Автор Тема: Качување и симнување по планини..  (Прочитано 20594 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Качување и симнување по планини..
« Одговори #45 на: 09 Февруари 2012, 19:33:01 pm »
ја мислев све шоферишта на форумов, оно 66% почетници да ти биле... :-(

немојте да се љутите, ама ја би ве вратил у аутошкола. каква црна петта на симињање од стража.... :-\

Извинете уште еднаш на грубиот тон, но секое несимињање во истата брзина со која сте се качиле е потенцијална закана не само за вас, туку и за другите учесници во сообраќајот. Апелирам секогаш, без исклучок, и лето и зиме, и на север и на југ, и на блага и на стрмна, и на суво и на мокро, секогашсекогашсекогаш да се симињате ТОЧНО во онаа брзина во која се качувате. Можеби евентуално во една погоре, ама тоа само во ретки, посебни ситуации.

Можеби не ви е до крај јазсно зошто - а очигледно не ви е - тогаш ќе мора слепо да слушате, без разбирање. За разлика од другите мисконцепции, оваа може со крв, мрсули или живот да се плати! За разлика од другите возачки грешки (како напр греење у лер) оваа не се покрива со новчаник!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Качување и симнување по планини..
« Одговори #46 на: 09 Февруари 2012, 19:36:05 pm »
Easy there, Crouching Tiger.

Никој, ама никој од нас не води евиденција на кое место со која брзина се качувал, за точно во таа брзина да се симнува. Што ќе праиш, ќе си запишуваш во тетратка дека на таа и таа кривина си сменил од втора во трета?

Да, да се вози во лер по удолница е промашај, но во реалноста би требало да се вози во онаа брзина во која ни изгледа најсоодветно, тоест, тоа што Маршер веќе го кажа.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Качување и симнување по планини..
« Одговори #47 на: 09 Февруари 2012, 19:39:33 pm »
Никој, ама никој од нас не води евиденција на кое место со која брзина се качувал

1. кога се симињаш од стража не можеш да се сетиш у која брзина обично се качува истата угорница?

2. не можеш да направи добар guess у која брзина би ја качувал угорницата по која прв пат у живот се симињаш?

c'mon. како автомобилски форум, прашање на сообраќајна одговорност е да се има zero tolerance према вакви опасни дејанија.

не си играјте со вашиот и туѓите животи! има да се симињате од стража у трета-четврта ко попчиња, почитувајќи ги ограничувањата! не ми е гајле колу е топло и суво, ниту колку ви е несфатливо, ниту колку ви се брза! на кој му се брза да тргне порано. а кој се симиња у петта да се пријави сам у полиција да му ја земат возачката.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Качување и симнување по планини..
« Одговори #48 на: 09 Февруари 2012, 19:42:30 pm »
Се додека се вози до 29 над дозволеното во град и до 310кмч на автопат се е во ред.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Качување и симнување по планини..
« Одговори #49 на: 09 Февруари 2012, 19:43:21 pm »
1. Не.

2. Да, можеш да направиш претпоставка и соодветно на тоа да возиш.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Качување и симнување по планини..
« Одговори #50 на: 09 Февруари 2012, 19:47:59 pm »
Алоо, ОТ сте !!!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #51 на: 09 Февруари 2012, 19:51:28 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #52 на: 09 Февруари 2012, 20:25:41 pm »
ја мислев све шоферишта на форумов, оно 66% почетници да ти биле... :-(

немојте да се љутите, ама ја би ве вратил у аутошкола. каква црна петта на симињање од стража.... :-\

Извинете уште еднаш на грубиот тон, но секое несимињање во истата брзина со која сте се качиле е потенцијална закана не само за вас, туку и за другите учесници во сообраќајот. Апелирам секогаш, без исклучок, и лето и зиме, и на север и на југ, и на блага и на стрмна, и на суво и на мокро, секогашсекогашсекогаш да се симињате ТОЧНО во онаа брзина во која се качувате. Можеби евентуално во една погоре, ама тоа само во ретки, посебни ситуации.

Можеби не ви е до крај јазсно зошто - а очигледно не ви е - тогаш ќе мора слепо да слушате, без разбирање. За разлика од другите мисконцепции, оваа може со крв, мрсули или живот да се плати! За разлика од другите возачки грешки (како напр греење у лер) оваа не се покрива со новчаник!
Филип, ајде јас да те извозам нагоре по која сакаш нагорнина во државава, а ти симни ме со истите брзини со кои јас сум се качил , а не едена две погорни - со моја кола и мој бензин - deal?!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #53 на: 09 Февруари 2012, 20:46:45 pm »
ја мислев све шоферишта на форумов, оно 66% почетници да ти биле... :-(

немојте да се љутите, ама ја би ве вратил у аутошкола. каква црна петта на симињање од стража.... :-\

Извинете уште еднаш на грубиот тон, но секое несимињање во истата брзина со која сте се качиле е потенцијална закана не само за вас, туку и за другите учесници во сообраќајот. Апелирам секогаш, без исклучок, и лето и зиме, и на север и на југ, и на блага и на стрмна, и на суво и на мокро, секогашсекогашсекогаш да се симињате ТОЧНО во онаа брзина во која се качувате. Можеби евентуално во една погоре, ама тоа само во ретки, посебни ситуации.

