Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90686 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #390 на: 03 Април 2014, 12:37:18 pm »
Да бе, со умисла :D  


Дали некој го има ова направено?
Цитат
Едиствен разумен систем за дозирање на адитив во моторот со природно усисавање е оној на кој дозата на адитив се контролира електронски, и вбризгувањето се врши во зависност од брзината на обртаите и другите постојни параметри. Во овој случај различни произведувачи, користат различни методи. Доколку сакаме да сме потполно сигурни, однапред програмираната количина на заштитен адитив мора да биде вбризгана во усисната грана во склад со гасните инџектори. Постои и друго, подеднакво одржливо решение, со тоа што дозата на адитив би се вбризгала помеѓу гасниот филтер и гасните инџектори, доколку се инџекторите погодни за употреба на одреден адитив..

Дали некој го има ова направено?
Цитат
Кај моторите со директно вбризгување, тестирањата одат во правец на додавање на смеша на бензин во усисната грана. Кај системот за вбризгување на гас кој го вбризгува гасот во течна агрегатна состојба директно во комората за согорување, испораката на адитив треба да ја обезбеди пумпата за висок притисок, со цел да се обезбеди ефикасно подмачкување од страна на компонентата која доаѓа во контакт со гасот наместо со бензинот.


Ова нели значи дека сеуште нема решение?
Цитат
Без разлика на тоа во кој правец ќе се развие оваа приказна понатака едно е сигурно:
Затоа е испуштено, оти не видов дека се нуди некое трајно и сигурно решение.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43791
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #391 на: 03 Април 2014, 12:40:06 pm »

Вакумските капалки се превара:
Цитат
Слично на тоа, ни вакумски контролираните системи за дозирање на адитив не се покажаа како доволно ефикасни. При повеќе од 3.000 обртаи вентилите за довод на гориво се отворени под таков агол што нема вакум во усисната грана, па дотокот на адитив прекинува и тоа во оној момент кога дозирањето на адитив е најпотребно. При помалце од 3.000 обртаи системот воглавно додава премногу адитив, што пак може да предизвика оштетување на катализаторот.



Може некој стручњак да ми го објасни ова подетално? Каков агол? Како вентилот го менува аголот? Како работи моторот ако нема вакуум?


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #392 на: 03 Април 2014, 12:41:01 pm »
Џиџи мислам го разбира овој дел. Прв пиша на форумот дека вакумските капалки не работат.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43791
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #393 на: 03 Април 2014, 12:46:25 pm »
Можеби не ја вршат функцијата од некоја причина (премалку капки по рпм), ама дека не работат - не верувам. Вакуумот во усисна грана може убаво да си го видиш со пратење на МАП сензорот со ОБД дијагностика во секое време. Има вакуум и тоа како! Аголот на отворање на вентилите не се менува. Може да се промени времето на отворање, може да се промени лифот ама аголот им е фиксен. Згужвај го текстот и фрли го у вардар. Кога ќе се најде некое релевантно текстче без вакви глупости од стручни објаснувања, може да дискутираме :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #394 на: 03 Април 2014, 12:48:19 pm »
Да бе, со умисла :D 

Дали некој го има ова направено?
Цитат
Едиствен разумен систем за дозирање...

Дали некој го има ова направено?
Цитат
Кај моторите со директно вбризгување...

Дали на некој од форумџииве што тераат на плин му изгореле вентили, а да не е поради негово невнимание? Онака из чиста мира, со некои 40000 км пројдени на плин?


Егзекли :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #395 на: 03 Април 2014, 12:52:00 pm »
Можеби не ја вршат функцијата од некоја причина (премалку капки по рпм), ама дека не работат - не верувам. Вакуумот во усисна грана може убаво да си го видиш со пратење на МАП сензорот со ОБД дијагностика во секое време. Има вакуум и тоа како! Аголот на отворање на вентилите не се менува. Може да се промени времето на отворање, може да се промени лифот ама аголот им е фиксен. Згужвај го текстот и фрли го у вардар. Кога ќе се најде некое релевантно текстче без вакви глупости од стручни објаснувања, може да дискутираме :)

Факт е дека вакумската капалка не работи над 3000рпм?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43791
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #396 на: 03 Април 2014, 12:57:55 pm »
Не знам, не сум имал никакво искуство со капалки.
За да биде факт, некој треба да докаже дека е тоа така. Јас само твдрам дека објаснувањето на „стручњакот“ што го пишал текстот - не држи вода.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #397 на: 03 Април 2014, 13:07:27 pm »
Да викниме некој факултетски професор, да се усрами и тој?

