Автор Тема: Водороден уред.  (Прочитано 16008 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Водороден уред.
« Одговори #15 на: 12 Март 2012, 21:30:31 pm »
Данчо, прва порака па ни добар ден :)
Можно е, секој понов мотор, кој поефикасно го искористува горивото (нема бензинци што смрдат на бензин, нити дизелаши што чадат црн чад уште од нови) троши помалку од постар мотор. Второ, мотор со иста кубикажа кој е помоќен помалку ќе троши, затоа што полесно се справува со инерционите сили на (да претпоставиме) исто тешката каросерија - или побрзо ќе стигне до константната брзина со која се вози = помалку енергија, за да се стигне до таму.
И трето, моја препорака, немој да ја „лажеш“ електрониката, таа знае што треба да прави со моторот. Мислиш ти со 2-3 отпорника ќе ја направиш подобра?!
И на крај, Експлозивот што се “произведува“ веќе содржи енергија која чека да се ослободи. Ама рачунај ти таа енергија да ја ослободиш и пак да ја вратиш во форма на експлозив колку енергија би ти требало?! Не знам како стоиш со хемија и физика, ама прозиводството на експлозив и производството на експлозија се две различни работи :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Одг: Водороден уред.
« Одговори #16 на: 12 Март 2012, 23:28:56 pm »
ete, del pisal kolegata, del ke proba da dopisa zosto po netrosat.
1.Prvo, stoedenot racno se menuvase topol-laden vozduh, na karburatorot, t.e. na filterot za vozduh. Denesnite koli se menuva toa svtomatski i toa vo dosta idealna kombinacija toplo-ladno.
2. Ako se kacis na planina na 10000 metri nadmorska visina, i ako vozis vo nekjoja kotlina, gustinata na vozduhot ne e ista, a zafatninata na motorot e ista, taka da toa vlijae na sogoruvanjeto. ponovit avtomobili imaat senzori koi go reguliraat dovodot na gorivo. Isto taka vlijaer i temperaturata na vozduhot.
3.Starite dizeli bea so edna bos pumpa, novive se so separirani bosovi, zaednicki relea itn itn.
4. Namesto starite dobri karburatori denesnive koli imaat multi-jet injectors
5. porano od elektronika imase samo osiguraci i zici dodeka sega ima poveke elektronika nego motor, senzori proicesori poluprovodnici .,...
6. i mn drugi fakti so ne gi znam i jas....

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Водороден уред.
« Одговори #17 на: 12 Март 2012, 23:58:21 pm »
Можеби нема да бидам веродостоен, но (за скептиците) како е можно мотор од мерцедес њ210  од 2200ццм кој има мислам 70ксда троши повеќе во однос на новиот 220цди.
Исто како што може стар CRT со екран 75cm да троши повеќе од нов LCD LBL со екран 100cm. Нова технологија, поголем коефициент на полезно дејство...Едниот мотор е поефикасен од другиот, значи од исто количество на гориво ќе претвори поголема порција во механичка енергија, а помала во топлинска.

Цитат
Нели е иста кубикажа иста кола иста лимарија и т.н,
Да стануваше збор за вакум ќе имаа иста зафатнина. Но бидејќи станува збор за воздух и форсирано полнење, ефективната зафатнина не е иста.

Цитат
или дали за производство на 1 кгр експлозив се троши идентицно количество на енергија колку кога истиот се произведува.
Не го сватив прашањето...

Цитат
Можеби практичната примена во овој момент на овие уреди е нејасна и занемарена, но за тоа делумно се виновни и самите продавачи.
Јасна е, целата теорија зад тоа е јасна. Продавачите само го злоупотребуваат незнаењето на луѓето и во добро фабрикувана приказна со селективно избрани половични и лажирани информации правилно ги дезинформираат за подоцна да ги злоупотребат и се здобијат со материјална корист.