Можеби не ви е до крај јазсно зошто - а очигледно не ви е - тогаш ќе мора слепо да слушате, без разбирање. За разлика од другите мисконцепции, оваа може со крв, мрсули или живот да се плати! За разлика од другите возачки грешки (како напр греење у лер) оваа не се покрива со новчаник!
Филип, ајде јас да те извозам нагоре по која сакаш нагорнина во државава, а ти симни ме со истите брзини со кои јас сум се качил , а не едена две погорни - со моја кола и мој бензин - deal?!


deal. say when.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #54 на: 09 Февруари 2012, 20:49:59 pm »
Првиот викенд кога ќе има чисти патишта :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #55 на: 09 Февруари 2012, 20:51:08 pm »
А нагоре можам убав трил да си напраам со 3-та и истите брзини :) (ја обично нагоре побрзо возам, зошто побрзо можам да закочам)

Тиф и Џејсон од FifthGear зборуваа за ова.
Anyone can drive fast uphill, it takes a man to drive fast downhill.
Затоа погоре и спомнав „муда“ и тако даље.

еден мој пријател (инаку државен првак во еден мотоспорт) ми кажува дека на угорница победува тој што има појак автомобил.... а на удолница подобриот шофер

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #56 на: 09 Февруари 2012, 20:53:04 pm »
На удолница победува оној што воопшто се трка на удолница...

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #57 на: 09 Февруари 2012, 21:10:50 pm »
ја мислев све шоферишта на форумов, оно 66% почетници да ти биле... :-(

немојте да се љутите, ама ја би ве вратил у аутошкола. каква црна петта на симињање од стража.... :-\

Извинете уште еднаш на грубиот тон, но секое несимињање во истата брзина со која сте се качиле е потенцијална закана не само за вас, туку и за другите учесници во сообраќајот. Апелирам секогаш, без исклучок, и лето и зиме, и на север и на југ, и на блага и на стрмна, и на суво и на мокро, секогашсекогашсекогаш да се симињате ТОЧНО во онаа брзина во која се качувате. Можеби евентуално во една погоре, ама тоа само во ретки, посебни ситуации.

Можеби не ви е до крај јазсно зошто - а очигледно не ви е - тогаш ќе мора слепо да слушате, без разбирање. За разлика од другите мисконцепции, оваа може со крв, мрсули или живот да се плати! За разлика од другите возачки грешки (како напр греење у лер) оваа не се покрива со новчаник!

Што правиме на пример ако возилото ја совлада угорницата со највисокиот преносен однос на менувачот, ете возиш доволно јак турбо дизел кој на ниски вртежи има сила да повлече во 6та без проблем на Плетвар и после пак испаѓа со 6та да се симнуваш што значи луд возач си немаш мозок по твоја логика.
  Така да мое мислење како што Маршер кажа си го познаваш возилото и условите на патот ќе процениш која брзина кај треба не оди тоа така по шаблон 3та нагоре 3та надолу, ова правило важеше за старите камиони кои немаа ни ретардер ни салам моторна кочница, новиве камиони летаат  надолу имам некоја година искуство возење влекач и ме возеле доста пати затоа ти кажувам. 

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #58 на: 09 Февруари 2012, 21:25:11 pm »
Удолниците се симуваат со оној степен на пренос, со кој моторното кочење е доволно за да не се намалува брзината при симнување, а не е мало за да забрзува колата. Нормално со одредени толеранции.. не се сите надолнини рамномерни, па некогаш ќе се додаде гас, некогаш ќе се притисне кочница. Но тоа да не биде постојано „јавање“ на едниот или другиот педал. Тоа е осетот што треба да го има секој возач. И доста често (најчесто) се поклопува со брзината со која ја качуваш угорницата. Веројатно секогаш ќе биде 2 степен на пренос ако имаш тристепен менувач, но со 6 степен менувач, поготово ако се пократки брзините, доста често ќе се јави разлика од една до две брзини. Темпото на качување и на симнување не мора да биде исто барем јас не применувам исто темпо, па соодветно и брзините не мора да се подудараат.

Еве јас сум 19 години со возачка дозвола, Филип вика дека не сум научил да возам, зошто не запишувам со кои брзини качувам за со исти истиот пат да го симнувам. Од кога сум вработен - 2000 година, па до ден денес, просечно годишно поминувам по 18-19.000 км. Досега од совозачите не сум имал ни една примедба дека сум ризичен возач или дека при симнување планини сум ги довел во опасност.

Барам од Филип да објасни зошто јас припаѓам во групата почетници, а тој во групата шоферишта?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vlado

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #59 на: 09 Февруари 2012, 21:25:53 pm »
Еве јас како возам конкретно за Буково бидејки еднаш или два пати неделно го возам. Е сега на горе возам трета,евентуално четврта (ако сум сам или двајца толку и е силата) од 70 до 85км/х, а надолу возам до големата кривина (за движење од Ресен према Охрид сите што имаат поминато знаат која е големата кривина од прилика кај ѓубриштата) со трета после си спуштам четврта и цело време после си возам со петта со брзина од 70 до 90-100 без гас со мало прикочување, е сега не е некоја голема удолница ама пак е удолно.
Сузуки Свифт 1.3