Во врска со аголот...
Се мисли на отвореноста на вентилите. Постои момент во кој и двата вентили се отворени, секако не до максимум, со што се намалува вакумот. Во овој момент поради аголната поставеност на вентилите (вбризгувачкиот и издувниот) кои се поставени во V формација не даваат доволно голем вакун за клипот да повлече доволно адитив од капилицата. Капилицата бара поголема сила на вакум за да се повлече течност. Тоа е така поради тоа што при работа до 3000 вртежи има пефектен вакум кој повлекува доволно, но некогаш и премногу адитив од капилицата.
Кратко видео за отвореноста на вентилите:
https://www.youtube.com/watch?v=cAlw9RpTZ4IДополнително, капилицата која е со електронско компјутерско дозирање на адитив е доста скапа и на нашиот пазар нема лице кое би се одлучило да ја плати по таа цена. Искрено таа може да изнесува и дополнителна 1/3 од цената на уредот што би му дошло некои 150-200 евра.
Кај овие капилици се гарантира намалување на абењето кое би било 99% еднакво со заштитата при користење на бензин.
Во најава имаат неколку брендови дека на пазарот за брзо време ќе пласираат свои капилици кои ќе бидат компатибилни со своите компјутери од каде и ќе ги влечат информациите за дозата на адитив. До тоа подобро време останува да се задоволиме со сегашната понуда на капилици, кои и како такви кај нас си ја вршат својата работа, па до сега немало некое поголемо оштетување на мотор или делови од мотор, барем нашето искуство го покажа тоа.