Цитат
Еве зошто, денес на интернет видов еден апарат кој се користи како лажач на електрониката од автомобилот. Тој електронски склоп е составен од 2 отпорници, 2 потенциометри, 2 преклопници и 1 куќиште кој ако имате малу познавање од електроника ќе ве чини околу 300 денари. На интернет цената беше од 1200-3000 денари.
Така, ако побараш подобро ќе најдеш уште катаљарда глупости кои ветуваат се што можеш да замислиш и кои несамо што не функционираат туку се контрапродуктивни или пак можат да ти направат трајна штета на автомобилот. Треба да внимателно да ги избереш изворите од интернет кои ќе ги користиш за лично информирање, а од она кое ќе го прочиташ внимавај во што ќе поверуваш.

Цитат
Штета што државата нема многу производни капацитети за да се купат деловите и сам да си изработам еден (бидеј ќи генераторот е составен од повеќе разлицни материјали, неможам да ги пронајдам. И на крај проверив повеќе форуми, контакти, мејлови сите се прават стручњацни но никој не сака да го сподели знаењето (македонска работа).
Можеш да ги нарачаш од e-bay, но пред тоа, како што кажав, информирај се добро.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13839
Одг: Водороден уред.
« Одговори #18 на: 13 Март 2012, 20:12:18 pm »
Иначе овие од hho.mk инсталираат и на LPG мотори само заштедата е 15%.

Така што ако троши 10л градска, со овие 15% ќе имате некаде 8,5 на 100км.

Што кажува дека воопшто не се исплаќа да се инвестира.

И тоа е се врз база на шпекулација. Никој до сега се нема пофалено дека реално намалил потрошувачка. Барем во МКД

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Водороден уред.
« Одговори #19 на: 13 Март 2012, 22:40:52 pm »
Oва, и од оние магнетите за штедење гориво да стаам на Алфата, мислам дека резервоарот ќе ми се пуни, а нема да ми се празни со возење :D :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Danco

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: Водороден уред.
« Одговори #20 на: 14 Март 2012, 00:18:17 am »
До Г-ин Симо: Пораката ја пишував касно навечер па незнаев дали да дазам добра вечер или добро утро. Но сепак благодарам за поуката.
Што се однесува до мојата констатација околку кубикажата на возилото и потрошувачката, сакав да кажам дека технологијата оди напред и можни се решенија кои ќе го побијат текстот од списанието Емитер. затоа и прашав колку енергија се бложува за производство 1кгр експлозив а колкава енергија тој ослободува. Мое мислење е дека немора да биде колку ќе дадеш толку и да добиеш, затоа што шето некои процеси се одвиваат во различни услови и реверзибилно неможеш да добиеш она што си вложил затоа што и тогаш постојат други услови. Добар одговор дал Г-ин Бицикла.
Јас немам намера да ја “лажам електрониката“, само сакав да укажам дека еден ваков апарат кој се користи во инсталацијата на ХХО генератор е толку едноставен и ефтин а има цена на пазарот како ххо генераторот. Што јас во никој случај неможам да ја прифатам цената. Кој сака нека го одврзе ќесето и нека плати 2 тримери, 2 отопрници, 2 преклопници и едно куќиште 20еура.
.ама прозиводството на експлозив и производството на експлозија се две различни работи??.  токму тоа и го кажувам.
Одговор за Легендата.. Шемата ја видов на повеѓе веб страни зборувам за лажачот на МАП сензорот. Но поентата е што за толу делови на пазарот се нудат апарати со многу висока цена, несразмерно висока. И после купувачите се глупи толкава заштеда на гориво ама никој не ги купува.
Со иби или како ли се цита, не им верувам многу на стра м.. (ците).

