Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 493514 пати)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1281
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2820 на: 01 Декември 2021, 09:44:48 am »
Вчера сум го видел ова чудо кај нас, на паркинг кај Воденица. И морам да признаам дека изгледаше ТОП
 SKYWELL






Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3241
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2821 на: 01 Декември 2021, 13:05:58 pm »
Небесенбунар, солидно име.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2822 на: 01 Декември 2021, 16:27:28 pm »
Добар фит и финиш доаѓа со години искуство кое во моментов го има VW и таквите како нив.
VW знаат да склопат добра кола, Tesla знаат да дизајнираат добра кола (HW/SW).

Што значи, Tesla побрзо ќе научи да склопи добра кола отколку што VW ќе научи да направи добар софтвер и хардвер.

Незнам колку сте гледале расклопување (teardown) на електронски делови од Tesla, каде се користат последни генерации на процесори/транзистори/мосфети додека другиве сеуште користат компоненти од пред 20 години. И има логика, ради сите carry-over делови од генерација во генерација, додека Tesla морала да ги дизајнира од почеток.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4951
  • The Spartan General
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2823 на: 01 Декември 2021, 16:30:16 pm »
VW нема никогаш да научи да прави добар софтвер. Хардвер, можеби...
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54759
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2824 на: 01 Декември 2021, 17:02:03 pm »
VW може да направи и прави ефтин хардвер.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2825 на: 01 Декември 2021, 18:43:10 pm »
Други им прават хардвер (и софтвер). Како и да е, со следната генерација ID или како и да ги именуваат за 6-7 години, сигурен сум дека ќе се оправат.

Кој е заинтересиран на темата споредба помеѓу архитектури помеѓу различни производители (има еден куп видеа на темава) ова е доста интересно:

« Последно менување: 01 Декември 2021, 19:02:11 pm DimitarMK »

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4951
  • The Spartan General
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2826 на: 01 Декември 2021, 23:05:21 pm »
Трансформацијата на германските авто производители почна пред неполни четири-пет години во технолошки компании кои произведуваат коли. Тесла е уште од почетокот компанија која произведува технологија, а колите се “лабораториски глувчиња“ за пари.

Според мене засега Мерцедес има најголем скок напред во трансформација на технолошка компанија затоа што таа иницијатива е доста постара кај нив и води корени од активности за технолошка трансформација од крајот на 80тите и 90тите. Речиси сите работи кои ги развиваат се од внатре (и хардвер, електроника и софтвер).

Во моментот пред очи ми е т.н. “дигитализација“ на концерн во кој треба високо-образовани специјалисти да се трансформираат во професионалци кои ја знаат и употребуваат вредноста на новите технологии и ја вклопуваат во нивната секојдневна работа и процеси. Реалноста е, имаш еден куп тапоглавци кои сакаат огромни плати и на секој чекор се туфкаат како некој друг треба тоа да го заврши и како се е тешко и комплицирано од тоа новото.

Имам другар кој работи како софтверски инжинер за Порше. Ако тој има некоја идеја да ја имплементира, middle management ги превзема сите возможни чекори да ја убие идејата во зародиш ИЛИ да ја презентира како нивна иновативна идеја.

Пак ќе кажам, германските компании се високо специјализирани во нивните високо-специјализирани бранши. Претварање од еден во друг вид е речиси невозможна мисија. Полесно им е (и тоа го прават) да купуваат други компании (во и надвор од Германија) додека сите овие “антиквитетите“ не отидат во пензија.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20055
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2827 на: 02 Декември 2021, 17:31:18 pm »
Мерцедес исто има предност поради соработката со Тесла. Не знам дали уште соработуваат ама така беше на почетоците на сегашната Тесла со модел С.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13576
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2828 на: 03 Декември 2021, 10:47:33 am »
Кај мене на Шкодата кога ќе отворам Copyrights сите што се набројани како девелопери врска немаат со VW. Некои фирмичиња од којзнае каде си прават софтвер.

Јас требаше да работам за Volvo, како Senior QA и бев воведен иницијално како се функционира - се си беше под капата на Volvo. Си имаа dev центар во Гетеборг.

BMW да речеме исто прави outsourcing на софтверот. Кај мене пола компанија работи за BMW, тука во Скопје.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9906
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2829 на: 10 Декември 2021, 20:47:36 pm »

Axial flux електромотори.

im klade rimac magneti v rotot i napraj hibrid od dvata, gi ima dobrite strani na dvete, t.e. se pokrivaat nedostatocite.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33903
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2830 на: 10 Декември 2021, 22:07:16 pm »
кај електричниве возила приказната е многу едноставна. Целото возило е едноставно, имаш едноставен хардвер, само зависи чив софтвер ќе вози. Како порано што имаше 3 производители на лаптпои и мобилн ина почетокот а после 5 годин се појавија 300, така и со електричниве возила, во ништо нема разлика.

Прано огромниве автомобилски концерни се напреваруваа во дел од милиметар прецизност на механиката, во метар разлика при кочење, во милисекунди разлики во забрзување, во разликата дали моторот ќе помине 400.000км или 500.000км. Па имаше натпревар кај масла, кај антифризи, кај гумени делови, кај заменски делови. Сега веќе ништо од тоа нема. Имаш генерички електрични мотори, батерии, софтвер, електронска логика, стајлинг, ентериер и од прилиак толку. ништо од ова нема ни 1% поврзаност со вредностите на класичните големи производители на возила.

Во иднина пчекувам да се десеткуваат брендовите и линиите. VW ќе биде VW, BMW, Mercedes, Tojota, Stelantis, GM, FORD, Gheely и толку. Секоја друга дистинкција ќе биде базирана исклучиво на стајлинг и по тоа ќе се разликуваат возилата.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9906
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2831 на: 10 Декември 2021, 22:48:55 pm »
исто беше и со 1.9 tdi.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2832 на: 23 Декември 2021, 14:21:53 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43375
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2833 на: 24 Декември 2021, 21:59:43 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13576
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2834 на: 24 Декември 2021, 23:03:08 pm »
Некако со кризава како да се поматија сметките со електричниве возила или мене така ми се чини.