Автор Тема: CARclub Возење: Lynk & Co 02  (Прочитано 1076 пати)

Присутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2240
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #30 на: 09 Февруари 2025, 19:05:48 pm »
. Само кажувам дека брзо се менуваат работите.

Скршнуваш од пат 20-30 мин, полниш 40-50 мин. Саат време додаваш во еден правец, односно 30% од вкупното време на патување. Ова ако е брзо, тогаш не знам што е бавно за тебе :)
Пауза секако ќе праиш, мислам свака част на тие што може 600-700км да извозат без застанување да се растегнат. Јас сум у фаза кога до Белград обично еднаш застанувам со пауза од 20-30 минути (едно кафе и мочање). Веројатно порано сум можел и подолго без паузи. Ако испланирам брз чарџер со 150KWh, после 400км 450км, тогаш за 30 мин. ќе може да се наполнат да речеме 60KW во батериите, што најчесто е доволно за наредни 300-350-тина км. Значи, Скопје - Загреб е тука некаде со една подолга пауза или две пократки.
Со 159-ката Скопје - Загреб, теоретски можам без застанување да го извозам, ама реално ќе застанам барем 2 пати, ако не и 3. Пак ќе кажам, јас разбирам дека комоцијата на полнење гориво за 700-800км за 5-6 минути не се споредува со тоа што во моментов електричариве го нудат, но не го гледам како некој дил брејкер, во однос на мојот начин на патување на подолги патишта. 

Плус со електричното немаш никакви придобивки на отворено споредено со бензин или дизел. Низ град предноста е голема и во потрошувачка и во перформанси. Но на големи брзини електричните дури се со недостаток. И регенерацијата многу чудно се однесува ако ја држиш вклучена над 80 километри на час папучата за гас е преосетлива на секое мало отпуштање почнува значително да кочи колата многу неприродно.
Регенерацијата ја подесуваш во неколку нивоа на сите електричари, на автопат ќе ја подесиш на левел 1, и кога ќе пуштиш гас, си глајда и успорува нормално. Кога ќе го „научиш“ системот, и со регулација на папучата на гас, и на највисоко ниво на регенерација може добро да се тера. А најдобро се тера со адаптив круз контрол.

Свака част гзот што ке ти издржи 400 км без истресување и без било каква пауза од возење ск-бeгe се патува 6 часа со све ред редом како треба

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #31 на: 09 Февруари 2025, 20:22:15 pm »

Свака част гзот што ке ти издржи 400 км без истресување и без било каква пауза од возење ск-бeгe се патува 6 часа со све ред редом како треба
Секако, на одење ќе застанеш у Ниш u „Кафанче“, а на враќање бирај, „Грош“ у Лесковац или „Градска Меана“ у Врање :) Ем стомак да напуниш, ем батерии да напуниш!

Сеа последен пат кога се враќав од БГ, пред нова година, од ИКЕА аутлетот, кај што застанав кафе да си купам, до Скопје не застанав. Ама тоа се изузетци, обично се праи некоја пауза, барем за кафе/мочање.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #32 на: 09 Февруари 2025, 20:35:03 pm »
Има полначи по меаните?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29729
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #33 на: 09 Февруари 2025, 21:05:17 pm »
По меаните не, ама во релативно разумна близина има. А одличен бизнис модел е тоа. :)

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4246
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #34 на: 09 Февруари 2025, 21:14:51 pm »
Не знам за другиве брендови, ама верувам слично е како Тесла, си имаат сопствени апликации и ставаш адреса кај идеш и ти го планира патувањето со каде и колку да застанеш, до колку % да ја полниш батеријата, да кснеш, пиеш кафе и сл, па не ни треба сам да планираш да губиш време. Низ Германија мислам дека е добра мрежата со полначи, ама цената на струјата не е баш поволна и не искача поефтино, или можеби е, но не многу поефтино за разлика од бензин/дизел возило. Во Холандија е друга приказна па затоа таму многу повеќе електрични има него ли во Германија на пример.
Иначе верзијава 02 надворешно изгледа многу интересно, а за внатре некако скоро сите електрични мене ми се без посебен шмек, некако бездушни.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #35 на: 09 Февруари 2025, 21:40:36 pm »
Има полначи по меаните?
Ако им го кажам бизнис моделов, гарант ќе стаат ако немаат :) Порше и Бенве спонзорираат џарџери да бидеш Бенве или Порше чарџинг поинт, лесно ќе ги убедиме кафанџиите.