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Водороден уред.
« Одговори #21 на: 14 Март 2012, 10:55:59 am »
Данчо, моето „ни добар ден“ се однесуваше на првично (не)претставување во рубриката „Добредојдовте...“ http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2.0/topicseen.html ;)

А што се однесува до другите работи, Еднотставно, со полезното дејство на моторите со внатрешно согорување од 30-тина проценти, ЦЕЛАТА моторна сила од моторот да ја претвориш во електрична, и со истата да произведеш HHO, во единица време ќе произведеш едвај 10% HHO од она што ќе потроши моторот. Останатите 90% енергија ќе мора да ги надокнадиш од бензин/нафта. А ако земеме дека само 2-3% од моторната сила се претвара во електрична преку алтернаторот, може да замислиш колку малку HHO можеш теоретски да произведеш. А за праксата, уште чекам некој со реални тестови: исти услови, со исто оптеретување, на динамометар,  да ми покаже дека ЗАШТЕДИЛ со HHO систем.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54951
  • Махер
Одг: Водороден уред.
« Одговори #22 на: 14 Март 2012, 15:54:37 pm »
Во експлозивот се има вложено ТОЧНО онолку енергија, колку што се ослободува при експлозија. Тоа треба да е и повеќе од јасно.

Отсутен Danco

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: Водороден уред.
« Одговори #23 на: 14 Март 2012, 22:48:43 pm »
Sum zainteresiran za izrabotka na eden HHO sistem, no za zal nemozam da najdam soodvetna NBR gumica so dimenzii 200x200 debelina 4mm a siruna 10-15mm. Molam od citatelite ili icesnicite na forumov da mi pomognat kade moze (vo R.M) da  se kupi ovoj vid na guma. Moze da pisete broj fiksen telefon, mobil, e-mail. t.e bilo kakva informacija od prodabnicata sto ste sigurni deka prodava takvi gumi. Kako dopolna na ova moze i informacija kade ima cela traka od ovoj tip na guma pa sam ke gi secam gumicite vo slobodno vreme.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Водороден уред.
« Одговори #24 на: 15 Март 2012, 07:57:43 am »
Види во Техно гума или Гуматерм (едните се накај Драчево од лева страна, а другите до ЗОИЛ).

Отсутен Vladeee

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
Одг: Водороден уред.
« Одговори #25 на: 15 Март 2012, 10:04:50 am »
Вака, отидов кај еден пријател во Тетово, кој што има вулканизерски сервис. Се заправивме муабет и знам дека човекот си чепка електрика, коли и сл. и му спомнав за водород, и кога ми кажа дека вози веке година ипол на комбето со ХХО уред, се изненадив. Барав да ми покаже, се симнавме во гаража , отвори хауба запали комбето уклучи уредот , се чудев. Ми вика дека со 4 литри нафта до кванташки во ск и назад во тетово патува со просечна брзина од 90-100км/ч. Многу  е битно да се израчуна колкав капацитет на водород дава системот и кокава струја влече (ампери), колку и какви плочки ке ставиш, и каква вода или раствор ке ставиш.

После ми покажа дека и на колата на синот бемве 323 коцка 1986 година, има ставено исто, само дека прекинувачот го зафркавал.

За водородот читав пред 2 години, ама никако не се осмелив да чепкам околу колата,ама ете , и знам дека нема теорија од прва да погодиш се како што треба. трпение-спасение (од цените на горивата)  ;D ;D ;D ;D
>>>>><<<<<

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Водороден уред.
« Одговори #26 на: 15 Март 2012, 11:09:14 am »
Што се однесува до мојата констатација околку кубикажата на возилото и потрошувачката, сакав да кажам дека технологијата оди напред и можни се решенија кои ќе го побијат текстот од списанието Емитер.
Тоа што технологијата оди напред не оди во полза на употребливост на ННО. Теоријата зад ННО е дека тој треба да го потпомогне согорувањето така што смесата со гориво ќе согорува побурно и ќе се ослободи поголема енергија. Со усовршувањена моторите за внатрешно согорување се зголемува коефициентот на полезно дејство, т.е. се има тенденција за истото количество на гориво да се ослободи повеќе махничка, а помалку топлинкса енергија. Значи со усовршувањето се смалуваат шансите на ННО да делува како катализатор во внатрешното согорување.

