, 21:48:53 pm Simo - Carrier166 »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #1 на: 31 Август 2012, 07:50:26 am »
Онак, јас мислам дека не си во право. Овде само блокот е раслоен на 3 дела, Името декла доаѓа од германски Deckel што значи горен дел, покрив. Цилиндрите не се во декла, цилиндрите се во блокот. Тоа е јасно ко` ден! Во Англија е еден и нераздвоен поим „cylinder block".
http://en.wikipedia.org/wiki/Cylinder_block
http://en.wikipedia.org/wiki/Cylinder_head

Edit, да дообјаснам, кога ќе се каже „декла“ се милси на поклопецот на главата, или ventildeckel по германски:

http://www.coupeteile.de/Bilder/Neuteile/Sonstige/Ventildeckel_20VT_silber.jpg


« Последно менување: 31 Август 2012, 08:35:41 am Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #2 на: 31 Август 2012, 23:44:02 pm »
ај добро... трк до машински прашјте го соколов или било кој од професорите таму...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #3 на: 01 Септември 2012, 00:09:32 am »
a koj ja pisuval taa literatura, dali e tocna? Ako nesto ste ucele na fax ne znaci deka e tocno.
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Cylinder_head
http://en.wikipedia.org/wiki/Cylinder_block

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #4 на: 01 Септември 2012, 00:29:18 am »
Многу има разлика од изведбата на моторот, па затоа може некои термини да се разликуваат.

ЛП да бре не е точна литературата, википедија е поточна ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #5 на: 01 Септември 2012, 00:32:44 am »
Vidi ubavo sto pisav 'ako nesto se uci na fax, ne znaci deka e tocno'.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #6 на: 01 Септември 2012, 00:34:57 am »
Јас те разбрав ама ти не ме разбра, дали мислиш дека професорите ќе издаваат книги со неточна литература ???

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #7 на: 01 Септември 2012, 00:39:31 am »
da.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #8 на: 01 Септември 2012, 00:43:12 am »
Декла е капак. Имаш вентил декла, имаш декла на мењач, имаш декла на мотор...

пребарај на гугл декла по српски сајтови и види ги сликите. Исто и по хрватски, и по германски sajtovi izvorno pobaraj ventil deckel. ona ти што го посочуваш како декла на сликата е блок за цилиндри (cylinder block). Под него тоа што го покажуваш ти како блок е куќиште на радилица (crank case) составен од два дела, горен и долен. над блокот ти фали глава и декла - поклопец на вентилите.
Не знам на машински што учат, ама ако ги учат така - јасно ми е зошто не може саглам мајстор да се најде.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8519
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #9 на: 01 Септември 2012, 01:30:41 am »
Цилиндрите се во блок, јас не сум слушнал за друга опција. Можда до мене е...

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #10 на: 01 Септември 2012, 03:14:26 am »
@chlink Не во секоја изведба цилиндрите се во блокот, кај воздушно ладените мотори цилиндерот е оделно т.е имаме тело на мотор и плус цилиндар, додека најчесто кај воденоладените мотори во телото на моторот се ставени и цилиндрите, а тело на мотор е делот на кој се местат сите помошни ситеми и елементи на моторот :)

@simo-carrier166 Не го слушај ЛП ;D

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #11 на: 01 Септември 2012, 18:09:01 pm »
Еве мотор од опел кадетт ц, покажете овдека што е глава, декла, блок.


Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #12 на: 01 Септември 2012, 18:25:42 pm »
А да си отворите нова тема теорија на мотори ? :D
« Последно менување: 01 Септември 2012, 19:46:45 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #13 на: 01 Септември 2012, 20:01:33 pm »
Ај кажете овде шо е блок , шо е глава, шо е декла... ;D
Вентилите се на блокот, не се во главата..... ;D

Not a valid youtube URL
« Последно менување: 01 Септември 2012, 20:20:33 pm marsher »

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Густ бело-сив чад при прво палење
« Одговори #14 на: 01 Септември 2012, 20:33:35 pm »
Мислам дека многу искочи надвор од темава со ова декла мекла.
И јас ќе одам малце офф топик
Мајсторски - Според книги од машински факс
Глава - цилиндерска глава
Блок - Блок (мислам дека така го пишуваше)
Хилзна - Цилиндерска кошулка
сега не ми текнува така некој што беа по специфични
друго - глава е тоа што доаѓа над цилиндрите и клиповите без разлика дали има вентили или нема. Затоа постои класификација на типовите на вентили кај моторите во однос на тоа кај се наоѓаат и како се распоредени т.е. брегастите кај се наоѓаат.
@профф мило ми е што проблемот е решен