Да е само тоа проблемот..
Реалноста е дека ребрендирањето на Daewoo во Chevrolet беше очаен и очајно лош потег. Во очите на Европјаните Chevrolet секогаш (или ајде, не мора секогаш, ама прилично долго време) ќе биде асоциран со суб-стандардни корејски производи кои ни од блиску не го заслужуваат името Chevrolet.
Од друга страна, GM сакаше да го издигне Opel малку повисоко а Chevrolet да биде брендот кој ќе конкурира на мид-буџет брендовите (она што Skoda е за Volkswagen). За жал (и би рекол, очекувано) не им успеа планот. Не само што Chevrolet никогаш не се издигна над нивото на Daewoo, туку и Opel опадна во очите на купувачите, и генерално купувачите го гледаат Opel како мид-буџет бренд.
Од трета страна, фактот дека веќе неколку години не успеваат да направат доволно компетитивен продукт во ниедна категорија и си играат со квази-модели као Adam, Cascada (со бог-да-чува имиња што би ми било срам да ги кажам на пријателите ако ме прашаат што возам) и другите непрофитабилни niche производи го дотепува Opel.
На Opel не му требаат нови модели. На Opel му треба сериозно кратење на моделите. Треба да изберат три главни продукти (I'm looking at you, Corsa, Astra & Insignia) и тие да ги направат конкурентни.
Уствари, сеа сконтав - Opel е одлична метафора за Македонија. Кај нив очигледно владее „добро е бе, ќе пројде“ филозофија на функционирање.