Како што кажа Симо, до сега не постојат материјални докази дека ННО функционира како независен систем во еден автомобил. Јас, ја имав таа можност да тестирам најсовршен ННО уред од сите кои се нудат на пазарот и тоа со идеално избрани параметри за мојот автомобил. Немав никакви заштеди на гориво, но имав низа проблеми: нерамномерно работење на моторот, работење со несоодветен AFR, палење на check engine, пробиени нови top-of-the line свеќици NGK Laser Iridium (не е со 100% утврдено дека е поради ННО-то, но проблемите се појавија откако го инсталирав уредот) и тн.

Што се однесува до лажачот, не е потребен за MAP/MAF туку за O2 сондата. e-bay е 100% сигурна опција за пазарење која функционира. До сега имам испазарено од 5000-10000 евра и никогаш не сум имал проблем.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Водороден уред.
« Одговори #27 на: 15 Март 2012, 13:14:28 pm »
i jas pisav nekade i znam deka vozi nekoj taksist saxo co xxo i toa podolgo vreme.....

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Одг: Водороден уред.
« Одговори #28 на: 15 Март 2012, 19:52:33 pm »
vidi, ako e za 10 % nekoja zasted, poarno na crvena ke voza... ne e vo toa poentata, nema nekoja razlika 10%, i toa e pod znak prazalnik dali ima i tolkava zasteda.
Ona so e pisano vo emiter ne e nekoja teorija ili nezna sto, nego fakti i zakoni na fizikata... toa  eisto kako da ja smenis gravitacijata ili zakonot za zabrzuvanje... sekoja reakcija e prosledena so poveke proizvodi, na primer, pretvarajki ja hemiskata reakcija vo mehanicka(sogoruvanje na nafta benzin...) e prosledena so osloboduvanje na toplina i sirenje na gasot(eksplozija). E sega vo motorite so vnatresno  sogoruvanje se koristi samo eksplozijata. Problem e da se najde nacin efektivno d ase iskoristi tolinskata energija. BMW imaa napraveno nekoj si ured koj dodavase 15% snaga koristejki ja toplinata, no samo eksperimentalno, ne znam dali go pustija proizvodot vo seriska prodazba. najverojatno e neisplatlivo. drug problem so se javuva e zagubata pri pretvaranje od eden vid energija vo drug, kako na primer od toplinska vo mehanicka koja iznesuva okolu 70%(toa  ezagubata). Da se najdi nacin koj pri pri sogoruvanjeto ke ja koristi skoro cela energija( ili barem 90% ) togas peki- kolite bi trosele edna tretina od ona sto go trosat sega.

Отсутен Danco

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: Водороден уред.
« Одговори #29 на: 15 Март 2012, 20:00:25 pm »
Да ЛЕГЕНДО, сакав да кажам дека технологијата оди напред и затоа е намалена потрошувачката на гориво кај ноовите модели истовремено ќе се помине идентичен пат со идентична тежина на возилото.
Точно дека ХХО системот во поновите модели на мотори дава многу слаби резултати токму од таа причина. И колку што прочитав по нетот ХХО системот се препорачува за автомобили со производство до 98 година т.е бензин и дизел (турбо) не цди, сди, инжекшин како ли се вика).
За бензинците е битно да се сменат свеќичките бидеј ќи тие реагираат со водородот и се трошат.
Од нетот дознав дека дизел и дизел тд до 1998 година имаат маф и мап сензор за да компјутерот прорачуна и состави гориво според потребите на возилото, а кај бензинците тоа го прави ламда сондата бидејќи таа го проценува количеството на кислорот во издувниот систем ( доколку О2 е висок, компјутерот додава повеќе бензин затоа се става чажачот (пресретнувач на сигналот) на сондата т.е се додава напонод 1,2волти што компјутерот таа вредност ја чита како несоодветно малку О2 во издувот т.е многу гориво и го намалува количеството на гориво) додека кислородот од ХХО системот ќе изврши квалитетно досогорување на бензинот што поради лажачот на сондата таа нема да прати сигнал до компјутерот дека буквално од издувната грана не излегува чад.