Јас мислам дека вакумската капалката е ограничена во доводот на адитив. Без разлика на тоа што вакумот ќе се зголеми над 3000рпм, капалката не може да испорача поголема количина. Или пак при повисоки вртежи вакумот паѓа бидејќи е отворена клапната, па на пример на 6000рпм ќе има помал вакум отколку на 3000рпм, со што на 6000рпм во една секунда ќе се испорача помалку адитив отколку во една секунда на 6000рпм. Во идеални услови би требало да се испорача двојно повеќе.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #398 на: 03 Април 2014, 13:20:17 pm »
А зашто на 6000 би возел на плин, кога не е препорачливо?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43791
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #399 на: 03 Април 2014, 14:11:53 pm »
Да викниме некој факултетски професор, да се усрами и тој?

Јас мислам дека вакумската капалката е ограничена во доводот на адитив. Без разлика на тоа што вакумот ќе се зголеми над 3000рпм, капалката не може да испорача поголема количина. Или пак при повисоки вртежи вакумот паѓа бидејќи е отворена клапната, па на пример на 6000рпм ќе има помал вакум отколку на 3000рпм, со што на 6000рпм во една секунда ќе се испорача помалку адитив отколку во една секунда на 6000рпм. Во идеални услови би требало да се испорача двојно повеќе.


Клапната ја отвораш со папуча на гас. Може и на 1000 обртаи да имаш фул отворена клапна. Уствари, со електронскиве клапни, може на 6000 обртаи да имаш и позатворена клапна отколку на ниски обртаи. Затоа што моторот на 6000 обртаи не прима толку воздух, како да речеме на 4000 обртати (или кај што е торкот највисок - торкот е директно зависен од количеството воздух во минута обработува моторот).

Како и да е, вакуумот (уствари не е вакуум, туку притисок помал од атмосферскиот) не опаѓа така како што мислиш, ти предлагам да закачиш ОБД на некоја Н/А кола со мап сензор, да видиш како тоа изгледа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен КарСистем

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 30
    • Веб Сајт на КарСистем
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #400 на: 03 Април 2014, 14:17:30 pm »
Во врска со аголот...
Се мисли на отвореноста на вентилите. Постои момент во кој и двата вентили се отворени, секако не до максимум, со што се намалува вакумот. Во овој момент поради аголната поставеност на вентилите (вбризгувачкиот и издувниот) кои се поставени во V формација не даваат доволно голем вакун за клипот да повлече доволно адитив од капилицата. Капилицата бара поголема сила на вакум за да се повлече течност. Тоа е така поради тоа што при работа до 3000 вртежи има пефектен вакум кој повлекува доволно, но некогаш и премногу адитив од капилицата.

Кратко видео за отвореноста на вентилите:
https://www.youtube.com/watch?v=cAlw9RpTZ4I

Дополнително, капилицата која е со електронско компјутерско дозирање на адитив е доста скапа и на нашиот пазар нема лице кое би се одлучило да ја плати по таа цена. Искрено таа може да изнесува и дополнителна 1/3 од цената на уредот што би му дошло некои 150-200 евра.
Кај овие капилици се гарантира намалување на абењето кое би било 99% еднакво со заштитата при користење на бензин.

Во најава имаат неколку брендови дека на пазарот за брзо време ќе пласираат свои капилици кои ќе бидат компатибилни со своите компјутери од каде и ќе ги влечат информациите за дозата на адитив. До тоа подобро време останува да се задоволиме со сегашната понуда на капилици, кои и како такви кај нас си ја вршат својата работа, па до сега немало некое поголемо оштетување на мотор или делови од мотор, барем нашето искуство го покажа тоа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #401 на: 03 Април 2014, 14:21:45 pm »
Да викниме некој факултетски професор, да се усрами и тој?