 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29729
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #36 на: 09 Февруари 2025, 21:48:39 pm »
BMW пуњач пред Мрак во Ниш е одлична идеја. Ем увек ќе биде слободен. :D

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3268
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #37 на: денес во 09:15:47 »
Porsche Taycan 4s.
Од Гетеборг, Шведска до Скопје. 6,5 дена.

Гетеборг, Трелеборг, Рошток, Берлин, Дрезден, Прага, Братислава, Будимпешта, Белград, Скопје.
Возено директно, без туристички прошетки по градовите. Преспиање во хотели попатно, каде што има полначи во хотел.
Заради штедење на батерија и возено константно 100-110.
Чекање на полначи затоа што се или бавни, или има 1-2 коли пред тебе што полнат.

На враќање од Скопје до Гетеборг, колата на шлеп и стигна за 32 саати.
Со нормално возило кое што користи фосилни горива се стига исто така за 28-30 саати.
Освен за низ град да идеш до работа, по леб во маркет и марула на пазар, електричните се ужасни long range возила за патување.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2794
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #38 на: денес во 09:34:16 »
Токму така. Затоа ако имаш можност за чување 2 возила си купуваш мало електрично и бензин/дизел за долги патувања.
Ако немаш каде да ги чуваш зимаш еден плаг ин хибрид за да возиш на струја низ град и да имаш неограничен досег на бензин.

На мене сега во комбинација ми беше плагин хибрид конкретно ја пробував кугата бидејќи неа ја имаа да се проба како хибрид но со ценовната разлика одлучив дека може да се земе уште едно мало електрично возило за во град понатаму па се одлучив на првата варјанта.


Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3268
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #39 на: денес во 09:55:48 »
One car for all концептот не функционира со електрично возило.
Мало градско на струја + нормално возило со фосилно гориво за долга релација.

Големите електрични седани, СУВ и слични за 3-4 години ќе станат obsolete зашто едноставно нема да најдат примена.
Сега се е розево, голема кола, фамилјарна со голем дисплеј, на струја. Ставаш фотоволтаик ја полниш. Се е ова одлично додека не треба да го користиш возилото за тоа што ти треба реално.

VW Up на струја е многу по корисно за низ град и по рационално возило отколку било која Тесла, Тајкан, ID4,5,6 или кинез на метро.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6495
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #40 на: денес во 09:56:38 »
Џабе Тајканот идење од горе ако не паднаа неколку вилици на земја.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3268
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #41 на: денес во 09:59:59 »
Џабе Тајканот идење од горе ако не паднаа неколку вилици на земја.

Тоа со Тајканот се случу претходното лето, почеток на Септември.

Кога се врати Тајканот „горе„ за 2 недели беше продаден и сменет со возило со нормален погон. Скандинавците си го сакаат, се продава одма. Балканците не го сакаат, не се стига до „доле„ одма со него.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5629
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #42 на: денес во 10:10:41 »
Јас вака се извинувам шо ќе се смешам, ама кај е практичноста и економијата  кај нов vw up ? Колата од стартте кошта 30 бона, шо економија ќе бркаме со 30000 евра за пластикарија количе за пици растоварање.
Евн панели и полнач за беспари да ти наместат не гледам есап тука.


find duplicates in list
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29729
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #43 на: денес во 10:11:55 »
Нов VW e-up за жал веќе нема. :/

А за практичноста, @Simo - Carrier159 ќе објасни најдобро. :)

Џабе Тајканот идење од горе ако не паднаа неколку вилици на земја.

Тоа со Тајканот се случу претходното лето, почеток на Септември.

Кога се врати Тајканот „горе„ за 2 недели беше продаден и сменет со возило со нормален погон. Скандинавците си го сакаат, се продава одма. Балканците не го сакаат, не се стига до „доле„ одма со него.

Точно, таму им функционира. Ама да живеам „горе“ и да имам доволно за Taycan и да треба да дојдам „доле“, ќе фатам авион ко човек и ќе бидам „доле“ за три саата. Па ќе рентам што сакам додека сум „доле“.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3268
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #44 на: денес во 10:15:27 »
„Горе се работи, за доле да се курчиш.„ - Гане Тодоровски