Автор Тема: U.S. Muscle Cars  (Прочитано 451783 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
НАЈМОЌНИОТ АВТОМОБИЛ СО ЧЕТИРИ СЕДИШТА
« Одговори #480 на: 15 Септември 2012, 10:55:54 am »
Hennessey Performance претставија доработен Cadillac CTS-V Coupe, за кој тврдат дека е најмоќниот автомобил со четири места во целиот свет.

Доработката го носи името Cadillac VR1200 Twin Turbo Coupe и е базиран на најновата верзија на американското купе. Таа нуди три нивоа на моќ, кои возачот може да избере во секое време. При првиот режим возилото испорачува 800 КЅ, при вториот - 1000 КЅ, а кај третиот коњите скокаат на вкупно 1.226 со 1.307 Nm.

За да ги постигнат овие резултати тјунер мајсторите го зголемиле обемот на 6.2 литарскиот V8 мотор на 7.0 литри. Додале огромна листа на нови компоненти, меѓу кои и две огромни турбини. Cadillac VR1200 Twin Turbo Coupe располага уште со нова суспензија, нов систем за сопирање, 20-инчни фелни и аеродинамичен бодикит изработен од карбон.

Според податоците од Hennessey Performance возилото е способен да забрза од место до 60 милји на час (96 km/h) за 2.9 секунди и може да развива 389 km/h. Драг дисциплината на 1/4 милја, ја минува за 10.2 секунди, а на целната линија колата развива брзина од 227km/h.

Се предвидува изградба на само 12 примероци од овој модел. Цените не се соопштуваат...




http://avtoplus.mk/vesti/zanimlivosti/najmokjniot-avtomobil-so-chetiri-sedishta-

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #481 на: 15 Септември 2012, 11:15:21 am »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #482 на: 15 Септември 2012, 22:41:48 pm »
On this episode of HOT ROD Unlimited, HOT ROD magazine heads to Pikes Peak in Colorado Springs for the 90th running of the world's most famous mountain race; the Pikes Peak International Hillclimb. We follow Jess Neal and Morgan Combes as they attempt to make it to the top of the treacherous 12.5 mile course in a 1971 Plymouth 'Cuda.


Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #483 на: 22 Септември 2012, 02:17:08 am »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #484 на: 23 Септември 2012, 16:21:12 pm »











Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #485 на: 23 Септември 2012, 20:28:44 pm »
Сликиве се прекрасни, колите се прекрасни, ама американциве се заглаени во ретро дизајнов, што лично мене не ми е многу по кејф, и се надевам дека еден ден ќе излезат на прав пат.. Corvette i Viper се слаба светлина на крајот од тунелот) :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #486 на: 23 Септември 2012, 21:36:49 pm »
Se nadevam na totalno sprotivnoto.




Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #487 на: 23 Септември 2012, 21:56:08 pm »
^^ Апсолутно!


Плачам по мустангов (новиот) секоја вечер пред да си легнам... Дизајнот е според мене перверзно добар! Баш сега муабети во кола правев за Мустанг, Камаро, и кога е во план да се поседува нешто во тој стил. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Баракудата се враќа на сцена
« Одговори #488 на: 25 Септември 2012, 18:10:47 pm »
25.09.2012

Спортската марка на Chrysler, SRT, подготвува ново спортско купе кое на пазарот треба да го замени Dodge Challenger и да го предизвика актуелниот бестселер во класата Ford Mustang.



Новото купе SRT Barracuda е поставено на нова платформа со погон назад која е развиена со заеднички сили на инженерите на Chrysler и на Fiat и според димензиите ќе одговара на главниот конкурент Mustang.

Toa значи дека Barracuda ќе има покусо меѓусокино растојание од Challenger за 203 mm, ќе биде пониска, покуса и за нијанса потесна и ќе биде полесна за 135 kg што ќе овозможи подобра возна динамика.