Јас мислам дека вакумската капалката е ограничена во доводот на адитив. Без разлика на тоа што вакумот ќе се зголеми над 3000рпм, капалката не може да испорача поголема количина. Или пак при повисоки вртежи вакумот паѓа бидејќи е отворена клапната, па на пример на 6000рпм ќе има помал вакум отколку на 3000рпм, со што на 6000рпм во една секунда ќе се испорача помалку адитив отколку во една секунда на 6000рпм. Во идеални услови би требало да се испорача двојно повеќе.


Клапната ја отвораш со папуча на гас. Може и на 1000 обртаи да имаш фул отворена клапна. Уствари, со електронскиве клапни, може на 6000 обртаи да имаш и позатворена клапна отколку на ниски обртаи. Затоа што моторот на 6000 обртаи не прима толку воздух, како да речеме на 4000 обртати (или кај што е торкот највисок - торкот е директно зависен од количеството воздух во минута обработува моторот).

Како и да е, вакуумот (уствари не е вакуум, туку притисок помал од атмосферскиот) не опаѓа така како што мислиш, ти предлагам да закачиш ОБД на некоја Н/А кола со мап сензор, да видиш како тоа изгледа.


Да де, со папучата се гас се регулира клапната, па кога ја газиш колата клапната е ширум отворена. Тоа може да го намали вакумот, па помалку адитив ќе исшушта капалката. Ова е само претпоставка. Најди некој график за притисок во граната низ рангот на вртежи.

Овие се фалат дека имаче најдобри адитиви за ЛПГ

http://www.jlmlubricants.com/en/setting-the-standard



Во врска со аголот...
Се мисли на отвореноста на вентилите. Постои момент во кој и двата вентили се отворени, секако не до максимум, со што се намалува вакумот. Во овој момент поради аголната поставеност на вентилите (вбризгувачкиот и издувниот) кои се поставени во V формација не даваат доволно голем вакун за клипот да повлече доволно адитив од капилицата. Капилицата бара поголема сила на вакум за да се повлече течност. Тоа е така поради тоа што при работа до 3000 вртежи има пефектен вакум кој повлекува доволно, но некогаш и премногу адитив од капилицата.


Ова има смисла. Варијабилната геометрија дозволува над одреден број на вртежи да се поклопува отвореноста на усисни и издувни, а со тоа ќе се намали вакумот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен КарСистем

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 30
    • Веб Сајт на КарСистем
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #402 на: 03 Април 2014, 14:25:55 pm »
п.с. Имаме клиент кој на својата ТОЈОТА на своја одговорност не стави капилица (тојотите се возила каде е обавезно вградувањето на капилица) и извозе 200.000 км на плин без никаков проблем.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #403 на: 03 Април 2014, 14:26:46 pm »
Зошто ли не ме чуди тоа...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #404 на: 03 Април 2014, 17:42:46 pm »
Малку за читање, еден фраер со субару сака да стави плинче и прашува на форумот за Субару дали е тоа добра идеја. Еве што добива за одговор:

Цитат
Try doing a search for LPG, it has been discussed a number of times previously with the conclusion that nobody is willing to be the first.

Цитат
From what I have read in wheels recently, and they were talking about this very thing, in factory LPG like that in the Ford Falcon they use different valves and springs when LPG is used because of the extra wear. They even showed pictures of valves that have come out of a petrol engine that was converted, did not look pretty.

Цитат
Make Sure: if you do decide to have your car converted to LPG that you ask the installer to give you a written Guarantee  that their LPG Conversion, together with any associated equipment including any Flashlube or other type of Valve Protection Systems used are suitable for your vehicle and will not cause Valve Seat Recession, Burnt out Valves or Engine Damage whilst running on LPG, and that they will Pay in Full  for any repair costs associated with the above. If they won't do this consider the risks, as repairs will cost more than the conversion in the first place, and the system will need to be removed to prevent the same thing happening again.

http://www.mrtperformance.com.au/Subarus-engine-LPG-compatible

http://www.amrautos.co.uk/index.php/lpg-systems

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need