Заради задоволување на еколошките норми основен мотор ќе биде турбо од 2.4 литри со четири цилиндри од семејството Tigershark. Над него е 3.6 литарскиот V6 Pentastar со директно вшприцување на горивото.

Врв ќе биде V8 од генерацијата HEMI кој исто така ќе има директно вшприцување на горивото и можност за исклучување на едниот ред на цилиндри што користи за штедење на горивото кога се крстосува на автопат.

SRT Barracuda на пазарот треба да се појави во 2014 година, или точно 50 години од појавувањето на легендарниот предок Plymouth Barracuda која се произведуваше од 1964 до 1974 година.


http://vozi.com.mk/vesti/barakudata-se-vrakja-na-scena.html

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #489 на: 25 Септември 2012, 18:16:40 pm »
Хах, и ние го имаме ова за објава, стои спремно неколку дена ама никако да дојде на ред. Објавено, фала за потсетувањето Лошко! :)

http://www.carclub.mk/2012/09/25/chrysler-ja-podgotvuva-barracuda-da-go-zameni-challenger/

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #490 на: 25 Септември 2012, 18:59:56 pm »
Новото купе SRT Barracuda е поставено на нова платформа со погон назад која е развиена со заеднички сили на инженерите на Chrysler и на Fiat и според димензиите ќе одговара на главниот конкурент Mustang.

Toa значи дека Barracuda ќе има покусо меѓусокино растојание од Challenger за 203 mm, ќе биде пониска, покуса и за нијанса потесна и ќе биде полесна за 135 kg што ќе овозможи подобра возна динамика.

Заради задоволување на еколошките норми основен мотор ќе биде турбо од 2.4 литри со четири цилиндри од семејството Tigershark. Над него е 3.6 литарскиот V6 Pentastar со директно вшприцување на горивото.

Врв ќе биде V8 од генерацијата HEMI кој исто така ќе има директно вшприцување на горивото и можност за исклучување на едниот ред на цилиндри што користи за штедење на горивото кога се крстосува на автопат.

SRT Barracuda на пазарот треба да се појави во 2014 година, или точно 50 години од појавувањето на легендарниот предок Plymouth Barracuda која се произведуваше од 1964 до 1974 година.

Ми се допаѓа зборот вшприцување

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #491 на: 25 Септември 2012, 19:03:23 pm »
Перверзен еден!

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #492 на: 25 Септември 2012, 20:35:02 pm »

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #493 на: 26 Септември 2012, 20:42:49 pm »
Овие ми прат ќеф мене:



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Stinger 609: World's Smallest Supercharged Four-Stroke V-8 Enters Production BY
« Одговори #494 на: 05 Октомври 2012, 09:21:35 am »
Unless you're into model cars (like, really into them) you may not have heard of Conley Precision Engines. That's a shame.

Why? Because they build the Stinger 609, the world's smallest supercharged four-stroke V-8 engine, which has finally entered production.

At just 6.09 cubic inches (hence the name), or nearly 100 cc, it's a very small displacement V-8. Despite the small displacement, the engine revs to 10,000 rpm and produces 9 horsepower.

At just 14 inches long, 6 inches wide, and 10 inches tall (with the supercharger), the highly miniaturized V-8 weighs just 11.25 pounds. The entire engine is custom designed and built by Conley, with painstaking attention to detail and a surprisingly public development process documented in the official build log.
Unlike many of the alternatives in the quarter-scale model world, the Stinger 609 looks, sounds, and runs almost exactly like a full-size V-8. Unfortunately, that level of realism and excellence will run you $7,000 per.

Does this have any practical value for anyone outside the model car (or perhaps the go-kart/scooter modifying) realm? No. But it's awesome, and we want one just to put on our desk and scare the pets.

Check out the video above for a quick walkthrough and test of the engine on the bench, and the video below for some more great sights and sounds of the tiny V-8


http://www.motorauthority.com/news/1079555_stinger-609-worlds-smallest-four-stroke-v-8-enters-production

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need